Ik heb eigenlijk liever dat mensen zich gaan verdiepen in de regels van religies, dan dat ze RTL Boulevard kijken.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het beter dat mensen het nieuws proberen te volgen dan dat ze zich in regeltjes van allerlei verschillende religies gaan verdiepen hoor.
Moeilijk lezen hè, die Nederlandse taal. Ik zeg toch ook niet dat dat niet kan.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
What if I told you, you can do both.Maar daar heb je geen RTL Boulevard voor nodig.
Net alsof dat nut heeft, die begrijpen daar toch geen flikker van.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat mensen zich gaan verdiepen in de regels van religies, dan dat ze RTL Boulevard kijken.
de eigen wil om je autonomie af te staan naar een kopie van een eeuwenoud bedtimestory, okayquote:Op zondag 19 januari 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kies religie omdat ik me er goed bij voel. Betekend niet dat je geen eigen wil hebt.. want iedereen behoud zijn eigen wil.
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het beter dat mensen het nieuws proberen te volgen dan dat ze zich in regeltjes van allerlei verschillende religies gaan verdiepen hoor.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
de eigen wil om je autonomie af te staan naar een kopie van een eeuwenoud bedtimestory, okay [ afbeelding ]
respecteer jij god?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja. Maar ik let dan ook niet echt op mijn schrijfwijze vooral niet op mijn telefoon.
[..]
Respect moet je verdienen natuurlijk, maar als ik iemand niet respecteer dan negeer ik diegene gewoon.
Nee, bek dicht Argo.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef Spongeboss het volgende:
Alvorens bashen op geloof en dat soort zaken aan te halen. Kunnen jullie dit onderwerp niet beter overlaten en de mensen die daadwerkelijk verstand van zaken hebben?
Op FOK! is iedereen een genie.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef Spongeboss het volgende:
Alvorens bashen op geloof en dat soort zaken aan te halen. Kunnen jullie dit onderwerp niet beter overlaten en de mensen die daadwerkelijk verstand van zaken hebben?
Ik ben Argo niet, maar ga je gang Deadprez, ga je gang.quote:
Als je daadwerkelijk hierover wilt praten stel ik je dm voor alles wat ik hier deel wordt toch afgedaan als 'hou je bek dicht.'quote:
quote:
Ik bash TS heul niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben Argo niet, maar ga je gang Deadprez, ga je gang.
Wil je er wel op wijzen dat ik hier kom om ts te helpen i.p.v. bashen. En daardoor heb ik meer recht hier te zijn dan jou.
Definieer verstand van zaken hebben.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef Spongeboss het volgende:
Mooi dom van je. Over 3 jaar heb je er spijt van. Lekker je leven inperken met een door mensen bedachte ideologie en die vervolgens veel te serieus nemen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik niet gelovig zou willen zijn, zou ik het niet zijn.
Maar mij wel, en ik kom met goeie intentie, respect voor mij geldt dus ook.quote:
Met verstand van zaken bedoel ik, iemand die daadwerkelijk aseksueel is, of iemand die hier veel vanaf weet er kan op in gaan. Alvorens te beginnen over het geloof van iemand. Het is natuurlijk een beetje dom te gaan focussen op het geloof, want liefde kan je niet tegenhouden zelfs niet voor geloof of wat dan ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Definieer verstand van zaken hebben.
Mag je bijvoorbeeld geen mening over een sekte hebben totdat je er zelf lid van bent geweest en hebt ervaren wat het precies inhoud?
do explainquote:Op zondag 19 januari 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Was gewoon een keuze die ik heb gemaakt nadat ik me heb verdiept.
Ga je gang.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi dom van je. Over 3 jaar heb je er spijt van. Lekker je leven inperken met een door mensen bedachte ideologie en die vervolgens veel te serieus nemen.
Houd het gewoon bij wat goede moralen en leerzame levenslessen, man.
oké, sorry mattie.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:24 schreef Spongeboss het volgende:
Maar mij wel, en ik kom met goeie intentie, respect voor mij geldt dus ook.
Dat station is reeds gepasseerd, TS is jong en waarschijnlijk niet aseksueel, maar gevoelens voor iemand heeft ze nog niet gehad doordat ze achterdochtig van aard is.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar mij wel, en ik kom met goeie intentie, respect voor mij geldt dus ook.
[..]
Met verstand van zaken bedoel ik, iemand die daadwerkelijk aseksueel is, of iemand die hier veel vanaf weet er kan op in gaan. Alvorens te beginnen over het geloof van iemand.
doe eens niet zo stom over kabouters, zonder mutsje zien die er niet uit zegquote:Op zondag 19 januari 2014 20:13 schreef Leafeon672 het volgende:
Maar even serieus, moslims hebben echt geen plaats in Nederland. Je past je maar gewoon aan aan onze normen en waarden. Daar hoort een hoofddoek in ieder geval niet bij.
Dat kan dan in een lastiger pakket zitten, waarin we moeten gaan kijken waarom Ts achterdochtig is. Misschien is het aangeboren misschien komt het door een moment in het leven van ts, wat haar achterdochtig heeft gemaakt. Hoe ver zijn we hier in?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat station is reeds gepasseerd, TS is jong en waarschijnlijk niet aseksueel, maar gevoelens voor iemand heeft ze nog niet gehad doordat ze achterdochtig van aard is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |