Dat je praat over mensen die niet in het stadion zijn, en jij dat zelf dus ook niet bent. Daarom gaan wij giechelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij vandaag, en je punt is..?
Dit niveau is zelfs nog hoog, voor de meesten Ajax-supportersquote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, dat is nou eenmaal het gemiddeld niveau van een Ajax-supporter.
Mwa, ik had niet verwacht dat er gewonnen zou worden vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
VEER-TIEN PUNTEN. Het zit diep he.
Wauw hij scoorde in 20 wedstrijden, miskoop.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:05 schreef Kuhly het volgende:
Ajax verloor nog nooit een wedstrijd waarin Kolbeinn Sigthórsson scoorde. (W:15 G:5 V:0)
Grootste faler aan PSV zijde?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Narsingh neemt de rol van Lens op zich
ik ben de 10%quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
90% van de mensen in dit topic snapt deze grap niet. FACT
Het feit dat ik een keer niet bij een westrijd ben van mijn club (morgen tentamen), zegt wat over de psv-supporters bij wie de clubliefde blijkbaar een grens bereikt op het moment dat men de eigen gemeente uit moet? Ik durf te wedden dat ik vaker naar Ajax ga, dan jij naar die varkensstalquote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Famous for not traveling misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |