SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Ajax - PSV
• Winst Ajax
• Gelijkspel
• Winst PSV
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
PS
Livestream voor de Ajacieden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Oud gerucht manquote:Op zondag 19 januari 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoortwitter:tancredipalmeri twitterde op zondag 19-01-2014 om 17:12:08Rumours that Davids resigned from Brnet to join Seedorf in Milan technical staff reageer retweet
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:14 schreef GGMM het volgende:
Ajax groeit wat meer in de wedstrijd lijkt het.
Voor meer open deuren mag je altijd Dm-en.
PSV neemt iets gas terug bedoel je.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:14 schreef GGMM het volgende:
gras is groen, bal is rond, de zon gaat zinloos onder, morgen moet zij toch weer opquote:Op zondag 19 januari 2014 17:14 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft veel balbezit maar daar koop je geen brood voor.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:14 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:16 schreef IMVHI het volgende:
Ajax matig, daardoor krijgt PSV de mogelijkheden.
Grapjurk, Ajax wordt gewoon afgetroefd.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:16 schreef IMVHI het volgende:
PSV gewoon de betere waardoor Ajax slecht lijkt.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:16 schreef IMVHI het volgende:
Nee, Ajax heeft PSV laten uitrazen en begint langzamerhand de teugels aan te trekken en gaat er in de tweede helft helemaal overheen.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
PSV neemt iets gas terug bedoel je.
Hahaha het staat 0-0quote:Op zondag 19 januari 2014 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Grapjurk, Ajax wordt gewoon afgetroefd.
Precies, geen probleem.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Ajax de betere, zie dit wel 3, 4-0 worden in de tweede helft.
Watquote:Op zondag 19 januari 2014 17:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Ajax de betere, zie dit wel 3, 4-0 worden in de tweede helft.
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Idioot.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:17 schreef IMVHI het volgende:
[..]![]()
PSV wint alleen als Ajax matig speelt, zo is het altijd geweest.
Eindelijk, GGMM maakt net een open deurtje. Dat is denk ik het enige wat je hebt gemist.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:14 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:17 schreef IMVHI het volgende:
[..]![]()
PSV wint alleen als Ajax matig speelt, zo is het altijd geweest.
Wat leukquote:Op zondag 19 januari 2014 17:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk, GGMM maakt net een open deurtje. Dat is denk ik het enige wat je hebt gemist.
[..]
Ga ik zometeen doen, even koffie zetten.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat leuk
Heb je hem al een dm gestuurd?
"Ja, wij zijn slecht en jullie zijn wel beter, maar dat is alleen maar omdat wij slecht zijn hoowr!!!"quote:Op zondag 19 januari 2014 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 19 januari 2014 17:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Ja, wij zijn slecht en jullie zijn wel beter, maar dat is alleen maar omdat wij slecht zijn hoowr!!!"
Eigenlijk is dat wel waarquote:Op zondag 19 januari 2014 17:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Ja, wij zijn slecht en jullie zijn wel beter, maar dat is alleen maar omdat wij slecht zijn hoowr!!!"
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
PSV weer ouderwets de baas in de ArenA.
Ik mag hem niet. Feit.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mourinho is gewoon een baas. Feit.
ditquote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef PantaRhei het volgende:
Ajax beter eerste helft, nu er overheen walsen!
Nee, maar ik heb nog altijd liever dat Bayern de CL wint dan Barcelonaquote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En Guus, ben je nu ook voor Bayern?
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef PantaRhei het volgende:
Oké daar kan ik nog mee levenquote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nog altijd liever dat Bayern de CL wint dan Barcelona
Neem nog een jupilertjequote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
PSV weer ouderwets de baas in de ArenA. Tijd voor een beloning.
In de bovenste ring ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:22 schreef OllieWilliams het volgende:
Fischer gaat er minimaal 2 in leggen na rust
2 piemels misschien jaquote:Op zondag 19 januari 2014 17:22 schreef OllieWilliams het volgende:
Leuke clownsact om het publiek op te vrolijken na een nederlaag?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:22 schreef OllieWilliams het volgende:
Met 0 schoten op doel de betere zijn... Kan alleen ajaxquote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef PantaRhei het volgende:
WZAWZDB!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Captain Obviousquote:Op zondag 19 januari 2014 17:22 schreef IMVHI het volgende:
Zelfs als PSV dit wint, dan worden ze dit jaar natuurlijk alweer geen kampioen
Inderdaad, dolt eerst heel de defensie van pisvee uit en daarna geeft hij zoet drie keer een panna waarna hij eentje in de kruising ramt, andere is een schot van 40 meter vol in de kruising.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leuke clownsact om het publiek op te vrolijken na een nederlaag?
Sympathiek
Is alleen bij NFLquote:Op zondag 19 januari 2014 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
Die verschrikkelijke FOX robot reclame nu ook bij het voetbal
Als je echt pisvee zegtquote:Op zondag 19 januari 2014 17:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Inderdaad, dolt eerst heel de defensie van pisvee uit en daarna geeft hij zoet drie keer een panna waarna hij eentje in de kruising ramt, andere is een schot van 40 meter vol in de kruising.
Heeft niks met geluk te maken.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV net wat beter qua spel. Qua kansen ver de bovenliggende partij.
Hopelijk de tweede helft wat meer geluk in de afwerking.
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent een nog slechtere troll dan Syntix, gefeliciteerd.
lolquote:Op zondag 19 januari 2014 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je echt pisvee zegt
De peuterspeelzaal moet weer open op zondag.
Nou niet overdrijven.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent een nog slechtere troll dan Syntix, gefeliciteerd.
Haten op Grepolis.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ziet er wel baas uitniet dus
net als grepolis
__
Ohquote:
Moet minimaal tussen de palen inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vooral die eerste van Locadia, die mag je gewoon niet missen
Nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoor je die rochels niet die er bijna uit komen als hij de G uitspreekt?
hypequote:Op zondag 19 januari 2014 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen is Depay niet doorslaggevend. Afwerking dramatisch.
Dat wordt vergeten.
Ze moeten wat positiefs laten zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen is Depay niet doorslaggevend. Afwerking dramatisch.
Dat wordt vergeten.
wat ga je halen danquote:Op zondag 19 januari 2014 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga weer naar de supermarkt. Tot kwart over zes.
Bang voor de slachting die PSV gaat krijgen?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:28 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Arnold Bruggink in beeld, dus dat snap ik wel.
Ik ga voor de supermarkt staan met mijn laptop.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
Brabo's met hun zachte G dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoor je die rochels niet die er bijna uit komen als hij de G uitspreekt?
4-0 is nog realistischer imoquote:Op zondag 19 januari 2014 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik durf mijn geld niet in te zetten hoor op winst PSV, teken voor een gelijkspel maar ben bang dat het 2-0 voor Ajax wordt
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:29 schreef RvLaak het volgende:
"Even kort in de studio" zegt Toine. "Nee", zegt de regisseur...
Liever bayern m'gladbach, 1e helft winst bayern.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik durf mijn geld niet in te zetten hoor op winst PSV, teken voor een gelijkspel maar ben bang dat het 2-0 voor Ajax wordt
Zachte gquote:Op zondag 19 januari 2014 17:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Brabo's met hun zachte G dan.
WZAWZDBquote:Op zondag 19 januari 2014 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs op de playstation is dit niet realistisch
dit jaquote:Op zondag 19 januari 2014 17:31 schreef PantaRhei het volgende:
De calimeroreacties van de psv'ertjes als ze straks weer verloren hebben zijn al weer in te vullen:
Psv domineerde de eerste helft!!1!
Hadden al met 0-3 voor moeten staan!!
Hadden het in de eerste helft moeten afmaken!!1!
Hans Dorrestein zei het ooit het beste; "Iemand met een zachte 'g', kan nooit een hoog IQ hebben."quote:
Philip en foeterenquote:Op zondag 19 januari 2014 17:31 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Philipie heeft eens flink lopen foeteren in de rust! Nu walsen!
Gewoon waarheid.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:31 schreef PantaRhei het volgende:
De calimeroreacties van de psv'ertjes als ze straks weer verloren hebben zijn al weer in te vullen:
Psv domineerde de eerste helft!!1!
Hadden al met 0-3 voor moeten staan!!
Hadden het in de eerste helft moeten afmaken!!1!
Dan moet je maar in het stadion gaan zittenquote:Op zondag 19 januari 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik commentaar bij een voetbalwedstrijd volledig overbodig.
Dan heb ik liever boeiende restauranttips van Sierd bijvoorbeeld.
Brabo's beste onderwijs, Limbo's één na beste.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hans Dorrestein zei het ooit het beste; "Iemand met een zachte 'g', kan nooit een hoog IQ hebben."
Durven ze niet. Die Fischer wordt ook nooit op zijn plek gezet.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geef Fischer geel dan. Is toch 100% schwalbe.
Bedankt voor het illustreren van mijn punt Calimeroquote:Op zondag 19 januari 2014 17:32 schreef Ixnay het volgende:
Er zal wel weer een discutabele rode kaart vallen voor een willekeurige PSV verdediger, mogelijk in combinatie met een penalty voor Ajax en de rest van het seizoen wordt er weer gepraat alsof Ajax de beste is.
Als het andersom was geweest, dus Ajax had in Eindhoven gedomineerd met hetzelfde niveauverschil als vandaag had het al minstens 0-2 gestaan voor Ajax.
Geen idee, daar woon ik niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Brabo's beste onderwijs, Limbo's één na beste.
In de Randstad zijn ze vast slimmer, ja
Moeten ze sowieso vaker doen. Bij Tadic ook. Gaat altijd naar de grond. Verschrikkelijk. Gewoon geel trekken dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durven ze niet. Die Fischer wordt ook nooit op zijn plek gezet.
KNJB
Vallen binnen de 16 is niet altijd een schwalbe.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geef Fischer geel dan. Is toch 100% schwalbe.
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
De randstad is ook niet zo vol heldere lichten hoor.
Of een Gutierrez bijvoorbeeld. Zag je ook vaak in de eerste seizoenshelft. Als het bij die gast niet loopt, wordt het een schoppende debiel.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Moeten ze sowieso vaker doen. Bij Tadic ook. Gaat altijd naar de grond. Verschrikkelijk. Gewoon geel trekken dan.
Van Rhijn moeten ze terugzetten naar Jong Ajax, nietsnut.quote:
...quote:Op zondag 19 januari 2014 17:36 schreef Rabieluh het volgende:
God dat duurde lang, bleef maar vegen, alsof ik in een open pot pindakaas aan het roeren was.
Niet, Messi voetbalt bij Barcelona.quote:
Schwalbe want hij werd geraakt?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher wordt geraakt.
Ik ga voor de optie 'schwalbe'.
Optie: parkeerplaats.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher wordt geraakt.
Ben je blind?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher wordt geraakt.
Commentator GGMMquote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef GGMM het volgende:
Ali B legt Sjaak Swart even uit wat er moet gebeuren.
Dat moet zo tegen demente personen ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef GGMM het volgende:
Ali B legt Sjaak Swart even uit wat er moet gebeuren.
ik vergat de aanhalingstekens bij 'geraakt', excuus Guus.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schwalbe want hij werd geraakt?
quote:Melanie van der Zee heeft op Twitter haar vriend Adam Maher een hart onder de riem gestoken. 'Het maakt mij niet uit wat ze zeggen, ik hou van jou. Zij kennen de waarheid niet, bewijs de haters hun ongelijk!'
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:39 schreef GGMM het volgende:
Anyway; tijd voor de meer dan terechte 1-0.
Mister Ajax jaquote:Op zondag 19 januari 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjaak is voor Ajax, wist jij dat?
Ik voorspel een 0-1.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:39 schreef Heeinz het volgende:
Daar kom ik weer met mijn voorspelling: het wordt zo 1-0
Sfeer krijgen in die badkuip is een onmogelijke opgavequote:Op zondag 19 januari 2014 17:40 schreef eight het volgende:
Met allemaal die suffe BN'ers krijg je natuurlijk nooit een sfeervol stadion.
Goede grap.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:39 schreef GGMM het volgende:
Ze moeten Theo Maassen uitnodigen.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:40 schreef eight het volgende:
Met allemaal die suffe BN'ers krijg je natuurlijk nooit een sfeervol stadion.
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:40 schreef RvLaak het volgende:
Sfeer krijgen in die snelkookpan is een onmogelijke opgave
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:39 schreef GGMM het volgende:
vindtquote:Op zondag 19 januari 2014 17:41 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, GGMM zegt 1-0 maar wat vindt jij?
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede grap.
PSV had al op 0-2 moeten staan.
Ik vind dat de kracht van het team het team is, maar als je niet schiet scoor je ook niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:41 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, GGMM zegt 1-0 maar wat vindt jij?
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede grap.
PSV had al op 0-2 moeten staan.
Leer spellen.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in Utrecht
Overal waar je kijkt dezelfde teringzooi als die je zelf ook op zolder hebt liggen?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik in de ArenA ben, waan ik me op een vlooienmarkt.
Balbezit zegt inderdaad alles.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
PSV heeft 3% balbezit de eerste helft.
'Veelbelovend'quote:Op zondag 19 januari 2014 17:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geen geel? Is toch gewoon onderbreken van veelbelovende aanval..
Balbezit.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
PSV heeft 3% balbezit de eerste helft.
Balbezit is totaal niet relevant.quote:
Je kan geen aids aan één bepaald lichaamsdeel hebben.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heeft die Arias aids aan zijn been ofzo man?
Tering zeg!
Manolev weg doen als je die mongool en brenet als adnere opties hebtquote:Op zondag 19 januari 2014 17:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heeft die Arias aids aan zijn been ofzo man?
Tering zeg!
Dit seizoen iig zeldenquote:Op zondag 19 januari 2014 17:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
maarja is een aanval van psv ooit veelbelovend :p
Wel als je maar 3% hebt.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Balbezit is totaal niet relevant.
Gewoon een soort hal waar je het idee krijgt dat er straks een kerkdienst wordt gehoudenquote:Op zondag 19 januari 2014 17:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Overal waar je kijkt dezelfde teringzooi als die je zelf ook op zolder hebt liggen?
Hij wou zelf ook weg dacht ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Manolev weg doen als je die mongool en brenet als adnere opties hebt
3? PSV heeft 42%. Ajax maar 1 schot op doel. Dat is pas bedroevend.quote:
Dat klopt wel ja... En tering slechte akoestiekquote:Op zondag 19 januari 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een soort hal waar je het idee krijgt dat er straks een kerkdienst wordt gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |