Maar gekkie, vrouwen kunnen helemaal geen erectie krijgen joh!quote:Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef Plantagehouder het volgende:
het duurde bij mij ook een tijdje voor mijn eerste erectie
klopt, maar die mensen hebben wel nog seksuele gevoelens die zowel homo- of heteroseksueel kunnen zijn, alleen willen ze die niet praktiserenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef eend112 het volgende:
gevoelens heeft toch niet te maken met aseksueel? aseksueel is toch gewoon dat je geen behoefte hebt aan seks?
Ben jij A-seksueel?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Chai het volgende:
Aseksuelen worden wel gewoon verliefd en ontwikkelen gevoelens voor anderen, maar geen seksuele gevoelens.
Het gaat toch momenteel om mij als individu en niet om mijn religie?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mag dat niet van je geloof? (oprechte vraag )
waarom zou je dat niet willenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, maar die mensen hebben wel nog seksuele gevoelens die zowel homo- of heteroseksueel kunnen zijn, alleen willen ze die niet praktiseren
Correct. Neuken?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Het gaat toch momenteel om mij als individu en niet om mijn religie?
nee, dat ging hetquote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik niet gelovig zou willen zijn, zou ik het niet zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef Dimens het volgende:
Omdat het wordt onderdrukt door je geloof.
true thatquote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen idee, mensen zijn raar man
buiten de biblebelt niet hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, maar die mensen hebben wel nog seksuele gevoelens die zowel homo- of heteroseksueel kunnen zijn, alleen willen ze die niet praktiseren
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik slik medicijnen tegen mijn nymfomanie.
Have fun dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee, dat ging het
vanaf nu gaat het om je achterlijke religie
hoe weet je dat, zei god dat?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik niet gelovig zou willen zijn, zou ik het niet zijn.
Deze vraag durf je niet eerlijk te beantwoorden vanwege je geloof?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je wel ooit seksuele opwinding ervaren dan?
Are you sure?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik niet gelovig zou willen zijn, zou ik het niet zijn.
Als je zo'n facebookaccount in je sig hebt staan vraag je er wel een beetje om hè.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je medicijnen slikt, en niet iets anders?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik slik medicijnen tegen mijn nymfomanie.
Alleen minderjarigen gedragen zich op die manier.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je zo'n facebookaccount in je sig hebt staan vraag je er wel een beetje om hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |