Ga huilen dikke, als TS serieus was ging hij/zij wel naar R&P.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef Spongeboss het volgende:
Alvorens bashen op geloof en dat soort zaken aan te halen. Kunnen jullie dit onderwerp niet beter overlaten en de mensen die daadwerkelijk verstand van zaken hebben?
Nee, het is dat 'alles beter weten' toontje, dat moralistische gezever.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee er wordt hier over geloof gepraat, wat helemaal niet relevant is in dit topic. Dat jullie mij niet mogen omdat ik jullie terechtstel wilt niet zeggen dat ik daardoor iets verkeerds doe.
Je mocht je ouders vast ook niet, toen ze wilde dat je gezond at en niet alleen frieten ging eten. En kijk nu, dankzij hun heb je geen morbide obesitas!
als iedereen zich in religie ging verdiepen was er geen religie meerquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het beter dat mensen het nieuws proberen te volgen dan dat ze zich in regeltjes van allerlei verschillende religies gaan verdiepen hoor.
Wat laf. Reageer gewoon inhoudelijk, maar niet zo hypocriet (jij mag wel steken gebaseerd op aannames geven, maar anderen niet) en defensief. Krijg er echt zo'n typische meiden van Halal bijsmaak van.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
Spongeboss, laat het. Ik vind het niet erg wat er hier wordt neergekwakt. Ben het gewend joh, gaat ene oor in en het andere uit.
Nee, maar de beste vraag die je kan vragen is. 'Ts waarom ben je achterdochtig,' waarop ts kan antwoorden. En dan kan je daaruit de conclusie trekken, je durft niet omdat je bang bent, net zoals iemand die niet in koud water durft te springen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vind het een goed idee om mensen op FOK! de psycholoog gaan laten uithangen?Daar heeft TS niks aan, kan ze beter met een echte psycholoog praten.
Daar gaat het niet om. Mensen moeten jou en je geloof met rust laten en al helemaal niet off topic gaan om dat onder uit te halen. Religie zal niet verdwijnen door er tegen in te gaan. Als het echt troep is zal men er langzaam maar zeker achter komen. En zo niet dan zullen de atheisten het maar moeten slikken of daadwerkelijk stappen ondernemen om religie uit deze wereld te bannen. Maar je weet chickens.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
Spongeboss, laat het. Ik vind het niet erg wat er hier wordt neergekwakt. Ben het gewend joh, gaat ene oor in en het andere uit.
Dat heb ik dus precies bij die Spongeboss. Hij zou ook een verdomd goede meid van Halal zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat laf. Reageer gewoon inhoudelijk, maar niet zo hypocriet (jij mag wel steken gebaseerd op aannames geven, maar anderen niet) en defensief. Krijg er echt zo'n typische meiden van Halal bijsmaak van.
neequote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Respecteer jij je computer/laptop/tablet/telefoon?
Beetje politiek correct zijn is niets mis mee!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:29 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee, het is dat 'alles beter weten' toontje, dat moralistische gezever.
Het is immers extremisten waar ik een probleem mee heb, maar niet religie. En denk dat ieder goed religieus persoon het daarmee eens is, extremisten zou je niet eens religieus mogen noemen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Mensen moeten jou en je geloof met rust laten en al helemaal niet off topic gaan om dat onder uit te halen. Religie zal niet verdwijnen door er tegen in te gaan. Als het echt troep is zal men er langzaam maar zeker achter komen. En zo niet dan zullen de atheisten het maar moeten slikken of daadwerkelijk stappen ondernemen om religie uit deze wereld te bannen. Maar je weet chickens.
Ik antwoord gewoon op vragen ja, alleen is het van de zotten dat we hier een religie gaan bashen terwijl die niet eens relevant is in dit topic.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat heb ik dus precies bij die Spongeboss. Hij zou ook een verdomd goede meid van Halal zijn.
Dat bedoel ik inderdaad precies. "Ik weet het beter en ben hier om de rest te onderwijzen"quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Beetje politiek correct zijn is niets mis mee!
[..]
Het is immers extremisten waar ik een probleem mee heb, maar niet religie. En denk dat ieder goed religieus persoon het daarmee eens is, extremisten zou je niet eens religieus mogen noemen.
dat zei ik op pagina 1 alquote:Op zondag 19 januari 2014 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat laf. Reageer gewoon inhoudelijk, maar niet zo hypocriet (jij mag wel steken gebaseerd op aannames geven, maar anderen niet) en defensief. Krijg er echt zo'n typische meiden van Halal bijsmaak van.
Ga even ergens anders interessant doenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef Spongeboss het volgende:
Alvorens bashen op geloof en dat soort zaken aan te halen. Kunnen jullie dit onderwerp niet beter overlaten en de mensen die daadwerkelijk verstand van zaken hebben?
Toen liep het topic zo hard, kan wel begrijpen dat TS het niet kon bijbenen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat zei ik op pagina 1 al![]()
zon sterke vrije moslimvrouw die nergens antwoord op heeft
Dat ben ik niet, maar goed aseksueel zijn, daar begon het topic mee. Heeft niets te maken met geen plezier aan seks te hebben, omdat seks slecht zou zijn wegens je geloof.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad precies. "Ik weet het beter en ben hier om de rest te onderwijzen"
dus het volgen van een religie mag niet religieus genoemd worden?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Beetje politiek correct zijn is niets mis mee!
[..]
Het is immers extremisten waar ik een probleem mee heb, maar niet religie. En denk dat ieder goed religieus persoon het daarmee eens is, extremisten zou je niet eens religieus mogen noemen.
[..]
Ik antwoord gewoon op vragen ja, alleen is het van de zotten dat we hier een religie gaan bashen terwijl die niet eens relevant is in dit topic.
Ik erger me totaal niet aan hem. Zijn manier van posten kont kalm over. Niet zo'n opgefokte religie hater. En extremisten zijn natuurlijk krom bezig. Zij houden er andere opvattingen op na.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad precies. "Ik weet het beter en ben hier om de rest te onderwijzen"
nou dan is dat weer duidelijkquote:Op zondag 19 januari 2014 20:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met geen plezier aan seks te hebben, omdat seks slecht zou zijn wegens je geloof.
Nergens in de bijbel staat dat je alle moslims moet uitroeien, de kruistochten waren dus verkeerd, en ging vaak gepaard met winstbejag. De Katholieke kerk heeft ook haar nodige fouten gemaakt, net zo maken de moslims ook fouten met hun extremisten. Voor mijn doen zijn het echter niet de mensen maar de leiders die erachter zitten.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus het volgen van een religie mag niet religieus genoemd worden?
Ja en 1-1+1-1+1-1+1 ... etc = 0.5quote:Op zondag 19 januari 2014 20:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, maar goed aseksueel zijn, daar begon het topic mee. Heeft niets te maken met geen plezier aan seks te hebben, omdat seks slecht zou zijn wegens je geloof.
Aseksueel betekend dat de handeling zelf niet leuk is, of dat je er niets voor voelt. Dat het gewoon hetzelfde is als een lange saaie mail schrijven voor werk. Derhalve heeft geloof daar niets mee te maken.
Als ik het mis heb corrigeer je me maar.
Ik vind het niet erg hoor. Maar ik reageer er gewoon niet op omdat het niet ontopic is.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad nog steeds af waarom ze dat destijds zo specifiek moest benoemen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker dromen over je Nederlandse jongen.
Jij moet niet in de bres springen voor iemand, dat werkt averechts.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:39 schreef Spongeboss het volgende:
Wat een haat op mijn dak... En dat terwijl ik juist respect probeer te hebben voor alle partijen, maar even in de bres sprong voor TS, omdat ze wel erg zwaar onder vuur kwam te liggen.
Dat is hier toch niet aan de orde begin dan een topic in Filosofie en samenleving of hoe dat forum ook heet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
Sowieso mensen die de islam serieus nemen. Opgeklopte zandreligie en de helft van de aanhangers interpreteert meer dan de helft nog verkeerd ook.
Spreek je uit ervaring?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij moet niet in de bres springen voor iemand, dat werkt averechts.
FOK! is gebouwd op haat.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:39 schreef Spongeboss het volgende:
Wat een haat op mijn dak... En dat terwijl ik juist respect probeer te hebben voor alle partijen, maar even in de bres sprong voor TS, omdat ze wel erg zwaar onder vuur kwam te liggen.
Nog niets eens 3 weken op FOK! en nu al meer dan 3500 postsquote:Op zondag 19 januari 2014 20:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, maar goed aseksueel zijn, daar begon het topic mee. Heeft niets te maken met geen plezier aan seks te hebben, omdat seks slecht zou zijn wegens je geloof.
Aseksueel betekend dat de handeling zelf niet leuk is, of dat je er niets voor voelt. Dat het gewoon hetzelfde is als een lange saaie mail schrijven voor werk. Derhalve heeft geloof daar niets mee te maken.
Als ik het mis heb corrigeer je me maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |