quote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef tong80 het volgende:
Wim is een typische hork met dikke pens, Jan is een dooie lul.
Die twee vrouwen mogen wel naar de weight watchers.
De blonde chick is wel fuckable.
Zo ver mijn eerste indruk.
Ja vind ik ook. Begrijp haar goed.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Starlie het volgende:
Ik.begrijp.die andere dame helemaal ik.zou me ook ongemakkelijk voelen als alles voor me gedaan wordt of ze er nu wel of niet voor betaald krijgen.
Geen last van maar woon nog thuis.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Begrijp haar goed.
Daarvoor is het ook Katwijkquote:
Yvon voorkomt dat.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Aletta gaat Patrick wegsturen, die begint ze leuk te vinden.
Citytrip met die ander, geen gevoelens en dus weer zoals het was - alleen.
Akward silence ofzo?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef tong80 het volgende:
Starlie, wat is pijnlijke stiltes in het Engels ?
Zie ze niet snel voorop de polonaisses lopen.
Zou goed zijn, maar ze is er imo beetje weinig. Aletta kan wel een duwtje gebruiken.quote:
Ze is er gewoon uitgeknipt, want ze heeft toch een week op dat eiland gebivakkeerd. Fantastische baan overigens.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zou goed zijn, maar ze is er imo beetje weinig. Aletta kan wel een duwtje gebruiken.
quote:
die leven toch van kiezels en takkenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:06 schreef Chai het volgende:
Hebben ze nu ook voor die negers gekookt of moeten die nog wel zelf iets regelen?
Wist niet dat ze er een week zat. Geen slechte baan nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:07 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ze is er gewoon uitgeknipt, want ze heeft toch een week op dat eiland gebivakkeerd. Fantastische baan overigens.
Ditquote:
Denk eens aan de interne schade als Wim die dwerg aan zijn paal rijgt.quote:
Bedankt voor de beeldvormingquote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Denk eens aan de interne schade als Wim die dwerg aan zijn paal rijgt.
Als hij hem er in steekt komt ie er in haar mond weer uit.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Janne heeft er zin in. "Kijken tot hoe ver je kan gaan"quote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt voor dat beeld, jemigquote:Op zondag 19 januari 2014 21:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als hij hem er in steekt komt ie er in haar mond weer uit.
Geen enkele man zoekt dit.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Janne is alles wat ik niet zoek in een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |