met cam aanquote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon even langs komen
kom anders privé tcquote:
Als ik TC ga, dan doe ik het goed. Heb ook wel zo'n pak als tjackaquote:
Valt wel mee to....quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef Typisch het volgende:
jimbo is in het echt net zo'n eikel als hier
mietjequote:Op zondag 19 januari 2014 22:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Als ik TC ga, dan doe ik het goed. Heb ook wel zo'n pak als tjacka
Hm. oke. Dus de ware LR zit nog ergens verscholen. Interessant.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik jullie niet ken en jullie niks met mijn problemen te maken hebben. Dat loopt op niks meer uit dan een sterk potje amateur psychologie
PRAATJES VULLEN GEEN GAATJES.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Als ik TC ga, dan doe ik het goed. Heb ook wel zo'n pak als tjacka
Hoezo?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt aan de mensen
met tjacka wordt nu wel anders hoor
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Valt wel mee to....
ach who am i kidding
Klinkt als een goed aanbod. Maar kan ik jou nog wel vertrouwen dat het niet achterlangs naar mede fokkers gaat?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
kom anders privé tczal ik je er een dm'en?
zeg dat nou niet, anders krijg je een whatsapp gesprek jpgje van zichzelf en een andere telfoon naar je toegestuurdquote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef Muto het volgende:
Cookie, stuur foto van jezelf +blaadje met handgeschreven tekst over Muto naar mij. Dan geloof ik je.
doe het nietquote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
reep chocolade, pak mergpijpjes, drie appelkoeken
help
Klinkt als J.James.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Klinkt als een goed aanbod. Maar kan ik jou nog wel vertrouwen dat het niet achterlangs naar mede fokkers gaat?
dem caloriesquote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
help
ik heb een appel gegetenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |