Je hebt nog wel even wat te doen dus! Spannend! Maar als het goed is ben je binnen een paar maanden alsnog klaarquote:Op maandag 20 januari 2014 10:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt.. Was het maar zo'n feest..
Aangezien ik een half jaar vertraging heb opgelopen moest ik eerst aan scriptie beginnen en daarna aan de minor.
Van minor overmorgen assessment en nog afwachten of ik die modules heb gehaald. Dat hoor ik geloof ik volgende week.
Daarna nog tentamen van een module die ik moet inhalen en nog één hertentamen.
Wauw! Ze lijkt helemaal niet meer zo op ean vind ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
m_d vroeg jij nu laatst om een foto van sac of was he pb?
nou ja 1x spammen mag wel toch?
[ link | afbeelding ]
Dat zei ik al meteen een heel ander snoetje. Ze lijkt nergens op in Ean tot nu toe. Ze trekt atm aan mijn haar auwquote:Op maandag 20 januari 2014 11:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wauw! Ze lijkt helemaal niet meer zo op ean vind ik.
Ben je bij een hardloopwinkel geweest?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik trouwens even jankzakken over de maten in hardloopkleding? Kennelijk moet je al een strakke en sportieve hinde zijn, want anders is het pech en ga je maar in een katoenen shirtje lopen of zoWij fatties willen ook hardlopen! En een sportbh!
www.run2day.nlquote:Op maandag 20 januari 2014 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik trouwens even jankzakken over de maten in hardloopkleding? Kennelijk moet je al een strakke en sportieve hinde zijn, want anders is het pech en ga je maar in een katoenen shirtje lopen of zoWij fatties willen ook hardlopen! En een sportbh!
Wat versta je onder hardloopwinkel? De hardloopwinkel waar ik mijn schoenen heb gekocht ging niet verder dan XXL en de sportwinkels (actiesport, dat soort dingen) ook niet. Ik heb in de aanbieding van de aanbieding Adidas shirtjes XXL gekocht, maar da's denk ik echt nog 20 kilo verder....quote:Op maandag 20 januari 2014 11:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ben je bij een hardloopwinkel geweest?
Ja, maar sorry hoor Toek, 'zelfs voor mij', zelfs een blinde kan zien dat jij 1 1/2 keer in mij past, dus dat er voor jou wel makkelijk kleding te vinden is en voor mij niet is niet zo bijzonderquote:Op maandag 20 januari 2014 11:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
www.run2day.nl
Zelfs voor mij hadden ze kleding
Zelfs voor mij?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
www.run2day.nl
Zelfs voor mij hadden ze kleding
Jup.. Maar het is niet onmogelijkquote:Op maandag 20 januari 2014 11:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hebt nog wel even wat te doen dus! Spannend! Maar als het goed is ben je binnen een paar maanden alsnog klaar
Iets van Runnersworld of zo. Maar grote kans dat waar jij bent geweest ook gewoon een hardloopwinkel is. Mooi shit hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat versta je onder hardloopwinkel? De hardloopwinkel waar ik mijn schoenen heb gekocht ging niet verder dan XXL en de sportwinkels (actiesport, dat soort dingen) ook niet. Ik heb in de aanbieding van de aanbieding Adidas shirtjes XXL gekocht, maar da's denk ik echt nog 20 kilo verder....
[..]
Ja, maar sorry hoor Toek, 'zelfs voor mij', zelfs een blinde kan zien dat jij 1 1/2 keer in mij past, dus dat er voor jou wel makkelijk kleding te vinden is en voor mij niet is niet zo bijzonder
Jep. Aktiesport gaat niet verder dan XL, zie ik zelfs... echt hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 11:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Iets van Runnersworld of zo. Maar grote kans dat waar jij bent geweest ook gewoon een hardloopwinkel is. Mooi shit hoor
Gaan ook niet verder dan XXLquote:Op maandag 20 januari 2014 11:23 schreef roos85 het volgende:
MD wellicht heeft Zalando wel wat in hun assortiment
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
m_d vroeg jij nu laatst om een foto van sac of was he pb?
nou ja 1x spammen mag wel toch?
[ link | afbeelding ]
Balen Miss Dquote:Op maandag 20 januari 2014 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik wil gewoon een fatsoenlijk hardloopshirt, er zijn wel shirts in 100% katoen of 100% polyester, maar de Adidas-shirts die ik heb en dus niet passenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Online niks te vinden? Anders eens een judovereniging benaderen die vrouwen hebben onder hun pak ook een sportshirt aan. In een hogere gewichtsklasse moet er toch iets voor zijn.
Sportbh euh tja ik vond het al moeilijk om er 1 te vinden. Ik weet niet welke maat je zoekt maar Adidas en niks hebben sporttops.
Jep. Katoen is sowieso geen optie, want dat zweet inderdaad en met hardlopen met deze temperaturen is dat gewoon niet fijn, laat staan als het nog een tikje kouder wordt...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:34 schreef Candaasje het volgende:
Bagger m_d . Zoek je echt speciale shirts?
Zelf sport ik (nouja, ik sport zelden, maar dat is een ander verhaal) gewoon in (donkere) katoenen shirts. Toegegeven, je zweet er wel in natuurlijk en je moet niet je beste shirts gebruiken, maar ik vind het wel ok
.
Volgens mij zijn die merken wel een beetje universeel, toch? Maar ik moet binnenkort toch nog naar Duitsland, dus dan kan ik daar weleens kijken ja!quote:Op maandag 20 januari 2014 11:33 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Balen Miss D![]()
![]()
Misschien eens Rewimo vragen om in Duitsland te kijken of ze daar wel grotere maten hebben, met gewone kleding is dat wel zo.
Dan kun je misschien eens in Duitsland gaan shoppen
Bedenk je maar zo, niemand kent je scriptie zo goed als jijzelf!quote:
Das waar.. Ben bang dat ik dichtklap of niet uit mijn woorden kom enzoquote:Op maandag 20 januari 2014 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bedenk je maar zo, niemand kent je scriptie zo goed als jijzelf!
Niet dat dat soort woorden bij mij enig effect hadden, maar het doodt de tijd wel een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |