Ja, maar meestal kijk ik maar tot seizoen 2 of 3, haha!quote:Op maandag 20 januari 2014 01:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is met veel series wel zo ja.Jammer, maar het is soms ook gewoon zonde om met zo'n serie te stoppen na slechts twee of drie seizoenen.
Niet te laat slapen danIk studeer al bijna twee jaar niet meer, ik werk nu.
Maar heb deze week vrij, dus hoef niet vroeg te slapen.. Heb nooit echt lastige tentamens gehad ofzo, wel vaak onvoorbereid naar toetsen gegaan, en die haalde ik allemaal.
Verder heb je altijd je hertentamens nog, toch?
zou fijn zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel dichtbij.
Ik maak er te vaak een gewoonte van dat ik de laatste afleveringen niet kijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, maar meestal kijk ik maar tot seizoen 2 of 3, haha!
Je bent afgestudeerd nu? Nou, ik lees dat overal maar ik ben te dom om een tentamen te halen zonder voorbereiding.Hertentamens zijn er ook nog, maar dan heb ik zoveel uiteindelijk.
je haat mequote:
KIjk naar titels, lees de synopsis en kies.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:57 schreef Medicate het volgende:
Weet iemand nog een leuke film die ik aan kan zetten op Netflix?
hey freekquote:Op maandag 20 januari 2014 01:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
KIjk naar titels, lees de synopsis en kies.
hey snowbellsquote:
jawel, ik hoorde hetquote:
Ik stel voor om dat voorstel van de tafel te vegen.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik stel voor dat wij samen dit gaan doen om geld te verdienen
http://i.imgur.com/gwhD4FB.jpg
wat stel je dan voorquote:Op maandag 20 januari 2014 02:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik stel voor om dat voorstel van de tafel te vegen.
wie was dat danquote:Op maandag 20 januari 2014 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar ik heb de hele dag nog geen woord gezegd.
ik zal er eens over nadenkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |