Ja kloptquote:Op zondag 19 januari 2014 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze mannelijke tegenspeler was toch ook op een of twee van de meets? Ik heb er iig wel een gezicht bij.
Ja, iedereen zit te lezen.quote:
Niet eens even doorgemaild aan de collega's?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:20 schreef Greys het volgende:
Volgens mij las ik toen op mijn werk de eerste regel, kleurde paars en heb de rest thuis maar gelezen
Wat het ook mag zijn: sterktequote:Op maandag 20 januari 2014 00:36 schreef Laysa het volgende:
Kan een Modje of Tombo mij naar ovb zetten...door prive omstandigheden weet ik niet zeker over 8 feb voor mij haalbaar is.
Dank voor de moeite
mn baas weer ruw geweest?quote:Op maandag 20 januari 2014 07:19 schreef roos85 het volgende:
![]()
![]()
Toch mooi om op blue monday wakker te worden en zien dat je ineens wat blauwe plekken erbij hebt![]()
dat klinkt logischer hahahaha.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee. Ik zal wel weer onhandig zijn geweest ofzo
Doe ikquote:Op maandag 20 januari 2014 00:36 schreef Laysa het volgende:
Kan een Modje of Tombo mij naar ovb zetten...door prive omstandigheden weet ik niet zeker over 8 feb voor mij haalbaar is.
Dank voor de moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |