quote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik slik medicijnen tegen mijn nymfomanie.
Have fun dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee, dat ging het
vanaf nu gaat het om je achterlijke religie
hoe weet je dat, zei god dat?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik niet gelovig zou willen zijn, zou ik het niet zijn.
Deze vraag durf je niet eerlijk te beantwoorden vanwege je geloof?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je wel ooit seksuele opwinding ervaren dan?
Are you sure?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik niet gelovig zou willen zijn, zou ik het niet zijn.
Als je zo'n facebookaccount in je sig hebt staan vraag je er wel een beetje om hè.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Het gaat toch momenteel om mij als individu en niet om mijn religie?
Weet je zeker dat je medicijnen slikt, en niet iets anders?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik slik medicijnen tegen mijn nymfomanie.
Alleen minderjarigen gedragen zich op die manier.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je zo'n facebookaccount in je sig hebt staan vraag je er wel een beetje om hè.
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je medicijnen slikt, en niet iets anders?
nee prez, wij zijn kkkaasjes nu, wij moeten respect hebben, jwzquote:Op zondag 19 januari 2014 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je zo'n facebookaccount in je sig hebt staan vraag je er wel een beetje om hè.
BlauweTijger stelde je gewoon een normale vraag.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen minderjarigen gedragen zich op die manier.
wat heeft jouw leeftijd te maken met het gebrek aan seksuele ervaring?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen minderjarigen gedragen zich op die manier.
Nee, je mag zeggen wat je wil hoor. Ten eerst scheld ik niet met ''kanker'' en ten tweede heb ik respect voor elk individu.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee prez, wij zijn kkkaasjes nu, wij moeten respect hebben, jwz
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat zal hier in KLB als sneeuw voor de zon verdwijnen denk ik.
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je wel ooit seksuele opwinding ervaren dan?
Denk persoonlijk dat je gewoon heel erg bekoeld en terughoudend bent geworden en daardoor niet gauw open staat voor mensen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Chai het volgende:
Aseksuelen worden wel gewoon verliefd en ontwikkelen gevoelens voor anderen, maar geen seksuele gevoelens.
Goedzo! Om even on topic te reageren stel ik voor dat je gewoon een grote pener in je vagijn moet duwen zodat je eindelijk weet dat er onder je venusheuvel er een genotsplaats is waar je geen genoeg van krijgt. A-seksualiteit vergeten we maar even..quote:Op zondag 19 januari 2014 19:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, je mag zeggen wat je wil hoor. Ten eerst scheld ik niet met ''kanker'' en ten tweede heb ik respect voor elk individu.
Ik ook nietquote:Op zondag 19 januari 2014 19:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, je mag zeggen wat je wil hoor. Ten eerst scheld ik niet met ''kanker'' en ten tweede heb ik respect voor elk individu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |