Dan moet je daar wel vrouwen kunnen tegenkomen. Bij mij op kantoor werken er precies 0.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Werk en school.. Laat dat nou precies de plekken zijn waar de meeste mensen hun partner ontmoeten.
Ja, ik herken dat, al ben ik nog niet zo oud. Mwah, ik zit eigenlijk wel in dezelfde levensfase. Voor mij is het inmiddels wel logisch waarom ik ook onvrijwillig maagd ben op latere leeftijd.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:40 schreef Sicstus het volgende:
Onlangs 35 geworden en nog steeds onvrijwillig maagd! Wie herkent dit en zit hier ook mee? Post!
Zorg. De 3% mannen daar zijn bezet of vinden mijn geslacht niks.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Werk en school.. Laat dat nou precies de plekken zijn waar de meeste mensen hun partner ontmoeten.
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:53 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Zorg. De 3% mannen daar zijn bezet of vinden mijn geslacht niks.
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben bijna 28 en ik heb de afgelopen 15 jaar gedacht dat mensen me niet fatsoenlijk zouden kunnen behandelen. Nu blijk ik dus schizoïde, paranoïde en ontwijkend te zijn, maar ik probeer nu wel wat andere dingen te doen en eigenlijk vooral omdat ik nu ondersteund wordt door mensen die aangegeven hebben dat ze me willen helpen.
Als Tinder het redmiddel voor mensen moet worden die de kroeg niet in willen/durven etc. is het wel jammerlijk gesteld. De leukere vrouwen hebben geen tinder en hebben geen behoefte aan een vleeskeuring omdat ze weten er goed uit te zien, laat staan dat ze intelligent genoeg zijn om zich door een fappend fokkertje te laten nemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:17 schreef shifto het volgende:
Hoe kan dit nou nog anno 2014
Installeer Tinder
like elk lelijk wijf wat je tegenkomt
????????
PROFIT.
Dat is niet waar. Ik heb genoeg leuke vriendinnen met tinder en ja die zien er ook goed uit. Soms ontmoet je gewoon niet genoeg nieuwe mannen IRL dat je het wel met zoiets wil proberen. Het is een extra medium.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als Tinder het redmiddel voor mensen moet worden die de kroeg niet in willen/durven etc. is het wel jammerlijk gesteld. De leukere vrouwen hebben geen tinder en hebben geen behoefte aan een vleeskeuring omdat ze weten er goed uit te zien, laat staan dat ze intelligent genoeg zijn om zich door een fappend fokkertje te laten nemen.
Het gaat ook niet alleen om uiterlijk. Ik ben zelf ook relatief knap en heb ook die behoefte totaal niet. Ik zeg niet dat er geen leuke vrouwen zijn via tinder, maar als ik een meisje ontmoet die ook op tinder zit vind ik het wel een vorm van een afknapper. Sowieso zitten alle echt knappe en leuke vrouwen die ik ken niet op tinder. En het blijft een vleeskeuring, ik merk ook vooral dat de meer zelfverzekerde vrouwen het minder of niet gebruiken.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb genoeg leuke vriendinnen met tinder en ja die zien er ook goed uit. Soms ontmoet je gewoon niet genoeg nieuwe mannen IRL dat je het wel met zoiets wil proberen. Het is een extra medium.
Misschien dat je in het algemeen gelijk hebt, maar toch herken ik dat niet als ik kijk in mijn eigen omgeving. Iedereen gebruikt het (populair op het moment). Niet alleen kneusjes of sociaal onhandige mensen. Juist onzekere mensen zouden meer moeite kunnen hebben met de hele tinder vleeskeuring lijkt mij, en er daarom niet aan beginnen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om uiterlijk. Ik ben zelf ook relatief knap en heb ook die behoefte totaal niet. Ik zeg niet dat er geen leuke vrouwen zijn via tinder, maar als ik een meisje ontmoet die ook op tinder zit vind ik het wel een vorm van een afknapper. Sowieso zitten alle echt knappe en leuke vrouwen die ik ken niet op tinder. En het blijft een vleeskeuring, ik merk ook vooral dat de meer zelfverzekerde vrouwen het minder of niet gebruiken.
Het is dus inderdaad een extra medium, maar wel voor bepaalde mensen.
Komt goed. Ik moet de ware ook nog zien te vinden.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben bijna 28 en ik heb de afgelopen 15 jaar gedacht dat mensen me niet fatsoenlijk zouden kunnen behandelen. Nu blijk ik dus schizoïde, paranoïde en ontwijkend te zijn, maar ik probeer nu wel wat andere dingen te doen en eigenlijk vooral omdat ik nu ondersteund word door mensen die aangegeven hebben dat ze me willen helpen.
Waarom niet nog een keer afgesproken?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:24 schreef Kevin24 het volgende:
28 jaar alweertime flies!
Half jaartje geleden wel voor het eerst een date gehad :-) Aan het eind v/d avond zei ze dat ze vroeg op moest anders mocht ik wel mee naar haar huis. Toen wou ik 3 kusjes geven en kreeg ik me eerste zoen :-) good times!
Fleshlightquote:Op maandag 20 januari 2014 10:56 schreef Spongeboss het volgende:
Beste heer, ik heb wel seks gehad 1x om het vervolgens nooit meer te doen.
Kortom ik geef er geen zak om, en het is lang niet zo geweldig als mensen doen laten voorkomen. Wat ik je wel kan adviseren is een fleshlight te kopen, 1x in de zoveel tijd gebruik ik de mijne ook, daar is niets mis mee.
Maar goed het stelt allemaal niet zoveel voor, en ik denk dat je beter je leven op orde kan krijgen, kan stoppen met de alcohol dan te zeuren dat je maagd bent. Wat overigens helemaal niet erg is, de enige mensen die hier om lachen zijn dezelfde mensen die slaven zijn van de kapitalistische wereld. Denken dat ze alles kunnen meenemen in de dood, en voor eeuwig zullen leven, dat terwijl ze niet eens een God hebben waar ze in geloven.
Ik ben me heel erg bewust van de korte duur van het leven, ook dat ik zal sterven. Of ik dan 100x geneukt heb, 1x of 0x dat maakt niet uit. Zolang je maar blij bent met de andere dingen in je leven, als je dat niet bent, dan gaat simpelweg neuken je levenskwaliteit ook niet verbeteren.
Dus nogmaals als je gelukkig bent np, als je dat niet bent moet je andere prioriteiten stellen dan het verliezen van je maagdelijkheid, want het is geen elixer dat je leven +100 in kwaliteit geeft.
Dat wou ik, maar ze ging een week naar haar familie in Frankrijk. dus ik heel enthousiast whatsappen elke dag. (misschien 3 a 4 berichtjes per dag ofzo, geen 10000en en kreeg ook gewoon leuke berichtjes terug ). Toen zou ze bijna terugkomen en kreeg ik een berichtje dat ze dacht dat het niet ging werken omdat ze vond dat ik er al teveel 'inzat', zal wel te enthousiast zijn geweest ofzo... Beetje rare reden vond ik zelf.... Ze zal wel iemand hebben ontmoet daar vermoed ik. Dus helaasquote:Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom niet nog een keer afgesproken?
Vrijgezel?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Niet de eerste keer dat ik zo genoemd word.
Tinder is misschien leuk voor het eerste contact. Maar dan moet je nog een date regelen en ook nog eens leuk genoeg zijn voor die date. En volgens mij schort het bij veel mensen bij die twee stappen.quote:
Alleen het schoonmaken kan vervelend zijn...quote:
Voor een vrouw is natuurlijk een stuk makkelijker, de gemiddelde vrouw krijgt om de week wel een aanbod voor seks van mannen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Voor maagden in deze leeftijdscategorie is de vraag meer: hoe krijgen andere mensen het wél voor elkaar?
Serieus antwoord.
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor een vrouw is natuurlijk een stuk makkelijker, de gemiddelde vrouw krijgt om de week wel een aanbod voor seks van mannen.
Voor een man, tja, ik moet eerlijk zeggen, mannen op die leeftijd die nog maagd zijn lopen 'sociaal' gezien toch vaak wel achter of zijn een beetje vreemd.
Met uiterlijk hoeft het niks te maken hebben, genoeg lelijke mannen die wel seks hebben gehad.
En misschien om het ijs te breken eens gebruik maken van een prostituee.
Maar dan nog heb je geen contact gehad met een vrouw. Nogal groot verschil.. Een fleshlight op je lul stoppen of daadwerkelijk interactie met een vrouw hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]een fleshlight is goedkoper 50 euro, voor neuken wanneer je wilt met dat ding. Een prostituee kost daarentegen 50 euro voor 20 luttele minuten.
Als iets een afknapper is voor een vrouw is het een man zonder zelfrespect.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef Sicstus het volgende:
[..]![]()
Ik ken mezelf al 35 jaar, neem nou maar van mij aan dat ik niet de moeite waard ben. Lelijk, dik, kalend, alcoholproblemen, psychische problemen, studie mislukt, lage sociaal-economische positie, geen toekomstperspecief of plannen, verlegen, geen charisma, etc.
Daar zit een normaal mens niet op te wachten.
Het gaat om het uiteindelijke doel! Hij heeft het over maagd zijn, dan wilt hij neuken.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan nog heb je geen contact gehad met een vrouw. Nogal groot verschil.. Een fleshlight op je lul stoppen of daadwerkelijk interactie met een vrouw hebben.
Self-fulfilling prophecy heet dat.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als iets een afknapper is voor een vrouw is het een man zonder zelfrespect.
Als jij zo over je eigen denkt zal een vrouw je inderdaad nooit interessant genoeg vinden.
Van een beetje bewegen in een fleshlight ben je niet ineens ontmaagd hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef Spongeboss het volgende:
Het gaat om het uiteindelijke doel! Hij heeft het over maagd zijn, dan wilt hij neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |