Dat maakt het des te treuriger. Je speelt nergens meer om en toch huur je voor veel geld een speler die niets toevoegt. Ze hadden dat geld beter in de jeugdopleiding kunnen stoppen. Daar wilden ze toch zo graag naartoe of hebben ze dat beleid alweer laten varen?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk toen men hem haalde, dus snap je plaatje niet.
Ah het jeugdopleiding verhaal.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat maakt het des te treuriger. Je speelt nergens meer om en toch huur je voor veel geld een speler die niets toevoegt. Ze hadden dat geld beter in de jeugdopleiding kunnen stoppen. Daar wilden ze toch zo graag naartoe of hebben ze dat beleid alweer laten varen?
Nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus Ruiz was nu 'gratis' als het ware toch?
Ja dusquote:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 14:03:205: als PSV, zoals ze verwachten Toivonen slijt, dan is de huursom van Ruiz al geen issue meer. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 14:04:19resterende salaris Toivonen is al de helft van de huursom. Als ze dan nog minimaal 4,5 ton voor hem vangen ben je qua budget rond reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 14:04:54daarnaast heeft PSV sowieso ruimte in het budget. Dus er hoeft geen potje aangesproken te worden reageer retweet
Nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dustwitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 14:03:205: als PSV, zoals ze verwachten Toivonen slijt, dan is de huursom van Ruiz al geen issue meer. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 14:04:19resterende salaris Toivonen is al de helft van de huursom. Als ze dan nog minimaal 4,5 ton voor hem vangen ben je qua budget rond reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 14:04:54daarnaast heeft PSV sowieso ruimte in het budget. Dus er hoeft geen potje aangesproken te worden reageer retweet
Zo'n wedstrijd ga je niet op halve kracht spelen man.quote:
Zo kun je een slecht contract proberen recht te lullen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dustwitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 14:03:205: als PSV, zoals ze verwachten Toivonen slijt, dan is de huursom van Ruiz al geen issue meer. reageer retweet
Nee, kost nog steeds een miljoen voor een half jaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij hebt verstand van voetbal.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd ga je niet op halve kracht spelen man.
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja joepie hij kan leuke acties maken maar verder is fisher niet veel waard.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Fischer had er ook toch eentje waarbij hij 3-4 man voorbij liep? en Boilesen ook al een mooie
Op papier uiteraard niet, maar scheelt nu dat PSV het bedrag eigenlijk al terug heeft via Toivonen. Hij tekende bijna nog bij ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nee, kost nog steeds een miljoen voor een half jaar.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:36:05Zakaria Bakkali kan dit seizoen niet meer uitkomen in Jong #PSV (teveel wedstrijden al in #PSV 1). Niet goed voor zijn ontwikkeling. reageer retweet
Zo blijft je grootste talent op ongeveer 1200 minuutjes steken. Handig gedaan wel.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:36:52#Bakkali is 17 jaar en ziet door de komst van Ruiz bij #PSV kans op speelminuten in PSV 1 verdwijnen. reageer retweet
Ach Bakkali is pas 17. Dit hele seizoen doet er toch niet meer toe voor PSV. Volgende seizoen is Ruiz alweer gevlogen en krijgt Bakkali nog genoeg kansen om zich te laten zien bij PSV. Bovendien, dan speelt PSV weer ergens om, de titel wellicht, de beker, in Europa misschien ook weer, dus dan valt er voor Bakkali veel meer te leren. PSV zal dit seizoen geen enkele wedstrijd meer onder druk hoeven spelen, dus die ervaring missen de jonkies van PSV nu sowieso.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:36:05Zakaria Bakkali kan dit seizoen niet meer uitkomen in Jong #PSV (teveel wedstrijden al in #PSV 1). Niet goed voor zijn ontwikkeling. reageer retweet
Zo blijft je grootste talent op ongeveer 1200 minuutjes steken. Handig gedaan wel.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:36:52#Bakkali is 17 jaar en ziet door de komst van Ruiz bij #PSV kans op speelminuten in PSV 1 verdwijnen. reageer retweet
Als jeugdspeler bij PSV willen spelenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb je nog meer open deuren of heb je ze nu allemaal afgevinkt?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach Bakkali is pas 17. Dit hele seizoen doet er toch niet meer toe voor PSV. Volgende seizoen is Ruiz alweer gevlogen en krijgt Bakkali nog genoeg kansen om zich te laten zien bij PSV. Bovendien, dan speelt PSV weer ergens om, de titel wellicht, de beker, in Europa misschien ook weer, dus dan valt er voor Bakkali veel meer te leren. PSV zal dit seizoen geen enkele wedstrijd meer onder druk hoeven spelen, dus die ervaring missen de jonkies van PSV nu sowieso.
Ja nog eentje: je stelling faaltquote:Op maandag 20 januari 2014 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je nog meer open deuren of heb je ze nu allemaal afgevinkt?
Stelling? Ik geef mijn mening. Daar zag jij blijkbaar voor de zoveelste keer je kans om een te lang nietszeggend flut stukje uit je toetsenbord te persen.quote:
Zoals ik al aangaf, de komst van Ruiz baat niet, maar schaadt ook niet. Financieel is Ruiz prima te financieren met het vertrek van onruststoker Toivonen en Bakkali is nog zo jong, die zal pas vanaf volgend seizoen echt tot bloei komen. Bakkali is jonger dan Kishna bijvoorbeeld en die speelt nog niet eens in het eerste (de oefenwedstrijden daargelaten).quote:Op maandag 20 januari 2014 01:26 schreef MCH het volgende:
In retrospectie kun je dus al na 1 wedstrijd concluderen dat de transfer van Ruiz een mislukking is. PSV wordt geen kampioen meer en hij zit talenten die nu juist kunnen opbloeien in de weg (Bakkali).
Dan moet je je talenten toch juist vaak laten spelen, als het er toch niet meer toe doet?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach Bakkali is pas 17. Dit hele seizoen doet er toch niet meer toe voor PSV. Volgende seizoen is Ruiz alweer gevlogen en krijgt Bakkali nog genoeg kansen om zich te laten zien bij PSV. Bovendien, dan speelt PSV weer ergens om, de titel wellicht, de beker, in Europa misschien ook weer, dus dan valt er voor Bakkali veel meer te leren. PSV zal dit seizoen geen enkele wedstrijd meer onder druk hoeven spelen, dus die ervaring missen de jonkies van PSV nu sowieso.
Veel waarheid in deze post.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stelling? Ik geef mijn mening. Daar zag jij blijkbaar voor de zoveelste keer je kans om een te lang nietszeggend flut stukje uit je toetsenbord te persen.
Ik vind het raar dat je als club, gefocust op je jeugd, je grootste talent 1200 minuutjes laat spelen en bijna alle kans tot speelminuten wegneemt door iemand te huren op zijn positie waar je al 4 spelers voor hebt. Dat je hem dan ook nog 2 keer minder dan 10 minuten laat invallen waardoor hij nu niet meer in Jong PSV mag spelen vind ik helemaal onbegrijpelijk.
Ah ga jij nu ook het trollen proberen?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jeugdspeler bij PSV willen spelen
Nou ja het schaadt dus wel, 1 miljoen en geen speeltijd voor Bakkaliquote:Op maandag 20 januari 2014 01:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, de komst van Ruiz baat niet, maar schaadt ook niet. Financieel is Ruiz prima te financieren met het vertrek van onruststoker Toivonen en Bakkali is nog zo jong, die zal pas vanaf volgend seizoen echt tot bloei komen. Bakkali is jonger dan Kishna bijvoorbeeld en die speelt nog niet eens in het eerste (de oefenwedstrijden daargelaten).
Natuurlijk is het niet handig, maar de ''schade'' als je daar al van kunt spreken, is dusdanig klein dat het te verwaarlozen is. Bakkali krijgt nog genoeg kansen en speeltijd, geld is geen issue voor PSV.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja het schaadt dus wel, 1 miljoen en geen speeltijd voor Bakkali
En om nou een vergelijking te maken met een speler die net terug is van een lange blessure is een beetje raar
Ligue 1 is beter voor je carriere dan de Premier League..quote:Op maandag 20 januari 2014 04:34 schreef TLC het volgende:
Wacht, Norwich was te min voor Ola maar Stade Rennes niet ?![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat hij Norwich te min vond en hoopte op een betere club. Toen die niet bleek te komen had hij drie opties:quote:Op maandag 20 januari 2014 04:34 schreef TLC het volgende:
Wacht, Norwich was te min voor Ola maar Stade Rennes niet ?![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen eens trollen, moet je nagaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah ga jij nu ook het trollen proberen?
Nu niet meer inderdaad. Cocu zegt wel volmondig voor de jeugd te kiezen, maar doet dat in feite niet en maakt het er niet makkelijk op voor hen. Niemand bij PSV weet waar hij aan toe is met Cocu, hij zegt A, denkt B, hoopt C en doet D. En soms vraag ik me af of Cocu eigenlijk überhaupt nog wel weet wat hij aan het doen is.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen eens trollen, moet je nagaan.
Wat een onzin, het is nu eenmaal niet eenvoudig om bij een club die geen historie heeft wat dat betreft er een spelsysteem in te slijpen.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nu niet meer inderdaad. Cocu zegt wel volmondig voor de jeugd te kiezen, maar doet dat in feite niet en maakt het er niet makkelijk op voor hen. Niemand bij PSV weet waar hij aan toe is met Cocu, hij zegt A, denkt B, hoopt C en doet D. En soms vraag ik me af of Cocu eigenlijk überhaupt nog wel weet wat hij aan het doen is.
Het lijkt me niet een man met een groot ego, is het nou zo moeilijk om te zeggen: "Beste Marcel Brands, ik ben gewoon nog niet goed genoeg als trainer, ik heb te weinig ervaring en ik ben misschien ook gewoon niet capabel. Ik ben liever weer assistent van een wat meer ervaren trainer."
quote:Op maandag 20 januari 2014 01:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stelling? Ik geef mijn mening. Daar zag jij blijkbaar voor de zoveelste keer je kans om een te lang nietszeggend flut stukje uit je toetsenbord te persen.
Ik vind het raar dat je als club, gefocust op je jeugd, je grootste talent 1200 minuutjes laat spelen en bijna alle kans tot speelminuten wegneemt door iemand te huren op zijn positie waar je al 4 spelers voor hebt. Dat je hem dan ook nog 2 keer minder dan 10 minuten laat invallen waardoor hij nu niet meer in Jong PSV mag spelen vind ik helemaal onbegrijpelijk.
Nu weet ik het nog nietquote:Op maandag 20 januari 2014 08:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch grappig dat de Ajacieden met alles een verband met Ruiz zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |