Haar waardigheid kwijt?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ja en het heeft voor hem totaal geen toegevoegde waarde om het te weten. Hij wist al dat hij Leonie ging kiezen voordat hij aan het gesprek begon, want in het gesprek ging het erover dat hij het haar eerder zou vertellen dat hij haar niet gaat kiezen. Dat was de hele opzet. Dus het enige dat hij nu heeft gedaan is niet alleen haar een kutgevoel geven dat ze niet gekozen gaat worden, maar hij heeft er ook nog eens voor gezorgd dat ze haar waardigheid kwijt is, omdat ze nu niet achteraf net kan doen alsof ze hem gewoon leuk vindt.
Dus niet cool.
Dat is een vrouwending denk ikquote:
Hij zei dat hij het nog niet wist.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef Eerin het volgende:
[..]
Dat is een vrouwending denk ikMaar dit is echt ultieme vernedering.
" Ben je verliefd op mij"
" Ja, jij ook op mij?"
" Nee ik kies die ander"
Dan voel je je echt kut. Maar als je dan had kunnen zeggen dat je niet verliefd was, voelt het minder als een vernedering. Maar die mogelijkheid heeft hij haar net ontnomen, dat is het probleemMaar geloof dat mannen daar minder last van hebben.
Volgens mij weet hij het heel goed.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het nog niet wist.
Nee, zij zei dat ze houdt van eerlijkheid en dat ze niet tot het laatst wilde wachten om te horen dat hij niet voor haar zou kiezen, waarop hij zei: "Ja, daarom wilde ik dus met je praten". Dus hij heeft wel al gekozen en dit was zijn manier om het aan te kondigen. Als hij voor Saskia zou kiezen, zou hij wel naar Leonie zijn gegaan met hetzelfde gesprek. Oftewel: de vraag of Saskia verliefd is op hem, is voor hem compleet irrelevant omdat hij eigenlijk alleen maar verkapt wilde doorgeven dat hij Leonie kiest.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het nog niet wist.
Moet dat nou?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:19 schreef Eerin het volgende:
Korte overpeinzing vanuit mijn kant:
Johan - Lelijke Ingrid - blijven de rest van hun leven bij elkaar
Jan - Judith - ze geeft hem een kans, citytrip, seks, komt wel goed
Jos - Leonie - seks, daarna verveelt hij zich te pletter, over een half jaar is ze terug in Nederland
Wim - Evelyne - Janne doet zo'n Boer hoeheethijookalweer momentje met een hoop gehuil en geschreeuw - blijven wel bij elkaar
Aletta - Patrick - blijven een jaar of 5 bij elkaar tot Aletta toch dingen weer zelf wil doen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:37 schreef Eerin het volgende:
[..]
Nee, zij zei dat ze houdt van eerlijkheid en dat ze niet tot het laatst wilde wachten om te horen dat hij niet voor haar zou kiezen, waarop hij zei: "Ja, daarom wilde ik dus met je praten". Dus hij heeft wel al gekozen en dit was zijn manier om het aan te kondigen. Als hij voor Saskia zou kiezen, zou hij wel naar Leonie zijn gegaan met hetzelfde gesprek. Oftewel: de vraag of Saskia verliefd is op hem, is voor hem compleet irrelevant omdat hij eigenlijk alleen maar verkapt wilde doorgeven dat hij Leonie kiest.
Volgens mij mag hij dat niet eens zo zeggen (tv he), alle spanning eraf.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef marcodej het volgende:
[..]Jij kijkt er echt met vrouwenogen naar denk ik. Als Jos had willen zeggen "Ik ga voor Leonie kiezen", dan had hij dat gezegd.
Of Jos is geen vent natuurlijk, dat kan ook.
Haha, dat zou best allebei mogelijk zijnquote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef marcodej het volgende:
[..]Jij kijkt er echt met vrouwenogen naar denk ik. Als Jos had willen zeggen "Ik ga voor Leonie kiezen", dan had hij dat gezegd.
Of Jos is geen vent natuurlijk, dat kan ook.
Dat was indertijd bij Willem & Jurjen ook zo. Jan probeerde het nu ook. En er zullen nog wel meer boeren zijn die dat zo deden.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk juist wel dat hij Saskia wil, waarom vraagt hij haar anders of ze verliefd is.
Hij wil zekerheid voor zichzelf wat dat betreft, zo zie ik dat.
Ik denk dat hij gehoopt had dat een van de twee had aangegeven het niet te zien zien zitten. Nu kiest hij gewoon de lekkerste.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk juist wel dat hij Saskia wil, waarom vraagt hij haar anders of ze verliefd is.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gehoopt had dat een van de twee had aangegeven het niet te zien zien zitten. Nu kiest hij gewoon de lekkerste.
Hij zei dat hij het eerlijk zou aangeven als hij overduidelijk gevoelens voor de ander had. (In andere woorden, maar daar kwam het op neer). Meer niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:37 schreef Eerin het volgende:
[..]
Nee, zij zei dat ze houdt van eerlijkheid en dat ze niet tot het laatst wilde wachten om te horen dat hij niet voor haar zou kiezen, waarop hij zei: "Ja, daarom wilde ik dus met je praten". Dus hij heeft wel al gekozen en dit was zijn manier om het aan te kondigen. Als hij voor Saskia zou kiezen, zou hij wel naar Leonie zijn gegaan met hetzelfde gesprek. Oftewel: de vraag of Saskia verliefd is op hem, is voor hem compleet irrelevant omdat hij eigenlijk alleen maar verkapt wilde doorgeven dat hij Leonie kiest.
Dan had hij al in de bak gezeten wegens ongewenste intimiteiten, met z'n opmerkingen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo'n Johan had nooit mee moeten doen. Die had beter een goede werkster kunnen nemen.
Klinkt veel logischer, ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:46 schreef Luxuria het volgende:
Hij ging ook extra rondrijden met Saskia op de trekker toch..quote:
Ook weer waar.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had hij al in de bak gezeten wegens ongewenste intimiteiten, met z'n opmerkingen.
Daarbij heeft hij helemaal geen werkster nodig want het boeit hem niet hoe z'n huis er uitziet.
Zolang het dak niet lekt vindt hij het wel best, en als het wel lekt zet hij er wel een emmer onder, wordt er nog eens iets nat in huis.
Schei uit toch... als je bij elkaar op je gemak bent, en beide kanten vinden dat leuk/normaal en al helemaal omdat je elkaar goed aanvoelt op die manier, dan kan dat best.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:27 schreef Leandra het volgende:
Hoe ouder hoe ranziger lijkt het wel, Wim die met beide dames zit te foezelen, en Johan die de ene schunnige opmerking na de andere maakt... Je begint steeds beter te begrijpen waarom ze vrijgezel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |