abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135696061
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ja en het heeft voor hem totaal geen toegevoegde waarde om het te weten. Hij wist al dat hij Leonie ging kiezen voordat hij aan het gesprek begon, want in het gesprek ging het erover dat hij het haar eerder zou vertellen dat hij haar niet gaat kiezen. Dat was de hele opzet. Dus het enige dat hij nu heeft gedaan is niet alleen haar een kutgevoel geven dat ze niet gekozen gaat worden, maar hij heeft er ook nog eens voor gezorgd dat ze haar waardigheid kwijt is, omdat ze nu niet achteraf net kan doen alsof ze hem gewoon leuk vindt.

Dus niet cool.
Haar waardigheid kwijt? :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_135696177
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:32 schreef marcodej het volgende:

[..]

Haar waardigheid kwijt? :')
Dat is een vrouwending denk ik ;) Maar dit is echt ultieme vernedering.
" Ben je verliefd op mij"
" Ja, jij ook op mij?"
" Nee ik kies die ander"

Dan voel je je echt kut. Maar als je dan had kunnen zeggen dat je niet verliefd was, voelt het minder als een vernedering. Maar die mogelijkheid heeft hij haar net ontnomen, dat is het probleem ;) Maar geloof dat mannen daar minder last van hebben.
pi_135696240
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef Eerin het volgende:

[..]

Dat is een vrouwending denk ik ;) Maar dit is echt ultieme vernedering.
" Ben je verliefd op mij"
" Ja, jij ook op mij?"
" Nee ik kies die ander"

Dan voel je je echt kut. Maar als je dan had kunnen zeggen dat je niet verliefd was, voelt het minder als een vernedering. Maar die mogelijkheid heeft hij haar net ontnomen, dat is het probleem ;) Maar geloof dat mannen daar minder last van hebben.
Hij zei dat hij het nog niet wist.
pi_135696341
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:

[..]

Volgens mij weet hij het heel goed.
★★★
pi_135696373
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee, zij zei dat ze houdt van eerlijkheid en dat ze niet tot het laatst wilde wachten om te horen dat hij niet voor haar zou kiezen, waarop hij zei: "Ja, daarom wilde ik dus met je praten". Dus hij heeft wel al gekozen en dit was zijn manier om het aan te kondigen. Als hij voor Saskia zou kiezen, zou hij wel naar Leonie zijn gegaan met hetzelfde gesprek. Oftewel: de vraag of Saskia verliefd is op hem, is voor hem compleet irrelevant omdat hij eigenlijk alleen maar verkapt wilde doorgeven dat hij Leonie kiest.
pi_135696556
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:19 schreef Eerin het volgende:
Korte overpeinzing vanuit mijn kant:

Johan - Lelijke Ingrid - blijven de rest van hun leven bij elkaar
Jan - Judith - ze geeft hem een kans, citytrip, seks, komt wel goed
Jos - Leonie - seks, daarna verveelt hij zich te pletter, over een half jaar is ze terug in Nederland
Wim - Evelyne - Janne doet zo'n Boer hoeheethijookalweer momentje met een hoop gehuil en geschreeuw - blijven wel bij elkaar
Aletta - Patrick - blijven een jaar of 5 bij elkaar tot Aletta toch dingen weer zelf wil doen.
Moet dat nou?
pi_135696577
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:37 schreef Eerin het volgende:

[..]

Nee, zij zei dat ze houdt van eerlijkheid en dat ze niet tot het laatst wilde wachten om te horen dat hij niet voor haar zou kiezen, waarop hij zei: "Ja, daarom wilde ik dus met je praten". Dus hij heeft wel al gekozen en dit was zijn manier om het aan te kondigen. Als hij voor Saskia zou kiezen, zou hij wel naar Leonie zijn gegaan met hetzelfde gesprek. Oftewel: de vraag of Saskia verliefd is op hem, is voor hem compleet irrelevant omdat hij eigenlijk alleen maar verkapt wilde doorgeven dat hij Leonie kiest.
:? Jij kijkt er echt met vrouwenogen naar denk ik. Als Jos had willen zeggen "Ik ga voor Leonie kiezen", dan had hij dat gezegd.

Of Jos is geen vent natuurlijk, dat kan ook.
pi_135696672
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef marcodej het volgende:

[..]

:? Jij kijkt er echt met vrouwenogen naar denk ik. Als Jos had willen zeggen "Ik ga voor Leonie kiezen", dan had hij dat gezegd.

Volgens mij mag hij dat niet eens zo zeggen (tv he), alle spanning eraf.
★★★
pi_135696675
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef marcodej het volgende:

[..]

Haha, dat zou best allebei mogelijk zijn ;) afwachten tot volgende week maak.

@hierboven: ja sorry, ik weet niet hoe ik ze anders moet noemen. Ze staan nu al bekend als Lelijke Ingrid en Arme Ingrid, dus ja. Het zegt verder niks over haar, alleen dat haar haar er serieus niet uitziet.
pi_135696748
Ze zijn allebei toch lelijk?
  zondag 19 januari 2014 @ 21:46:00 #136
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_135696968
Ik denk juist wel dat hij Saskia wil, waarom vraagt hij haar anders of ze verliefd is.
Hij wil zekerheid voor zichzelf wat dat betreft, zo zie ik dat.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_135697162
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk juist wel dat hij Saskia wil, waarom vraagt hij haar anders of ze verliefd is.
Dat was indertijd bij Willem & Jurjen ook zo. Jan probeerde het nu ook. En er zullen nog wel meer boeren zijn die dat zo deden.
Somebody that I used to know
pi_135697677
quote:
Ik denk dat hij gehoopt had dat een van de twee had aangegeven het niet te zien zien zitten. Nu kiest hij gewoon de lekkerste.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 19 januari 2014 @ 21:57:08 #139
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_135697730
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:56 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik denk dat hij gehoopt had dat een van de twee had aangegeven het niet te zien zien zitten. Nu kiest hij gewoon de lekkerste.
:')
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 19 januari 2014 @ 21:58:29 #140
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135697816
Saskia :@ :@ Zou haar doen

Jos kiest haar, zonder twijfel
pi_135698266
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ze zijn allebei toch lelijk?
Goede Lucky TV referentie ;)
pi_135698447
Nou, ik ben een vrouw en vond het totaal niet vernederend of berekenend wat Jos deed. Bleek ook nergens uit dat hij al voor Leonie gekozen had/heeft. Hij vindt ze beiden heel leuk, lijkt me logisch dat hij dan wel even peilt naar hun gevoelens.
Tails tell tales
pi_135698588
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:37 schreef Eerin het volgende:

[..]

Hij zei dat hij het eerlijk zou aangeven als hij overduidelijk gevoelens voor de ander had. (In andere woorden, maar daar kwam het op neer). Meer niet.
Tails tell tales
  zondag 19 januari 2014 @ 22:25:05 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135699512
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo'n Johan had nooit mee moeten doen. Die had beter een goede werkster kunnen nemen.
Dan had hij al in de bak gezeten wegens ongewenste intimiteiten, met z'n opmerkingen.
Daarbij heeft hij helemaal geen werkster nodig want het boeit hem niet hoe z'n huis er uitziet.
Zolang het dak niet lekt vindt hij het wel best, en als het wel lekt zet hij er wel een emmer onder, wordt er nog eens iets nat in huis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135699550
quote:
Klinkt veel logischer, ja.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 19 januari 2014 @ 22:27:06 #146
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_135699643
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Klinkt veel logischer, ja.
Hij ging ook extra rondrijden met Saskia op de trekker toch..
I'm not the girl in the picture..
  Moderator zondag 19 januari 2014 @ 22:27:45 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_135699681
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan had hij al in de bak gezeten wegens ongewenste intimiteiten, met z'n opmerkingen.
Daarbij heeft hij helemaal geen werkster nodig want het boeit hem niet hoe z'n huis er uitziet.
Zolang het dak niet lekt vindt hij het wel best, en als het wel lekt zet hij er wel een emmer onder, wordt er nog eens iets nat in huis.
Ook weer waar.
Het is me een raadsel waarom hij zich opgegeven heeft voor dit programma.
  Moderator zondag 19 januari 2014 @ 22:40:20 #148
382129 crew  Donna
pi_135700444
Jos kiest Saskia denk ik.
Hoop ik.

Dit topic ging snel trouwens. Jemig!
pi_135700909
Ik twijfel echt over voor wie Jos uiteindelijk kiest...
Leonie ziet er wel mooier uit, maar op zich is er met Saskia op dat vlak ook niet echt wat mis. Heel mooi figuurtje lijkt het en net zo goed een paar prachtige blauwe kijkers achter die bril... Qua karakter komen ze beiden wel leuk over. Persoonlijk krijg ik het idee dat Jos en Saskia voor op de lange termijn beter zouden matchen, maar aan de andere kant komt Leonie toch wel heel oprecht/serieus over als het om haar interesse in Jos en het wonen in Frankrijk gaat...
Tails tell tales
pi_135700942
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:27 schreef Leandra het volgende:
Hoe ouder hoe ranziger lijkt het wel, Wim die met beide dames zit te foezelen, en Johan die de ene schunnige opmerking na de andere maakt... Je begint steeds beter te begrijpen waarom ze vrijgezel zijn.
Schei uit toch... als je bij elkaar op je gemak bent, en beide kanten vinden dat leuk/normaal en al helemaal omdat je elkaar goed aanvoelt op die manier, dan kan dat best.

Misschien ben jij dat niet gewend en heb je dat liever niet van je partner, maar bij vele anderen is dat ook gewoon normaal hoor. Maar daarom val jij niet op Wim en Johan types, maar op andere types mischien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')