abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2014 @ 14:35:23 #151
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135718290
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Van een beetje bewegen in een fleshlight ben je niet ineens ontmaagd hoor :+
Je weet hoe het voelt om seks te hebben, ongeveer! Uiteindelijk kan je er ook zonder condoom in gaan, bij een hoer moet je een rubbertje om etc. En dat is dan totaal niet leuk, om tieten aan te raken moet je bijbetalen etc.. Ook nog eens kans dat ze net ongesteld is geweest en je nog bloed tegenkomt... En dan is onze ts zo bleek als een vaatdoek...
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135718327
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Van een beetje bewegen in een fleshlight ben je niet ineens ontmaagd hoor :+
:{ -O-
pi_135718365
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:35 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Je weet hoe het voelt om seks te hebben, ongeveer! Uiteindelijk kan je er ook zonder condoom in gaan, bij een hoer moet je een rubbertje om etc. En dat is dan totaal niet leuk, om tieten aan te raken moet je bijbetalen etc.. Ook nog eens kans dat ze net ongesteld is geweest en je nog bloed tegenkomt... En dan is onze ts zo bleek als een vaatdoek...
Een rubbertje, oh nee! Maar je hebt dan wel een vrouw aangeraakt, naakt gezien en geneukt. Het is niet 'echt' maar toch ook weer wel. Ik denk dat het kan helpen om de druk er wat af te halen en je niet helemaal ongemakkelijk te voelen bij het eerste contact met een potentiele vriendin/scharrel/whatever.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:37:55 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135718375
quote:

[..]

Ik zeg ook niet dat de hoeren een goede oplossing is. Enkel dat een fleshlight zeker geen vervanging is. Je ervaart miss beter het gevoel hoe een kut zou voelen. Maar thats all. Je schiet er verder geen reet mee op.
pi_135718394
quote:

[..]

Of je kan je zweterige lul uit die pseudokut trekken, iets aan jezelf gaan doen en een echte vrouw regelen waarbij je zonder vergoeding haar tieten aan mag raken.

Ga ergens anders trollen.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:41:35 #156
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_135718524
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:56 schreef Spongeboss het volgende:
Beste heer, ik heb wel seks gehad 1x om het vervolgens nooit meer te doen.

Kortom ik geef er geen zak om, en het is lang niet zo geweldig als mensen doen laten voorkomen.
Wat? :') Dat ligt dan aan jezelf of degene waar je het mee doet.. Seks is fantastisch onder de juiste omstandigheden en met de juiste persoon.. Of moest je toevallig betalen voor jouw ene keer? Dan kan ik me wel voorstellen dat je er niks aan vond..
  maandag 20 januari 2014 @ 14:42:06 #157
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_135718546
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:24 schreef Kevin24 het volgende:
28 jaar alweer :( time flies!

Half jaartje geleden wel voor het eerst een date gehad :-) Aan het eind v/d avond zei ze dat ze vroeg op moest anders mocht ik wel mee naar haar huis. Toen wou ik 3 kusjes geven en kreeg ik me eerste zoen :-) good times!

Paar weken terug date gehad met iemand van Tinder (echt een mooie dame! zitten veel mooie dames @ tinder) maar dat was niet zo'n success.

Dus in dat opzich was 2013 een top jaar en gaan we van 2014 een nog beter jaar maken! Hopelijk :-)
That's the spirit. Niet zeiken en janken over wat voor psychische problemen je hebt, maar er gewoon wat doen. Er gewoon voor zorgen dat die date er komt en als 1 date niet werkt, werkt de volgende misschien wel!

Thumbs up. ^O^
pi_135718581
Ik vraag mij vooral af voor de mensen die hier nu zitten die dit probleem hebben. Als je nu bijvoorbeeld kijkt naar programma's als "ik heb HET nog nooit gedaan" vind je dat dan vreemd hoe die mensen doen, of zie je dan dingen die je zelf ook zou doen?
pi_135718635
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef Targaryen het volgende:
Ik vraag mij vooral af voor de mensen die hier nu zitten die dit probleem hebben. Als je nu bijvoorbeeld kijkt naar programma's als "ik heb HET nog nooit gedaan" vind je dat dan vreemd hoe die mensen doen, of zie je dan dingen die je zelf ook zou doen?
Goede vraag. Wil ik ook wel weten :)
  maandag 20 januari 2014 @ 14:44:15 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135718640
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Het gaat om het uiteindelijke doel! Hij heeft het over maagd zijn, dan wilt hij neuken.

Zei hij dat hij nog nooit een vriendin had gehad dan lag de zaak anders. Maar hoeren aan het raam zijn vaak niet je van het, voor een eerste keer. En die wat je moet kopen komen kosten bij voor kamer huur, de meid hanteert hogere prijzen etc... Dan kan je beter een massage met happy end kopen.

[..]

Self-fulfilling prophecy heet dat. :D
Inderdaad, als er een man voor me staat die zelf uitstraalt dat er totaal niks in hem zit, dat ik te hoog gegrepen ben voor hem en dus ook niet eens probeerd om me te leren kennen en zit te klagen over hoe erg het voor hem wel niet is is het feest al snel over, dat gaat hem nooit worden natuurlijk
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 20 januari 2014 @ 14:44:27 #161
419250 Spongeboss
pi_135718653
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een rubbertje, oh nee! Maar je hebt dan wel een vrouw aangeraakt, naakt gezien en geneukt. Het is niet 'echt' maar toch ook weer wel. Ik denk dat het kan helpen om de druk er wat af te halen en je niet helemaal ongemakkelijk te voelen bij het eerste contact met een potentiele vriendin/scharrel/whatever.
Het contact is het probleem hier niet, hij heeft geen zelfvertrouwen en niets. Als hij dat niet wilt veranderen en we kunnen 500 posts daaraan vuilmaken, dan gaat het niet helpen. Ik zeg enkel wat voor hem haalbaar en goed is op de korte termijn. Een fleshlight is dan beter dan naar een hoertje gaan, want van de hoeren kan je met een heel rot gevoel terug komen....

quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat de hoeren een goede oplossing is. Enkel dat een fleshlight zeker geen vervanging is. Je ervaart miss beter het gevoel hoe een kut zou voelen. Maar thats all. Je schiet er verder geen reet mee op.
Dan is de druk eraf de vraag 'hoe zou het voelen.''

quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Of je kan je zweterige lul uit die pseudokut trekken, iets aan jezelf gaan doen en een echte vrouw regelen waarbij je zonder vergoeding haar tieten aan mag raken.

Ga ergens anders trollen.
Geen troll niets, ts heeft geen zelfvertrouwen en gaat zo al 35 jaren door het leven, je kan hem natuurlijk zeggen zichzelf te verbeteren. Maar dat kan niet want och gut hij is lelijk, hij heeft geen toekomst perspectief het lukt gewoon niet.... Snap dat dan! Aan jezelf werken en jezelf beter maken is gewoon niet mogelijk dat kan ts niet.

quote:
11s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef iScream. het volgende:

[..]

Wat? :') Dat ligt dan aan jezelf of degene waar je het mee doet.. Seks is fantastisch onder de juiste omstandigheden en met de juiste persoon.. Of moest je toevallig betalen voor jouw ene keer? Dan kan ik me wel voorstellen dat je er niks aan vond..
Maar dat gaat ts niet lukken....Niet als hij niet wilt veranderen voor zich zelf. Als hij enkel wilt veranderen zodat hij aan de vrouw kan komen is dat een klote motivatie.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:45:39 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135718699
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef Spongeboss het volgende:
Dan is de druk eraf de vraag 'hoe zou het voelen.''
Hoe zou het voelen gaat om veel meer dan enkel het mogelijke gevoel dat een kut heeft. Maargoed nonsdiscussie voor hier, want gaat om maagdzijn. Niet om alternatieven voor handwerk.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:46:00 #163
419250 Spongeboss
pi_135718714
quote:
[[quote]0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, als er een man voor me staat die zelf uitstraalt dat er totaal niks in hem zit, dat ik te hoog gegrepen ben voor hem en dus ook niet eens probeerd om me te leren kennen en zit te klagen over hoe erg het voor hem wel niet is is het feest al snel over, dat gaat hem nooit worden natuurlijk
Precies mensen maken mij uit voor troll, maar ik bied hem enkel iets aan wat laagdrempelig is en waar hij voor kan gaan. In dat opzicht is een fleshlight beter dan een hoer, van dat laatste kan je een hele verkeerde ervaring van opdoen. Dat is een 50/50 gok.

Daarbij zal hij moeten willen veranderen omwille van zichzelf niet om een meid aan de haak te slaan. Dat heeft totaal geen nut.. :')
  maandag 20 januari 2014 @ 14:46:32 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135718741
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef Spongeboss het volgende:
Aan jezelf werken en jezelf beter maken is gewoon niet mogelijk dat kan ts niet.
Hoezo kan hij dat niet? Hij kan het misschien nu niet of vroeger niet. Er zijn zoveel mogelijkheden en manieren om aan jezelf te werken. Dat het allemaal niets is geworden betekent niet dat het momenteel niets kan worden. Of over 5 jaar of wat dan ook.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:47:50 #165
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135718803
quote:

[..]

Je hebt een keer seks in je leven gehad vertelde je toch eerder? Ik geloof niet dat je dan echt een goede eerste keer hebt gehad, en oefening baart kunst, de meeste prostituees weten wel hoe het moet.
Goede seks is gewoon geweldig, het is een heerlike beleving, of je moet a-sekseel zin natrlijk, dan zal seks nooit leuk voor je worden.
Nu heb ik natuurlijk alleen ervaring met hulpstukken als vibrators en dildo's en dat is best prettig maar haalt het lange na niet bij goede seks.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 20 januari 2014 @ 14:48:05 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135718812
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef Spongeboss het volgende:
Daarbij zal hij moeten willen veranderen omwille van zichzelf niet om een meid aan de haak te slaan. Dat heeft totaal geen nut.. :')
Als hij zichzelf goed vind zoals ie is, dan moet hij accepteren dat de markt voor hem qua vrouwen zeer laag zal zijn. Of misschien dat nog niet eens, maar dat hijzelf veel moeite moet doen om in contact te komen met vrouwen en dergelijke.
Maarja dat zit blijkbaar ook niet in hem. Dus moet hij accepteren dat hij altijd maagd zal zijn.

Wil hij dat niet, dan moet hij veranderen. Dan is het niet veranderen voor een andere, maar veranderen voor zichzelf.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:48:18 #167
419250 Spongeboss
pi_135718826
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe zou het voelen gaat om veel meer dan enkel het mogelijke gevoel dat een kut heeft. Maargoed nonsdiscussie voor hier, want gaat om maagdzijn. Niet om alternatieven voor handwerk.
Wat stel jij dan voor wat laagdrempelig is en wat ts kan doen? Hij heeft nu niet bepaald de skills om ee nvrouw te hosselen, en met een fleshlight heb je wel het gevoel een beetje ongeveer gehad. Waardoor de druk er vanaf is, en hij niet zo zeer een vrouw wilt om zo snel mogelijk in het bed te duiken. Dat bedoel ik met een fleshlight...

Ja het is natuurlijk niet zoals de echte ervaring maar het kan net de druk wegpakken, want ik zie ts niet zo 1,2,3 veranderen in een super hunk en vrouwenmagneet, niet met die attitude. Die hij kan veranderen maar patronen doorbreken en anders in je leven gaan staan heeft tijd nodig.

quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo kan hij dat niet? Hij kan het misschien nu niet of vroeger niet. Er zijn zoveel mogelijkheden en manieren om aan jezelf te werken. Dat het allemaal niets is geworden betekent niet dat het momenteel niets kan worden. Of over 5 jaar of wat dan ook.
Omdat hij dat zegt, omdat hij negatief is, omdat hij in een slachtoffer rol zit.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:50:06 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135718900
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef Spongeboss het volgende:
en met een fleshlight heb je wel het gevoel een beetje ongeveer gehad. Waardoor de druk er vanaf is, en hij niet zo zeer een vrouw wilt om zo snel mogelijk in het bed te duiken. Dat bedoel ik met een fleshlight...
De druk zit toch niet in het feit over hoe een kut voelt? :? De druk zit hem juist in de gehele interactie met een vrouw en of je het wel goed doet en of je hem wel omhoog krijgt, of je niet te snel klaar zal komen, etc etc.
pi_135718908
Je hoeft ook niet in een hunk te veranderen, je hoeft maar één keer succes te hebben.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:51:15 #170
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135718952
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De druk zit toch niet in het feit over hoe een kut voelt? :? De druk zit hem juist in de gehele interactie met een vrouw en of je het wel goed doet en of je hem wel omhoog krijgt, of je niet te snel klaar zal komen, etc etc.
Inderdaad, bij seks komt zoveel meer kijken dan alleen je penis in een vagina pompen.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:51:21 #171
419250 Spongeboss
pi_135718955
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je hebt een keer seks in je leven gehad vertelde je toch eerder? Ik geloof niet dat je dan echt een goede eerste keer hebt gehad, en oefening baart kunst, de meeste prostituees weten wel hoe het moet.
Goede seks is gewoon geweldig, het is een heerlijk beleving, of je moet a-sekseel zin natuurlijk, dan zal seks nooit leuk voor je worden.
Nu heb ik natuurlijk alleen ervaring met hulpstukken als vibrators en dildo's en dat is best prettig maar haalt het lange na niet bij goede seks.
Bingo!

quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als hij zichzelf goed vind zoals ie is, dan moet hij accepteren dat de markt voor hem qua vrouwen zeer laag zal zijn. Of misschien dat nog niet eens, maar dat hijzelf veel moeite moet doen om in contact te komen met vrouwen en dergelijke.
Maarja dat zit blijkbaar ook niet in hem. Dus moet hij accepteren dat hij altijd maagd zal zijn.

Wil hij dat niet, dan moet hij veranderen. Dan is het niet veranderen voor een andere, maar veranderen voor zichzelf.
Precies hij kan dat veranderen of hij kan gewoon simpel een fleshlight kopen en zien of hij dat wat vindt, en meer wil....

Kijk hij moet veranderen en hij zal wat moeten doen om wat meer kans te maken, als hij dat niet wilt houdt het op. Dus bied ik hem iets aan wat makkelijk kan zonder dat je je leven drastisch moeten veranderen, en het ergste wat kan gebeuren is het spijt hebben van de aankoop.

Het gaat er gewoon om dat je niet goed bij de vrouwen zal liggen als je enkel maar zielig gaat doen.

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, bij seks komt zoveel meer kijken dan alleen je penis in een vagina pompen.
Voor vrouwen misschien wel, een kerel die maagd is, wilt gewoon dat gevoel ervaren vaak... Niet altijd... Kijk als ts alles wilde meemaken van A tot Z zou hij niet over maagdelijkheid beginnen, maar over dat hij een relatie wilt beleven.... Bij een relatie is seks ook een onderdeel, maar als men het over maagdelijkheid heeft, dan gaat het automatisch al om het verliezen daarvan, dus seks.
pi_135719117
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef snakelady het volgende:

[..]

Voor een vrouw is natuurlijk een stuk makkelijker,
Niet echt, in mijn omgeving zijn genoeg bordelen en hoerenstraten. Binnenlopen, 30-50 euro geven en klaar is kees. Binnen 15 minuutjes geregeld....

quote:

[..]

Ik niet, ik kan gewoon aan de tieten zuigen, vingeren, spanken en vrijwel alles doen als ik een keer omgang heb met een prostituee. (zoenen en beffen niet maar daar heb ik dan ook totaal geen behoefte aan)

Misschien helpt het als je een mooi lijf hebt en zij ook geil is :P
  maandag 20 januari 2014 @ 14:55:24 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135719128
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:51 schreef Spongeboss het volgende:
maar als men het over maagdelijkheid heeft, dan gaat het automatisch al om het verliezen daarvan, dus seks.
En dit topic gaat over maagdelijkheid.. dus seks hebben MET een partner.

Dus dat hele fleshlight verhaal is nu wel duidelijk en verder niet erg voor TS interessant als je het mij vraagt.
pi_135719158
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Wat stel jij dan voor wat laagdrempelig is en wat ts kan doen? Hij heeft nu niet bepaald de skills om ee nvrouw te hosselen, en met een fleshlight heb je wel het gevoel een beetje ongeveer gehad. Waardoor de druk er vanaf is, en hij niet zo zeer een vrouw wilt om zo snel mogelijk in het bed te duiken. Dat bedoel ik met een fleshlight...

Ja het is natuurlijk niet zoals de echte ervaring maar het kan net de druk wegpakken, want ik zie ts niet zo 1,2,3 veranderen in een super hunk en vrouwenmagneet, niet met die attitude. Die hij kan veranderen maar patronen doorbreken en anders in je leven gaan staan heeft tijd nodig.
Zelfverzekerder worden door aan die aspecten van zichzelf te werken waar hij onzeker over is. Activiteiten ondernemen waarover hij zou kunnen vertellen. Ervaringen opdoen, wat dan ook, waar dan ook. Een dagritme hebben. Werk of vrijwilligerswerk, beide zijn goed. Sporten. Zijn uiterlijk verbeteren. Hygiene, gewicht, kleding. Des noods met hulp van vrienden of door veel informatie te zoeken/vragen op het internet. Daarna op (internet)dates gaan met vrouwen die hij misschien niet helemaal geweldig vindt, maar die hem wel kunnen helpen om zichzelf op dat vlak te ontwikkelen. Als hij durft meteen voor de vrouwen gaan die hij daadwerkelijk ziet zitten. Kan ook. Doen, doen, doen. Elke ervaring is mooi meegenomen en beter dan vast te zitten in een patroon van angst, ontwijken en onzekerheid. Ja, dat heeft natuurlijk tijd nodig maar je zal ergens moeten beginnen.
pi_135719215
- Teveel off-topic -

[ Bericht 97% gewijzigd door Greyson op 20-01-2014 14:58:27 (Off-topic ) ]
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  maandag 20 januari 2014 @ 14:58:26 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135719263
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef Greyson het volgende:

Wat een werk! Ik ga er echt geen moeite voor doen :').
Dan maar accepteren hoe het is en misschien wat hoop houden
(geen idee of jij zelfde issues hebt, maar anders bedoel ik het in het algemeen :+ )
pi_135719286
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef Greyson het volgende:

[..]

Wat een werk! Ik ga er echt geen moeite voor doen :').
Dat is niet alleen voor het 'krijgen' van een vrouw he. Ook om je beter te doen voelen over jezelf als persoon. Stilstaan in je ontwikkeling of zelfontplooiing is deprimerend, net als een sleur.
pi_135719513
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan maar accepteren hoe het is en misschien wat hoop houden
(geen idee of jij zelfde issues hebt, maar anders bedoel ik het in het algemeen :+ )
No. Not really. Een vrouw, relatie en gemeenschap zie ik als bijzaak en niet als noodzaak. :P

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is niet alleen voor het 'krijgen' van een vrouw he. Ook om je beter te doen voelen over jezelf als persoon. Stilstaan in je ontwikkeling of zelfontplooiing is deprimerend, net als een sleur.
Geen last van. In mijn uppie is het prima te doen hier.
:+

Maare ik ga teveel off-topic. Sorry.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  † In Memoriam † maandag 20 januari 2014 @ 15:04:00 #179
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_135719533
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef wickedmen het volgende:
1 tip: DE MEESTE VROUWEN HOUDEN VAN PIEMELS.
Profiteer ervan, of niet. [ afbeelding ]
Ik heb nog nooit gezien, dat wanneer een vrouw een blote piemel zag (afgezien van de mijne :7) dat ze zeiden OH LEKKER
Integendeel. Vrouwen vinden mannen vies behalve als het bijna-perfecte gespierde mannen zijn die hun broekje aan moeten houden. Vrouwen houden van 1 ding: aandacht.
:')
  maandag 20 januari 2014 @ 15:05:14 #180
419250 Spongeboss
pi_135719578
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zelfverzekerder worden door aan die aspecten van zichzelf te werken waar hij onzeker over is. Activiteiten ondernemen waarover hij zou kunnen vertellen. Ervaringen opdoen, wat dan ook, waar dan ook. Een dagritme hebben. Werk of vrijwilligerswerk, beide zijn goed. Sporten. Zijn uiterlijk verbeteren. Hygiene, gewicht, kleding. Des noods met hulp van vrienden of door veel informatie te zoeken/vragen op het internet. Daarna op (internet)dates gaan met vrouwen die hij misschien niet helemaal geweldig vindt, maar die hem wel kunnen helpen om zichzelf op dat vlak te ontwikkelen. Als hij durft meteen voor de vrouwen gaan die hij daadwerkelijk ziet zitten. Kan ook. Doen, doen, doen. Elke ervaring is mooi meegenomen en beter dan vast te zitten in een patroon van angst, ontwijken en onzekerheid. Ja, dat heeft natuurlijk tijd nodig maar je zal ergens moeten beginnen.
Zeer zeker moet je ergens beginnen, het probleem is en blijft echter dit: je moet het willen. Als het doel is gewoon seks ben je beter af dit alles te laten.

Wil je het wel kan je hieraan werken, de vraag is hou je het vol? En wil je het ook echt zelf. Als hij prima leeft zoals hij nu leeft maar zijn enige probleem is dat hij maagd is, is dat snel verholpen. Wilt hij echt een relatie moet hij dit wat hierboven staat doen. Ik zie het niet gebeuren echter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')