abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2014 @ 15:43:40 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135721046
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:40 schreef Libertarisch het volgende:
En die mannen kunnen dan toch ook de kroeg binnenlopen en een vrouw regelen, dus wat is het verschil? :D
Nooit een test daarover gezien?
Een redelijk knappe vrouw vraagt op straat aan 10 mannen of ze op dat moment seks met haar willen hebben. 9 van de 10 zei "ja" .. zelfs wanneer ze een vriendin/vrouw hadden.

Een redelijk knappe man vroeg hetzelfde aan 10 vrouwen en geeneen 1 zei ja.

Er is gewoon verschil in. Betekent niet dat bij een uitgaansavond zolang je je standaard maar wat naar beneden schroeft je ook seks kan hebben als man zijnde.
Zelfde voor de vrouw.. enkel krijgen zij het sneller aangeboden.
  maandag 20 januari 2014 @ 15:44:06 #202
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135721065
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

De meeste vrouwen die naar bepaalde gelegenheden gaan willen wel seks anders zouden ze daar niet zitten. Maar als je een lelijk lichaam hebt maak je minder kans, kun je beter aan je uiterlijk werken.
Ja maar in de kroegen zitten niet veel vrouwen op de hunt...
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 20 januari 2014 @ 15:44:48 #203
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135721092
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:40 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Zou je dat ook kunnen als je lelijk was? En weet je ook zeker dat je dan een echt lekkere vent tegen het lijf loopt?

En die mannen kunnen dan toch ook de kroeg binnenlopen en een vrouw regelen, dus wat is het verschil? :D
Misschien als een vrouw heel erg lelijk is het wat moeilijker zo zijn maar er zullen echt wel gegadigden zijn.
En ja, aangezien er genoeg knappe mannen zijn die zich aanbieden aan mij als ik niet op zoek ben.

Voor een man blijkt dat toch een stuk moeilijker te zijn blijkbaar, vandaar dat vrouwelijke prostituees ook in de verre meerderheid zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_135721119
Het is niet eens zozeer de seks waar ik persoonlijk mee zit. Het is meer de "Forever Alone" status en het algehele gebrek aan intimiteit.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 20 januari 2014 @ 15:46:26 #205
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135721157
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:41 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

De meeste vrouwen willen niet... Sowieso niet met Jan en Alleman.
Juist,wij hebben de luxe om kieskeurig te zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 20 januari 2014 @ 15:46:58 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135721177
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:46 schreef snakelady het volgende:

Betekent ook nog niet altijd dat het geweldige keuzemogelijkheden zijn. Enkel dat ze er zijn.
pi_135721247
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Misschien als een vrouw heel erg lelijk is het wat moeilijker zo zijn maar er zullen echt wel gegadigden zijn.
En ja, aangezien er genoeg knappe mannen zin die zich aanbieden aan mij als ik niet op zoek ben.4

Voor een man blijkt dat toch een stuk moeilijker te zijn blijkbaar, vandaar dat vrowelijke prostituees ook in de verre meerderheid zijn.
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nooit een test daarover gezien?
Een redelijk knappe vrouw vraagt op straat aan 10 mannen of ze op dat moment seks met haar willen hebben. 9 van de 10 zei "ja" .. zelfs wanneer ze een vriendin/vrouw hadden.

Een redelijk knappe man vroeg hetzelfde aan 10 vrouwen en geeneen 1 zei ja.

Er is gewoon verschil in. Betekent niet dat bij een uitgaansavond zolang je je standaard maar wat naar beneden schroeft je ook seks kan hebben als man zijnde.
Zelfde voor de vrouw.. enkel krijgen zij het sneller aangeboden.
Misschien komt dat omdat mannen evolutionair gezien meer de neiging hebben om seks zonder liefde te hebben. Dan is er dus meer vraag dan aanbod naar seks zonder liefde en ziedaar het ontstaan van de prostitutie.
pi_135721250
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Niet iedere vrouw heeft dat.
  maandag 20 januari 2014 @ 15:49:38 #209
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135721320
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Betekent ook nog niet altijd dat het geweldige keuzemogelijkheden zijn. Enkel dat ze er zijn.
Gelkkig heb ik een leuke knappe vriend dus ik heb mijn keuze al gemaakt. ;)
pi_135721372
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Gelkkig heb ik een leuke knappe vriend dus ik heb mijn keuze al gemaakt. ;)
Ja maar mannen willen meer dan 1 leuke knappe vrouw (stiekem) en vrouwen zijn sneller tevreden met liefdevolle seks met 1 leuke knappe vriend dan daar zit hem de crux. Daarom zijn er hoeren en desperate mannen in kroegen. Geloof ik.
pi_135721391
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  maandag 20 januari 2014 @ 15:53:42 #212
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135721498
quote:
13s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef aijumu het volgende:

[..]

Niet iedere vrouw heeft dat.
Ik ben ook maar gewoon een gemiddelde vrouw om te zien, ik ben niet super slank met een prachtig figuur, ik ben ''al'' 33, ik heb zelfs een lelijke haakneus. :P
Maar blijkbaar is dat niet van belang, ik ben zelf van de vaste relaties, heb nog nooit een one night stand gehad maar nogmaals, als ik ga stappen zijn er genoeg die zich aanbieden,
Misschien heeft het meer met uitstraling te maken, ik schijn nogal erg open over te komen waardoor mensen makkelijk met me in gesprek gaan, zowel mannen als vrouwen.
En dat is iets waar je zelf aan kan werken.
pi_135721668
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ben ook maar gewoon een gemiddelde vrouw om te zien, ik ben niet super slank met een prachtig figuur, ik ben ''al'' 33, ik heb zelfs een lelijke haakneus. :P
Maar blijkbaar is dat niet van belang, ik ben zelf van de vaste relaties, heb nog nooit een one night stand gehad maar nogmaals, als ik ga stappen zijn er genoeg die zich aanbieden,
Misschien heeft het meer met uitstraling te maken, ik schijn nogal erg open over te komen waardoor mensen makkelijk met me in gesprek gaan, zowel mannen als vrouwen.
Het was meer een reactie op wat je schreef ;)
pi_135721719
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mijn evolutionaire visie op de kijk:

mannen willen zoveel mogelijk zaad verspreiden en vrouwen willen het beste zaad dat zich aandient. Als ze dan eenmaal het beste zaad hebben willen ze de goede zaadgever behouden maar de zaadgever wil zijn zaad blijven verspreiden.

Dan ontstaat er een survival of the fittest in de uitgaansgelegenheden waar de mannen in competitie gaan om een vrouw te bevruchten.

Maar dit is allemaal off-topic dus ik stop met dit gebazel :P
  maandag 20 januari 2014 @ 16:01:16 #215
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135721841
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:58 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Mijn evolutionaire visie op de kijk:

mannen willen zoveel mogelijk zaad verspreiden en vrouwen willen het beste zaad dat zich aandient. Als ze dan eenmaal het beste zaad hebben willen ze de goede zaadgever behouden maar de zaadgever wil zijn zaad blijven verspreiden.

Dan ontstaat er een survival of the fittest in de uitgaansgelegenheden waar de mannen in competitie gaan om een vrouw te bevruchten.

Maar dit is allemaal off-topic dus ik stop met dit gebazel :P
Dan zal ik je uit een droom helpen, veel vrouwen willen gewoon seks, omdat seks heel fijn is. ;)
  maandag 20 januari 2014 @ 16:01:44 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135721866
Laten we die hele discussie maar niet beginnen :')
pi_135721906
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dan zal ik je uit een droom helpen, veel vrouwen willen gewoon seks, omdat seks heel fijn is. ;)
:Y
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135722180
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is niet eens zozeer de seks waar ik persoonlijk mee zit. Het is meer de "Forever Alone" status en het algehele gebrek aan intimiteit.
Geldt ook voor mij.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_135722622
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom ben je dan monogaam?

quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Laten we die hele discussie maar niet beginnen :')
Eens :P
  maandag 20 januari 2014 @ 16:18:57 #220
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135722693
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:17 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Waarom ben je dan monogaam?

[..]

Eens :P
Omdat ik geen behoefte heb aan seks met een ander en ik weet dat het hem zou kwetsen.
pi_135722755
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zelfverzekerder worden door aan die aspecten van zichzelf te werken waar hij onzeker over is. Activiteiten ondernemen waarover hij zou kunnen vertellen. Ervaringen opdoen, wat dan ook, waar dan ook. Een dagritme hebben. Werk of vrijwilligerswerk, beide zijn goed. Sporten. Zijn uiterlijk verbeteren. Hygiene, gewicht, kleding. Des noods met hulp van vrienden of door veel informatie te zoeken/vragen op het internet. Daarna op (internet)dates gaan met vrouwen die hij misschien niet helemaal geweldig vindt, maar die hem wel kunnen helpen om zichzelf op dat vlak te ontwikkelen. Als hij durft meteen voor de vrouwen gaan die hij daadwerkelijk ziet zitten. Kan ook. Doen, doen, doen. Elke ervaring is mooi meegenomen en beter dan vast te zitten in een patroon van angst, ontwijken en onzekerheid. Ja, dat heeft natuurlijk tijd nodig maar je zal ergens moeten beginnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135722848
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat ik geen behoefte heb aan seks met een ander en ik weet dat het hem zou kwetsen.
En dat is dus typisch vrouwelijk! Vrouwelijke mannen hebben dat ook, daar niet van. Maar het klopt evolutionair gezien helemaal dat wat jij beschrijft.
pi_135722849
Bijna 23 en nog maagd. Ook nog nooit gezoend. Wat mij tegenhoudt: ik wil gewoon niet zoenen of daten met meisjes die ik waarschijnlijk niets vind. Ik weet hoe het is om verliefd te zijn en ik doe het niet meer voor minder of ik ga tekenen van bindingsangst en spijt vertonen. Ik wacht tot ik iemand heel leuk vind of verliefd wordt en dan ga ik er pas voor. Rondklooien voor de lol is niet voor mij weggelegd.

Neemt niet weg dat ik me op dat vlak ook zorgen maak over de toekomst.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 20 januari 2014 @ 16:23:46 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135722906
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik wacht tot ik iemand heel leuk vind of verliefd wordt
Is natuurlijk ook niet erg. Dan is enkel de vraag in hoeverre je 'snel' verliefd wordt of dat dat ook maar eens in de zoveel jaar is bv?
pi_135722936
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Bijna 23 en nog maagd. Ook nog nooit gezoend. Wat mij tegenhoudt: ik wil gewoon niet zoenen of daten met meisjes die ik waarschijnlijk niets vind. Ik weet hoe het is om verliefd te zijn en ik doe het niet meer voor minder. Ik wacht tot ik iemand heel leuk vind of verliefd wordt en dan ga ik er pas voor. Rondklooien voor de lol is niet voor mij weggelegd.

Neemt niet weg dat ik me op dat vlak ook zorgen maak over de toekomst.
Maak je je dan nooit zorgen dat je héél erg verliefd wordt op een meisje en dat ze dan door je gebrek aan ervaring (niet letterlijk, maar afknappen op voorzichtigheid, stuntelen met BH/zoenen dat soort dingen) toch afknapt? Beetje ervaring op doen voor 'de ware' (als je het zo wilt zien) kan toch nooit kwaad?
And the druids turn to stone...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')