Volgens mij heeft er ergens een dame gereageerd hierquote:Op maandag 20 januari 2014 16:54 schreef yulian het volgende:
Gewoon serieuze vraag, zijn er ook oudere vrouwen zo hier Maagd of enkel mannen?
Niet gezien, wel apart als ik het zo lees. Waar komt dat wantrouwen dan vandaan iets uit het verleden?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:34 schreef Megara het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er ergens een dame gereageerd hierEn anders, ik ben met mijn bijna 19 jaar nog verre van oud te noemen maar herken me wel goed in BeyondtheGreen's post. Ik bespeur bovendien gedachten van een soort spijt en vaak ook wantrouwen bij bijna alle mannelijke aandacht die ik krijg, maar ik kan het niet echt thuisbrengen. Het zit in mezelf maar is denk ik noch vrijwillig, noch geheel onvrijwillig te noemen.
Tijden in gewerkt, en inderdaad, ik was in die tijd ook structureel bezet.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:53 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Zorg. De 3% mannen daar zijn bezet of vinden mijn geslacht niks.
Nee, ik kan geen duidelijke oorzaak noemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef yulian het volgende:
[..]
Niet gezien, wel apart als ik het zo lees. Waar komt dat wantrouwen dan vandaan iets uit het verleden?
Ik heb het juist precies andersom. Weinig matches, maar wel met elke match een date die als het aan de bewuste dames ligt een vervolg krijgt. Later deze week dus de eerste vervolgdate.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tinder is misschien leuk voor het eerste contact. Maar dan moet je nog een date regelen en ook nog eens leuk genoeg zijn voor die date. En volgens mij schort het bij veel mensen bij die twee stappen.
Goed bezigquote:Op maandag 20 januari 2014 17:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het juist precies andersom. Weinig matches, maar wel met elke match een date die als het aan de bewuste dames ligt een vervolg krijgt. Later deze week dus de eerste vervolgdate.
Is ook mogelijk voor jouquote:
Haha, zo ben ik dus ook op m'n 21e wakker geschopt.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:24 schreef Kevin24 het volgende:
Toen wou ik 3 kusjes geven en kreeg ik me eerste zoen :-) good times!
Wilde jij dan geen monnik worden?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:50 schreef Cue_ het volgende:
Ik las "vrijwillig maagd" Vond het al vreemd
Ik vond het vre-se-lijk om maagd te zijn. Ben er dan ook op een fantastische manier vanaf gekomen, op een manier die zelfs in films nauwelijks voorkomtquote:Op maandag 20 januari 2014 17:56 schreef Westerling het volgende:
[..]
Haha, zo ben ik dus ook op m'n 21e wakker geschopt.
Maargoed, voor alle maagden hier wiens 'maagd' issues opzichstaand zijn;
Je 'probleem' is echt heel klein, het is goed je dat te beseffen. Als er geen onderliggende redenen zijn, is het vooral een kwestie van die eerste keer voor elkaar krijgen. Daarna ben je net zo ver als ieder ander (even buiten degenen die relaties hebben gehad). Het is alleen wel handig hier even prioriteit aan te geven, bij mij kwam dat besef toen ik het verklooide bij een meid die ik echt heel leuk vond. Dat kwam door totaal gebrek aan ervaring met vrouwen en intimiteit. Dat wilde ik niet nog een keer, dus toen heb ik me bedacht dat ik dat geklooi maar beter tijdens een ONS kon hebben dan bij een droomvrouw.
Ik heb me destijds nooit druk gemaakt om mijn 'problemen' (niet gezoend tot 21, maagd tot 22), maar toch liep het daarna allemaal veel beter. Ik heb het daarna goed ingehaald. Ik wil maar zeggen dat t de moeie waard is je 'probleem op te lossen', daarna ligt er immers een wereld voor je open.
Aleezzz, toeee, vertel vertel.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
(lang verhaal en ga ik nu niet hier vermelden)
Nee joh, gewoon een negerquote:Op maandag 20 januari 2014 17:59 schreef Waterloos het volgende:
En toen had een puisterig puberjongetje voor je verpest? Ik kan erover meepraten....
Neen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat dan toch los van hoe je ontmaagd bent? (ja dat je er emoties bij had)quote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
dat zou eigenlijk niemand moeten doorstaan
Op je 20ste ontmaagd worden is niks om je te schamen. Hoe ben je trouwens ontmaagd als mannen geen interesse in je toonden? Is het dan op een andere manier gebeurd?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ben pas op mijn 20e ontmaagd, ik was zó benieuwd naar seks maar ik had geen idee hoe ik dat aan moest pakken en mannen toonden geen interesse (voor zover ik weet dan, anders was het er wel eerder van gekomen). Het vreemde is: sinds ik ben ontmaagd lijken alle mannen juist alleen nog maar seks te willen
Soort van 180 graden gedraaid ofzo. Zal ook zeker aan uitstraling enzo liggen maar het blijft me verbazen.
Zal zelf wel jaren blind geweest zijn maar toch is het een mindfuck (no pun intended).
Dus om te zeggen dat het voor vrouwen makkelijker is: misschien wel, maar voor vrouwen kan het ook lastig zijn![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen!AgreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan ik je overtuigen om verdere details te vertellen ?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Helaas gold dat niet voor mijquote:Op maandag 20 januari 2014 18:02 schreef Waterloos het volgende:
Tja, als je ooit met een neger bent gegaan dan wil je nooit meer een blank sukkeltje.
Gewoon een geladen pistool in zijn bek stoppen en hem tegen de muur duwen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Agree
Hoe kan ik je overtuigen voor verdere details te vertellen ?
Erg romantisch man!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:03 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Gewoon een geladen pistool in zijn bek stoppen en hem tegen de muur duwen.
Nou, het was fantastisch omdat dat hoogtepunt kwam vlak na 1 van mijn diepste punten ooit. Het contrast was overweldigend. Tis niet dat ik het perse niet wil vertellen of omdat ik lullig wil zijn ofzo, maar het is gewoon best wel prive.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat dan toch los van hoe je ontmaagd bent? (ja dat je er emoties bij had)
Maar als het zooooo fantastisch is zou je juist willen dat iedereen het zo ervaart lijkt mij. Dat je ze niet dezelfde ellende gunt waardoor die emoties er allemaal bij kwamen, is dan een tweede.
Zie mijn laatste post en de details bespaar ik de lezers hier verderquote:Op maandag 20 januari 2014 18:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Agree
Hoe kan ik je overtuigen om verdere details te vertellen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |