geilquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg Typisch, anders djoek ik je kk hard,
Bleef maar gaan en ik moest hardop lachen toen hij Bruma puur op fysiek de bal afpaktequote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Speelde zeker goed, was soms wat ongelukkig met afpakken dat de bal alsnog bij de tegenstander kwam, maar dat was echt puur ongeluk. Maar ik hoop wel op Duarte woensdag.
[..]
Blijf gewoon weg Typisch, anders djoek ik je kk hard,
Nu gaat 'ie dicht ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
geil![]()
ik vlieg overigens gewoon met hmf zijn jetpack direct het stadion in, of is het dak dicht?
Kun je voorstellen als hij mijn bouw hadquote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bleef maar gaan en ik moest hardop lachen toen hij Bruma puur op fysiek de bal afpakte
Dan had hij waarschijnlijk het motoriek van een homo gehad.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je voorstellen als hij mijn bouw had.
glimlachjequote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had hij waarschijnlijk het motoriek van een homo gehad.
Typisch vindt dit leuk.
Allemaal leuk en aardig maar is weer koren op de molen van de beleidsbepalers, zal wel weer met 5 jaar verlengd worden dat "uit verbod".quote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
geil![]()
ik vlieg overigens gewoon met hmf zijn jetpack direct het stadion in, of is het dak dicht?
Ik heb daar vrij weinig mee te maken, ik doe gewoon normaal.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar is weer koren op de molen van de beleidsbepalers, zal wel weer met 5 jaar verlengd worden dat "uit verbod".
Zou gewoon voor altijd moeten zijn dat verbod het gaat toch nooit goedquote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar is weer koren op de molen van de beleidsbepalers, zal wel weer met 5 jaar verlengd worden dat "uit verbod".
Ja, maar er zijn ook genoeg ajacieden die niet normaal doen, dus als je ook maar probeert te juichen zul je al snel een vuist in je gezicht hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb daar vrij weinig mee te maken, ik doe gewoon normaal.
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou gewoon voor altijd moeten zijn dat verbod het gaat toch nooit goed
Dat zien we dan wel weer.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook genoeg ajacied die niet normaal doen, dus als je ook maar probeert te juichen zul je al snel een vuist in je gezicht hebben.
Ik vind het een beetje een paardenmiddel, zou inmiddels toch wel anders moeten kunnenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou gewoon voor altijd moeten zijn dat verbod het gaat toch nooit goed
Wat was het laatste incident bij Ajax Feyenoord of omgekeerd?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Merk wel dat het verbod goed werkt inderdaad.
[..]
Dat zien we dan wel weer.
Dat juichen is natuurlijk zeer onwaarschijnlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook genoeg ajacieden die niet normaal doen, dus als je ook maar probeert te juichen zul je al snel een vuist in je gezicht hebben.
Toen ik bij Ajax-Feyenoord was in de zomer was er ook een Feyenoorder, kwamen allemaal mensen van 410 en F-side naar het vak om die gast in elkaar te meppen. Politie alles erop en eraan erbij om ze tegen te houden.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Merk wel dat het verbod goed werkt inderdaad.
[..]
Dat zien we dan wel weer.
rookbommetje denk ikquote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat was het laatste incident bij Ajax Feyenoord of omgekeerd?
Ik loop zelfs met een ajaxlife pasje op zak daarzo, komt wel goed met mij Smoofie.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen ik bij Ajax-Feyenoord was in de zomer was er ook een Feyenoorder, kwamen allemaal mensen van 410 en F-side naar het vak om die gast in elkaar te meppen. Politie alles erop en eraan erbij om ze tegen te houden.
Ik snap dat soort dingen nooit, maar ik ben dan ook geen echte hooligan...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen ik bij Ajax-Feyenoord was in de zomer was er ook een Feyenoorder, kwamen allemaal mensen van 410 en F-side naar het vak om die gast in elkaar te meppen. Politie alles erop en eraan erbij om ze tegen te houden.
Jij gaat met je pa zeker?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik loop zelfs met een ajaxlife pasje op zak daarzo, komt wel goed met mij Smoofie.
Dat soort mensen staan ook niet bekend om hun intellectualiteit.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen nooit, maar ik ben dan ook geen echte hooligan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |