Reageer dan niet als een ajacied lolquote:Op zondag 19 januari 2014 17:51 schreef Doublepain het volgende:
Als je me nog 1x een Ajacied noemt gooi ik je in het kanaal.
Boehoequote:Op zondag 19 januari 2014 17:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goh jij bent slim zeg!!!
Gaat er om dat Ajax duidelijk mindere ploeg is nog deze wedstrijd
Liever Maher eruit, Ruiz op zijn plek en Narsingh rechtsquote:
Awwhhh een zielige ajacied.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Met jouw gejank kan je 200.000 flessen water vullen die je aan kinderen uit ontwikkelingslanden kunt geven.
Zo'n belediging is natuurlijk banwaardig.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je me nog 1x een Ajacied noemt gooi ik je in het kanaal.
Nee... Dit is Ajax.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:52 schreef Heeinz het volgende:
Typisch zo'n moment waarop Van Rhijn een penalty weggeeft of rood pakt of iets anders doms
En ook bij de harde kernquote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef Mani89 het volgende:
Goalbein heeft nu voor de rest van het seizoen krediet bij Frank. Dat wordt nog wat de rest van het seizoen.
Ik weet niet of jij met je hoofd tegen de stoeprand aangeflikkerd bent in de rust? In de tweede helft is Ajax duidelijk de bovenliggende partij.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Awwhhh een zielige ajacied.
Haha triest hoor, onderliggende partij maar als Ajax eens een lucky goal maakt zijn ze weer arrogant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |