Noem je dat detailsquote:Op maandag 20 januari 2014 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie mijn laatste post en de details bespaar ik de lezers hier verder
Ik viel bijna flauwquote:Op maandag 20 januari 2014 18:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Noem je dat detailsvertel dé moment van extase
![]()
Flauw als: in 10de hemel en niet meer weten wat jou overkwam?quote:
Het was gewoon te onwerkelijk, was een beetje alsof ik in een film zat ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Flauw als: in 10de hemel en niet meer weten wat jou overkwam?
HAhahaah, dat is beter dan mijn eerste keer. Ik kwam niet eens na een kwartier pompen klaarquote:
Nicequote:Op maandag 20 januari 2014 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was gewoon te onwerkelijk, was een beetje alsof ik in een film zat ofzo.
Mijn 1e keer was ge-wel-dig en overweldigend. En een gi-gan-ti-sche anticlimax gezien ik 2 weken daarvoor nog opgenomen wasquote:Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef Waterloos het volgende:
[..]
HAhahaah, dat is beter dan mijn eerste keer. Ik kwam niet eens na een kwartier pompen klaar![]()
(uberfaal, I know)
Weet ik niet eens meerquote:Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Nice,toch niet snel klaargekomen hé
Ze zeggen wel eens: het gebeurt op het moment wanneer je het het minst verwacht. Op jou is dat dan zeker van toepassing!!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn 1e keer was ge-wel-dig en overweldigend. En een gi-gan-ti-sche anticlimax gezien ik 2 weken daarvoor nog opgenomen was
Toen ontmaagd worden was wel het -laatste- wat in mij op kwam...
Het is een beetje omgekeerde prostitutie. "Ik neuk jou, jij beschermt mij, oega oega"quote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, vrouwen hadden vroeger ( en dan heb ik het over heel vroeger) seks met alle mannen in hun stam om zo zekerheid te hebben dat alle mannen ieder kind zou beschermen, aangezien er altijd een kans was dat het kind van hem was.
Titanicquote:Op maandag 20 januari 2014 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn 1e keer was ge-wel-dig en overweldigend. En een gi-gan-ti-sche anticlimax gezien ik 2 weken daarvoor nog opgenomen was
Toen ontmaagd worden was wel het -laatste- wat in mij op kwam...
Tsja...leven is zwevenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens: het gebeurt op het moment wanneer je het het minst verwacht. Op jou is dat dan zeker van toepassing!!
quote:
Was wel 1 grote roes voor mij jaquote:
Onverwachte gebeurtenissen, ze wou dood, maar werd romantisch gered door een vreemde en dezelfde nacht heeft hij haar nog diep genomenquote:
Dat is biologie.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is een beetje omgekeerde prostitutie. "Ik neuk jou, jij beschermt mij, oega oega"
Het moment dat je van een oud-jongetje een kerel werdquote:Op maandag 20 januari 2014 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was wel 1 grote roes voor mij jaEen roes die weken duurde.
Ik kan gewoon niet benadrukken hoeveel impact die fase in mn leven op me gehad heeft. Ik maakte mee in weken wat de meesten in jaren meemaken, gevoelsmatig dan. Ik was een ander mens...
Ik was op dat moment een emotioneel wrak eerderquote:Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Het moment dat je van een oud-jongetje een kerel werd
Mwah, haar vriendje stief uiteindelijk door het koude water.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Onverwachte gebeurtenissen, ze wou dood, maar werd romantisch gered door een vreemde en dezelfde nacht heeft hij haar nog diep genomen, ze leefde lang en gelukkig.
Puur door mezelf te zijn! Ik ben geen vrouwenmagneet (helaas). Zowel niet qua uiterlijk als qua 'babbels'. Maar toch lijkt het erop dat juist door jezelf te zijn vrouwen je prima waarderen.quote:
Ik heb een selectief geheugen, dat wil ik mij niet meer herinneren.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Mwah, haar vriendje stief uiteindelijk door het koude water.
Dat gaat wel weg met oefening. Je moet gewoon veel met mensen in contact komen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Hij is naar eigen zeggen 'extreem verlegen', dan is zo'n advies net zoiets tegen iemand met een dwarslaesie zeggen dat ie lekker moet gaan hardlopen ofzo...
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden he?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat gaat wel weg met oefening. Je moet gewoon veel met mensen in contact komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |