abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2014 @ 12:53:10 #124
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_135714466
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Werk en school.. Laat dat nou precies de plekken zijn waar de meeste mensen hun partner ontmoeten.
Zorg. De 3% mannen daar zijn bezet of vinden mijn geslacht niks.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_135714560
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:53 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Zorg. De 3% mannen daar zijn bezet of vinden mijn geslacht niks.
_O-
Tjah drama.
Rustig aan.
pi_135714725
Ik ben bijna 28 en ik heb de afgelopen 15 jaar gedacht dat mensen me niet fatsoenlijk zouden kunnen behandelen. Nu blijk ik dus schizoïde, paranoïde en ontwijkend te zijn, maar ik probeer nu wel wat andere dingen te doen en eigenlijk vooral omdat ik nu ondersteund word door mensen die aangegeven hebben dat ze me willen helpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 20-01-2014 13:19:29 ]
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 20 januari 2014 @ 13:11:17 #127
409244 spiegelspel
ik doe aan ventileren
pi_135715070
Kut voor je. Ga naar Thailand daar schijnt her assortiment groot te zijn.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:17:47 #128
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_135715308
Hoe kan dit nou nog anno 2014 ;(

Installeer Tinder
like elk lelijk wijf wat je tegenkomt
????????
PROFIT.
Thinking about thinking of you.
pi_135715350
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben bijna 28 en ik heb de afgelopen 15 jaar gedacht dat mensen me niet fatsoenlijk zouden kunnen behandelen. Nu blijk ik dus schizoïde, paranoïde en ontwijkend te zijn, maar ik probeer nu wel wat andere dingen te doen en eigenlijk vooral omdat ik nu ondersteund wordt door mensen die aangegeven hebben dat ze me willen helpen.
:*
  maandag 20 januari 2014 @ 13:20:28 #130
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_135715409
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:17 schreef shifto het volgende:
Hoe kan dit nou nog anno 2014 ;(

Installeer Tinder
like elk lelijk wijf wat je tegenkomt
????????
PROFIT.
Als Tinder het redmiddel voor mensen moet worden die de kroeg niet in willen/durven etc. is het wel jammerlijk gesteld. De leukere vrouwen hebben geen tinder en hebben geen behoefte aan een vleeskeuring omdat ze weten er goed uit te zien, laat staan dat ze intelligent genoeg zijn om zich door een fappend fokkertje te laten nemen.
It's you my love, you who are the stranger
pi_135715470
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:20 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Als Tinder het redmiddel voor mensen moet worden die de kroeg niet in willen/durven etc. is het wel jammerlijk gesteld. De leukere vrouwen hebben geen tinder en hebben geen behoefte aan een vleeskeuring omdat ze weten er goed uit te zien, laat staan dat ze intelligent genoeg zijn om zich door een fappend fokkertje te laten nemen.
Dat is niet waar. Ik heb genoeg leuke vriendinnen met tinder en ja die zien er ook goed uit. Soms ontmoet je gewoon niet genoeg nieuwe mannen IRL dat je het wel met zoiets wil proberen. Het is een extra medium.
pi_135715562
28 jaar alweer :( time flies!

Half jaartje geleden wel voor het eerst een date gehad :-) Aan het eind v/d avond zei ze dat ze vroeg op moest anders mocht ik wel mee naar haar huis. Toen wou ik 3 kusjes geven en kreeg ik me eerste zoen :-) good times!

Paar weken terug date gehad met iemand van Tinder (echt een mooie dame! zitten veel mooie dames @ tinder) maar dat was niet zo'n success.

Dus in dat opzich was 2013 een top jaar en gaan we van 2014 een nog beter jaar maken! Hopelijk :-)
  maandag 20 januari 2014 @ 13:26:08 #133
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_135715622
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Ik heb genoeg leuke vriendinnen met tinder en ja die zien er ook goed uit. Soms ontmoet je gewoon niet genoeg nieuwe mannen IRL dat je het wel met zoiets wil proberen. Het is een extra medium.
Het gaat ook niet alleen om uiterlijk. Ik ben zelf ook relatief knap en heb ook die behoefte totaal niet. Ik zeg niet dat er geen leuke vrouwen zijn via tinder, maar als ik een meisje ontmoet die ook op tinder zit vind ik het wel een vorm van een afknapper. Sowieso zitten alle echt knappe en leuke vrouwen die ik ken niet op tinder. En het blijft een vleeskeuring, ik merk ook vooral dat de meer zelfverzekerde vrouwen het minder of niet gebruiken.

Het is dus inderdaad een extra medium, maar wel voor bepaalde mensen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Inverted_World op 20-01-2014 13:33:22 ]
It's you my love, you who are the stranger
pi_135716113
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Het gaat ook niet alleen om uiterlijk. Ik ben zelf ook relatief knap en heb ook die behoefte totaal niet. Ik zeg niet dat er geen leuke vrouwen zijn via tinder, maar als ik een meisje ontmoet die ook op tinder zit vind ik het wel een vorm van een afknapper. Sowieso zitten alle echt knappe en leuke vrouwen die ik ken niet op tinder. En het blijft een vleeskeuring, ik merk ook vooral dat de meer zelfverzekerde vrouwen het minder of niet gebruiken.

Het is dus inderdaad een extra medium, maar wel voor bepaalde mensen.
Misschien dat je in het algemeen gelijk hebt, maar toch herken ik dat niet als ik kijk in mijn eigen omgeving. Iedereen gebruikt het (populair op het moment). Niet alleen kneusjes of sociaal onhandige mensen. Juist onzekere mensen zouden meer moeite kunnen hebben met de hele tinder vleeskeuring lijkt mij, en er daarom niet aan beginnen.
pi_135716354
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben bijna 28 en ik heb de afgelopen 15 jaar gedacht dat mensen me niet fatsoenlijk zouden kunnen behandelen. Nu blijk ik dus schizoïde, paranoïde en ontwijkend te zijn, maar ik probeer nu wel wat andere dingen te doen en eigenlijk vooral omdat ik nu ondersteund word door mensen die aangegeven hebben dat ze me willen helpen.
Komt goed. Ik moet de ware ook nog zien te vinden.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_135716394
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:24 schreef Kevin24 het volgende:

Half jaartje geleden wel voor het eerst een date gehad :-) Aan het eind v/d avond zei ze dat ze vroeg op moest anders mocht ik wel mee naar haar huis. Toen wou ik 3 kusjes geven en kreeg ik me eerste zoen :-) good times!
Waarom niet nog een keer afgesproken?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_135716482
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:56 schreef Spongeboss het volgende:
Beste heer, ik heb wel seks gehad 1x om het vervolgens nooit meer te doen.

Kortom ik geef er geen zak om, en het is lang niet zo geweldig als mensen doen laten voorkomen. Wat ik je wel kan adviseren is een fleshlight te kopen, 1x in de zoveel tijd gebruik ik de mijne ook, daar is niets mis mee.

Maar goed het stelt allemaal niet zoveel voor, en ik denk dat je beter je leven op orde kan krijgen, kan stoppen met de alcohol dan te zeuren dat je maagd bent. Wat overigens helemaal niet erg is, de enige mensen die hier om lachen zijn dezelfde mensen die slaven zijn van de kapitalistische wereld. Denken dat ze alles kunnen meenemen in de dood, en voor eeuwig zullen leven, dat terwijl ze niet eens een God hebben waar ze in geloven.

Ik ben me heel erg bewust van de korte duur van het leven, ook dat ik zal sterven. Of ik dan 100x geneukt heb, 1x of 0x dat maakt niet uit. Zolang je maar blij bent met de andere dingen in je leven, als je dat niet bent, dan gaat simpelweg neuken je levenskwaliteit ook niet verbeteren.

Dus nogmaals als je gelukkig bent np, als je dat niet bent moet je andere prioriteiten stellen dan het verliezen van je maagdelijkheid, want het is geen elixer dat je leven +100 in kwaliteit geeft.
Fleshlight _O_ _O_ _O_
- Wiet van Broeckhoven
pi_135716668
Probeer eens serieus wat te daten via normale dating sites, ik ben zelf redelijk middelmatig maar een date scoren gaat me best makkelijk af en ik was ook maagd tot m'n 25ste.

En accepteer desnoods wat minder aantrekkelijke meiden, die vind je meer dan genoeg op o.a. Relatieplanet etc. Als je het eenmaal een keer hebt gedaan, dan weet je dat het eigenlijk helemaal niet zo veel voorstelt. En misschien kun je dan de lat ook wat hoger leggen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_135716723
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waarom niet nog een keer afgesproken?
Dat wou ik, maar ze ging een week naar haar familie in Frankrijk. dus ik heel enthousiast whatsappen elke dag. (misschien 3 a 4 berichtjes per dag ofzo, geen 10000en en kreeg ook gewoon leuke berichtjes terug ). Toen zou ze bijna terugkomen en kreeg ik een berichtje dat ze dacht dat het niet ging werken omdat ze vond dat ik er al teveel 'inzat', zal wel te enthousiast zijn geweest ofzo... Beetje rare reden vond ik zelf.... Ze zal wel iemand hebben ontmoet daar vermoed ik. Dus helaas :(
pi_135716759
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misaki?
pi_135716831
quote:
15s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef MAHL het volgende:

[..]

Misaki?
:') Niet de eerste keer dat ik zo genoemd word.
pi_135716992
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:') Niet de eerste keer dat ik zo genoemd word.
Vrijgezel? :P
- Wiet van Broeckhoven
  maandag 20 januari 2014 @ 14:01:12 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135717014
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:17 schreef shifto het volgende:
Installeer Tinder
Tinder is misschien leuk voor het eerste contact. Maar dan moet je nog een date regelen en ook nog eens leuk genoeg zijn voor die date. En volgens mij schort het bij veel mensen bij die twee stappen.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:06:04 #144
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135717224
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:46 schreef Greyson het volgende:

[..]

Fleshlight _O_ _O_ _O_
Alleen het schoonmaken kan vervelend zijn...
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:28:51 #145
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135718090
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:00 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Voor maagden in deze leeftijdscategorie is de vraag meer: hoe krijgen andere mensen het wél voor elkaar?
Serieus antwoord.
Voor een vrouw is natuurlijk een stuk makkelijker, de gemiddelde vrouw krijgt om de week wel een aanbod voor seks van mannen. :P
Voor een man, tja, ik moet eerlijk zeggen, mannen op die leeftijd die nog maagd zijn lopen 'sociaal' gezien toch vaak wel achter of zijn een beetje vreemd.
Met uiterlijk hoeft het niks te maken hebben, genoeg lelijke mannen die wel seks hebben gehad.

En misschien om het ijs te breken eens gebruik maken van een prostituee.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 20 januari 2014 @ 14:30:47 #146
419250 Spongeboss
pi_135718150
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef snakelady het volgende:

[..]

Voor een vrouw is natuurlijk een stuk makkelijker, de gemiddelde vrouw krijgt om de week wel een aanbod voor seks van mannen. :P
Voor een man, tja, ik moet eerlijk zeggen, mannen op die leeftijd die nog maagd zijn lopen 'sociaal' gezien toch vaak wel achter of zijn een beetje vreemd.
Met uiterlijk hoeft het niks te maken hebben, genoeg lelijke mannen die wel seks hebben gehad.

En misschien om het ijs te breken eens gebruik maken van een prostituee.
_O_ een fleshlight is goedkoper 50 euro, voor neuken wanneer je wilt met dat ding. Een prostituee kost daarentegen 50 euro voor 20 luttele minuten. En dat is aan het raam waar slechte kwaliteit is. Een ballentent daarentegen kost meer maar krijg je meer voor je geld een girlfriend experience etc... Maar dit kost vaak 140 euro per uur of zo.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:31:28 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135718169
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:30 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

_O_ een fleshlight is goedkoper 50 euro, voor neuken wanneer je wilt met dat ding. Een prostituee kost daarentegen 50 euro voor 20 luttele minuten.
Maar dan nog heb je geen contact gehad met een vrouw. Nogal groot verschil.. Een fleshlight op je lul stoppen of daadwerkelijk interactie met een vrouw hebben. :')
  maandag 20 januari 2014 @ 14:33:03 #148
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135718218
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ik ken mezelf al 35 jaar, neem nou maar van mij aan dat ik niet de moeite waard ben. Lelijk, dik, kalend, alcoholproblemen, psychische problemen, studie mislukt, lage sociaal-economische positie, geen toekomstperspecief of plannen, verlegen, geen charisma, etc.
Daar zit een normaal mens niet op te wachten.
Als iets een afknapper is voor een vrouw is het een man zonder zelfrespect.
Als jij zo over je eigen denkt zal een vrouw je inderdaad nooit interessant genoeg vinden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 20 januari 2014 @ 14:33:14 #149
419250 Spongeboss
pi_135718228
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dan nog heb je geen contact gehad met een vrouw. Nogal groot verschil.. Een fleshlight op je lul stoppen of daadwerkelijk interactie met een vrouw hebben. :')
Het gaat om het uiteindelijke doel! Hij heeft het over maagd zijn, dan wilt hij neuken.

Zei hij dat hij nog nooit een vriendin had gehad dan lag de zaak anders. Maar hoeren aan het raam zijn vaak niet je van het, voor een eerste keer. En die wat je moet kopen komen kosten bij voor kamer huur, de meid hanteert hogere prijzen etc... Dan kan je beter een massage met happy end kopen.

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als iets een afknapper is voor een vrouw is het een man zonder zelfrespect.
Als jij zo over je eigen denkt zal een vrouw je inderdaad nooit interessant genoeg vinden.
Self-fulfilling prophecy heet dat. :D
  maandag 20 januari 2014 @ 14:34:11 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135718258
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef Spongeboss het volgende:
Het gaat om het uiteindelijke doel! Hij heeft het over maagd zijn, dan wilt hij neuken.
Van een beetje bewegen in een fleshlight ben je niet ineens ontmaagd hoor :+
  maandag 20 januari 2014 @ 14:35:23 #151
419250 Spongeboss
pi_135718290
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je weet hoe het voelt om seks te hebben, ongeveer! Uiteindelijk kan je er ook zonder condoom in gaan, bij een hoer moet je een rubbertje om etc. En dat is dan totaal niet leuk, om tieten aan te raken moet je bijbetalen etc.. Ook nog eens kans dat ze net ongesteld is geweest en je nog bloed tegenkomt... En dan is onze ts zo bleek als een vaatdoek...
pi_135718327
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:{ -O-
pi_135718365
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:35 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Je weet hoe het voelt om seks te hebben, ongeveer! Uiteindelijk kan je er ook zonder condoom in gaan, bij een hoer moet je een rubbertje om etc. En dat is dan totaal niet leuk, om tieten aan te raken moet je bijbetalen etc.. Ook nog eens kans dat ze net ongesteld is geweest en je nog bloed tegenkomt... En dan is onze ts zo bleek als een vaatdoek...
Een rubbertje, oh nee! Maar je hebt dan wel een vrouw aangeraakt, naakt gezien en geneukt. Het is niet 'echt' maar toch ook weer wel. Ik denk dat het kan helpen om de druk er wat af te halen en je niet helemaal ongemakkelijk te voelen bij het eerste contact met een potentiele vriendin/scharrel/whatever.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:37:55 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135718375
quote:

[..]

Ik zeg ook niet dat de hoeren een goede oplossing is. Enkel dat een fleshlight zeker geen vervanging is. Je ervaart miss beter het gevoel hoe een kut zou voelen. Maar thats all. Je schiet er verder geen reet mee op.
pi_135718394
quote:

[..]

Of je kan je zweterige lul uit die pseudokut trekken, iets aan jezelf gaan doen en een echte vrouw regelen waarbij je zonder vergoeding haar tieten aan mag raken.

Ga ergens anders trollen.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:41:35 #156
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_135718524
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:56 schreef Spongeboss het volgende:
Beste heer, ik heb wel seks gehad 1x om het vervolgens nooit meer te doen.

Kortom ik geef er geen zak om, en het is lang niet zo geweldig als mensen doen laten voorkomen.
Wat? :') Dat ligt dan aan jezelf of degene waar je het mee doet.. Seks is fantastisch onder de juiste omstandigheden en met de juiste persoon.. Of moest je toevallig betalen voor jouw ene keer? Dan kan ik me wel voorstellen dat je er niks aan vond..
  maandag 20 januari 2014 @ 14:42:06 #157
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_135718546
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:24 schreef Kevin24 het volgende:

Paar weken terug date gehad met iemand van Tinder (echt een mooie dame! zitten veel mooie dames @ tinder) maar dat was niet zo'n success.

Dus in dat opzich was 2013 een top jaar en gaan we van 2014 een nog beter jaar maken! Hopelijk :-)
That's the spirit. Niet zeiken en janken over wat voor psychische problemen je hebt, maar er gewoon wat doen. Er gewoon voor zorgen dat die date er komt en als 1 date niet werkt, werkt de volgende misschien wel!

Thumbs up. ^O^
pi_135718581
Ik vraag mij vooral af voor de mensen die hier nu zitten die dit probleem hebben. Als je nu bijvoorbeeld kijkt naar programma's als "ik heb HET nog nooit gedaan" vind je dat dan vreemd hoe die mensen doen, of zie je dan dingen die je zelf ook zou doen?
pi_135718635
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef Targaryen het volgende:
Ik vraag mij vooral af voor de mensen die hier nu zitten die dit probleem hebben. Als je nu bijvoorbeeld kijkt naar programma's als "ik heb HET nog nooit gedaan" vind je dat dan vreemd hoe die mensen doen, of zie je dan dingen die je zelf ook zou doen?
Goede vraag. Wil ik ook wel weten :)
  maandag 20 januari 2014 @ 14:44:15 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135718640
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Zei hij dat hij nog nooit een vriendin had gehad dan lag de zaak anders. Maar hoeren aan het raam zijn vaak niet je van het, voor een eerste keer. En die wat je moet kopen komen kosten bij voor kamer huur, de meid hanteert hogere prijzen etc... Dan kan je beter een massage met happy end kopen.

[..]

Self-fulfilling prophecy heet dat. :D
Inderdaad, als er een man voor me staat die zelf uitstraalt dat er totaal niks in hem zit, dat ik te hoog gegrepen ben voor hem en dus ook niet eens probeerd om me te leren kennen en zit te klagen over hoe erg het voor hem wel niet is is het feest al snel over, dat gaat hem nooit worden natuurlijk
  maandag 20 januari 2014 @ 14:44:27 #161
419250 Spongeboss
pi_135718653
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een rubbertje, oh nee! Maar je hebt dan wel een vrouw aangeraakt, naakt gezien en geneukt. Het is niet 'echt' maar toch ook weer wel. Ik denk dat het kan helpen om de druk er wat af te halen en je niet helemaal ongemakkelijk te voelen bij het eerste contact met een potentiele vriendin/scharrel/whatever.
Het contact is het probleem hier niet, hij heeft geen zelfvertrouwen en niets. Als hij dat niet wilt veranderen en we kunnen 500 posts daaraan vuilmaken, dan gaat het niet helpen. Ik zeg enkel wat voor hem haalbaar en goed is op de korte termijn. Een fleshlight is dan beter dan naar een hoertje gaan, want van de hoeren kan je met een heel rot gevoel terug komen....

quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat de hoeren een goede oplossing is. Enkel dat een fleshlight zeker geen vervanging is. Je ervaart miss beter het gevoel hoe een kut zou voelen. Maar thats all. Je schiet er verder geen reet mee op.
Dan is de druk eraf de vraag 'hoe zou het voelen.''

quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Of je kan je zweterige lul uit die pseudokut trekken, iets aan jezelf gaan doen en een echte vrouw regelen waarbij je zonder vergoeding haar tieten aan mag raken.

Ga ergens anders trollen.
Geen troll niets, ts heeft geen zelfvertrouwen en gaat zo al 35 jaren door het leven, je kan hem natuurlijk zeggen zichzelf te verbeteren. Maar dat kan niet want och gut hij is lelijk, hij heeft geen toekomst perspectief het lukt gewoon niet.... Snap dat dan! Aan jezelf werken en jezelf beter maken is gewoon niet mogelijk dat kan ts niet.

quote:
11s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef iScream. het volgende:

[..]

Wat? :') Dat ligt dan aan jezelf of degene waar je het mee doet.. Seks is fantastisch onder de juiste omstandigheden en met de juiste persoon.. Of moest je toevallig betalen voor jouw ene keer? Dan kan ik me wel voorstellen dat je er niks aan vond..
Maar dat gaat ts niet lukken....Niet als hij niet wilt veranderen voor zich zelf. Als hij enkel wilt veranderen zodat hij aan de vrouw kan komen is dat een klote motivatie.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:45:39 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135718699
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef Spongeboss het volgende:
Dan is de druk eraf de vraag 'hoe zou het voelen.''
Hoe zou het voelen gaat om veel meer dan enkel het mogelijke gevoel dat een kut heeft. Maargoed nonsdiscussie voor hier, want gaat om maagdzijn. Niet om alternatieven voor handwerk.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:46:00 #163
419250 Spongeboss
pi_135718714
quote:
[[quote]0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, als er een man voor me staat die zelf uitstraalt dat er totaal niks in hem zit, dat ik te hoog gegrepen ben voor hem en dus ook niet eens probeerd om me te leren kennen en zit te klagen over hoe erg het voor hem wel niet is is het feest al snel over, dat gaat hem nooit worden natuurlijk
Precies mensen maken mij uit voor troll, maar ik bied hem enkel iets aan wat laagdrempelig is en waar hij voor kan gaan. In dat opzicht is een fleshlight beter dan een hoer, van dat laatste kan je een hele verkeerde ervaring van opdoen. Dat is een 50/50 gok.

Daarbij zal hij moeten willen veranderen omwille van zichzelf niet om een meid aan de haak te slaan. Dat heeft totaal geen nut.. :')
  maandag 20 januari 2014 @ 14:46:32 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135718741
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef Spongeboss het volgende:
Aan jezelf werken en jezelf beter maken is gewoon niet mogelijk dat kan ts niet.
Hoezo kan hij dat niet? Hij kan het misschien nu niet of vroeger niet. Er zijn zoveel mogelijkheden en manieren om aan jezelf te werken. Dat het allemaal niets is geworden betekent niet dat het momenteel niets kan worden. Of over 5 jaar of wat dan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')