Knap, ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb niet gekozen omdat mijn mijn ouders het zijn hoor. Tot mijn 16/17 hield ik mij helemaal niet bezig met geloof. Was gewoon een keuze die ik heb gemaakt nadat ik me heb verdiept.
Als ik mij onderdrukt voelde als Moslima was ik überhaupt geen moslim geweest.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ook al is het vrijwillig, wil dat niet betekenen dat het niet onderdrukt wordt.
Of misschien is mentale zelfkastijding wel gewoon helemaal jouw ding. Verklaart ook meteen waarom je geen normale opwinding voelt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik mij onderdrukt voelde als Moslima was ik überhaupt geen moslim geweest.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Of misschien is mentale zelfkastijding wel gewoon helemaal jouw ding. Verklaart ook meteen waarom je geen normale opwinding voelt.
Tada, de link tussen religie en tetten is gelegd!
(sorry, flauwe garp ..)
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Of misschien is mentale zelfkastijding wel gewoon helemaal jouw ding. Verklaart ook meteen waarom je geen normale opwinding voelt.
Tada, de link tussen religie en tetten is gelegd!
(sorry, flauwe garp ..)
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:59 schreef EenKriek het volgende:
Als mijn toekomstbeeld eens per dag de leren riem zou zijn zou ik ook weinig gevoelens voor anderen hebben.
In Saudie-Arabië zou je hiervoor de gevangenis in gaanquote:Op zondag 19 januari 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik mij onderdrukt voelde als Moslima was ik überhaupt geen moslim geweest.
Dus, wat boeit mij dat nou wat anderen vinden of zouden doen? Ik doe wat ik zelf fijn vind.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
In Saudie-Arabië zou je hiervoor de gevangenis in gaan.
Wat zou je vader zeggen als ik hem dit topic zou laten zien?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus, wat boeit mij dat nou wat anderen vinden of zouden doen? Ik doe wat ik zelf fijn vind.
Toch doe ik het. Hoe voel je, je nu?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:13 schreef Leafeon672 het volgende:
Maar even serieus, moslims hebben echt geen plaats in Nederland. Je past je maar gewoon aan aan onze normen en waarden. Daar hoort een hoofddoek in ieder geval niet bij.
Wat een bullshit.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:13 schreef Leafeon672 het volgende:
Maar even serieus, moslims hebben echt geen plaats in Nederland. Je past je maar gewoon aan aan onze normen en waarden. Daar hoort een hoofddoek in ieder geval niet bij.
Zou hij fijn vinden dat ik voor mijn eigen mening op kom.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat zou je vader zeggen als ik hem dit topic zou laten zien?
Crip! Geef mij geen aanleding om je slaan!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat zou je vader zeggen als ik hem dit topic zou laten zien?
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Crip! Geef mij geen aanleding om je slaan!
is toch punt nl, hier zitten alleen pure blanken jongens met ss snorretjes en zweedse sletten met grote blauwe ogen, duhquote:Op zondag 19 januari 2014 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hier geen Marokkanen posten?
Trouwens wel een toffe uitspraak voor iemand die een ninja op zijn UI heeft. Lijkt verdacht veel op een burqa. Probeer je vast te houden aan een crush, misschien gedumpt?quote:
Vind het beter dat mensen het nieuws proberen te volgen dan dat ze zich in regeltjes van allerlei verschillende religies gaan verdiepen hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Maja, zo gaat dat in de wereld waar RTL Boulevard als legit nieuws word gezien.
What if I told you, you can do both.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het beter dat mensen het nieuws proberen te volgen dan dat ze zich in regeltjes van allerlei verschillende religies gaan verdiepen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |