bloedtquote:Op zondag 19 januari 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet pijn.
Ik denk dat ik je haat.
Nee toch niet.
Mijn ziel bloed.
Dat komt straks.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
vraag anders gelijk of hij wilt fantasieneuken.
Fantasieneuken als ik mij niet scheer. Als hij wel naast mij ligt is er weinig fantasie nodig?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
vraag anders gelijk of hij wilt fantasieneuken.
meestal bij het beginquote:
Scheer je vooral niet voor morgenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fantasieneuken als ik mij niet scheer. Als hij wel naast mij ligt is er weinig fantasie nodig?
Klopt, je hoeft maar te liggen en ik doe de rest.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fantasieneuken als ik mij niet scheer. Als hij wel naast mij ligt is er weinig fantasie nodig?
okequote:
hoequote:Op zondag 19 januari 2014 19:12 schreef badschaap het volgende:
heuj 50 euro gewonnen met online gokken
Waarom dat gehaat steeds op Barca?quote:
bayern > barcaquote:Op zondag 19 januari 2014 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom dat gehaat steeds op Barca?
gewoon omdat ze al jaren de beste zijn
shit happensquote:Op zondag 19 januari 2014 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bayern > barca
en ik haat niet, vind het grappig
barca - levante 7-0
nu 1-0 levante
welke 4quote:Op zondag 19 januari 2014 19:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
5 euro inleggen op 4 wedstrijden totaal, en dan een odd van 10,87 hebben
Barca wint nog wel met 5-1quote:Op zondag 19 januari 2014 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bayern > barca
en ik haat niet, vind het grappig
barca - levante 7-0
nu 1-0 levante
Saai. Net als Ajax de eerste seizoenshelft saai was. Eindeloos tikken in concentratie in een vierkantje is echt knap maar ik word er niet warm of koud van. Natuurlijk kan ik genieten van de combinaties naar voren maar dat duurt vaak zoooo laaaaaang...quote:Op zondag 19 januari 2014 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom dat gehaat steeds op Barca?
gewoon omdat ze al jaren de beste zijn
Atletico moet nog he vnvquote:Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef LETMEIN het volgende:
Sinds wanneer staan Real Real en Barca gelijk met 50 punten
Ado speelt natuurlijk de sterren van de hemel.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saai. Net als Ajax de eerste seizoenshelft saai was. Eindeloos tikken in concentratie in een vierkantje is echt knap maar ik word er niet warm of koud van. Natuurlijk kan ik genieten van de combinaties naar voren maar dat duurt vaak zoooo laaaaaang...
Daarbij zijn het irritante mannetjes.
Einde analyse
Espanyol - Celta de Vigoquote:
Dit slaat op minder dan een tang op een varken. Dus ik haal er een kikker bij. Dit slaat op minder dan een kikker een varken en een tang in één vijver.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ado speelt natuurlijk de sterren van de hemel.
Hoe weet jij Espanyol - Vigo nou weerquote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
Espanyol - Celta de Vigo
Swansea City - Tottenham Hotspur
Villarreal - UD Almeria
Chelsea FC - Manchester Utd
RM 50, Barca 51, Atletico 53quote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Barca en Atletico beide 53 punten straks.
you win somequote:Op zondag 19 januari 2014 19:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
vorige 2 multi bets elke keer op 1 wedstrijd verloren
idkquote:Op zondag 19 januari 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
toto hoe is t nog afgelopen met toto70 en toto71?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |