Is niet je enige gevoelige vinger toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
ik heb in mijn linker wijsvinger gesneden en nu is hij heel erg gevoelig en nu typ ik met 9 vingers ipv 10.
quote:
geef het toequote:
jezus als je je geld over de balk wilt smijten zonder resultaten kan je net zo goed gelijk naar SAE gaanquote:Op zondag 19 januari 2014 18:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik ga wel naar de skvr
[..]
Omdat we weer interrail met festival gaan combineren en ik ga niet mijn camera meenemen dan. Ik wil kunnen feesten op een festival, zonder zorgen over mijn camera.
Ik vind mijzelf niet vervelend, hoe anderen hier over denken dat weet ik nietquote:
kluisje op het station voor die paar dagen?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik ga wel naar de skvr
[..]
Omdat we weer interrail met festival gaan combineren en ik ga niet mijn camera meenemen dan. Ik wil kunnen feesten op een festival, zonder zorgen over mijn camera.
In budapest? haha.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kluisje op het station voor die paar dagen?
kijk dan naar tsquote:
Waar moet ik dan beginnen?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus als je je geld over de balk wilt smijten zonder resultaten kan je net zo goed gelijk naar SAE gaan
wat was je goede voornemen?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mijn goede voornemen na 19 dagen verbreken...
Ik ben moe
doe hetquote:Op zondag 19 januari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mijn goede voornemen na 19 dagen verbreken...
Ik ben moe
- kapperquote:Op zondag 19 januari 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet meer klagen over moeheid. Voor de rest lagen er weinig verbeterpunten.
Toch?
[..]
Dinsdag
oh boyquote:Op zondag 19 januari 2014 19:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waar moet ik dan beginnen?
Ik ga sowieso wel bij het studentenkoor. Dat lijkt me wel tof
Dit doet pijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
- kapper
- scheren
- eerder naar bed gaan
vraag anders gelijk of hij wilt fantasieneuken.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu. Anders slaap ik vanavond niet naast jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |