4-0 is nog realistischer imoquote:Op zondag 19 januari 2014 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik durf mijn geld niet in te zetten hoor op winst PSV, teken voor een gelijkspel maar ben bang dat het 2-0 voor Ajax wordt
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:29 schreef RvLaak het volgende:
"Even kort in de studio" zegt Toine. "Nee", zegt de regisseur...
Liever bayern m'gladbach, 1e helft winst bayern.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik durf mijn geld niet in te zetten hoor op winst PSV, teken voor een gelijkspel maar ben bang dat het 2-0 voor Ajax wordt
Zachte gquote:Op zondag 19 januari 2014 17:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Brabo's met hun zachte G dan.
WZAWZDBquote:Op zondag 19 januari 2014 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs op de playstation is dit niet realistisch
dit jaquote:Op zondag 19 januari 2014 17:31 schreef PantaRhei het volgende:
De calimeroreacties van de psv'ertjes als ze straks weer verloren hebben zijn al weer in te vullen:
Psv domineerde de eerste helft!!1!
Hadden al met 0-3 voor moeten staan!!
Hadden het in de eerste helft moeten afmaken!!1!
Hans Dorrestein zei het ooit het beste; "Iemand met een zachte 'g', kan nooit een hoog IQ hebben."quote:
Philip en foeterenquote:Op zondag 19 januari 2014 17:31 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Philipie heeft eens flink lopen foeteren in de rust! Nu walsen!
Gewoon waarheid.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:31 schreef PantaRhei het volgende:
De calimeroreacties van de psv'ertjes als ze straks weer verloren hebben zijn al weer in te vullen:
Psv domineerde de eerste helft!!1!
Hadden al met 0-3 voor moeten staan!!
Hadden het in de eerste helft moeten afmaken!!1!
Dan moet je maar in het stadion gaan zittenquote:Op zondag 19 januari 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik commentaar bij een voetbalwedstrijd volledig overbodig.
Dan heb ik liever boeiende restauranttips van Sierd bijvoorbeeld.
Brabo's beste onderwijs, Limbo's één na beste.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hans Dorrestein zei het ooit het beste; "Iemand met een zachte 'g', kan nooit een hoog IQ hebben."
Durven ze niet. Die Fischer wordt ook nooit op zijn plek gezet.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geef Fischer geel dan. Is toch 100% schwalbe.
Bedankt voor het illustreren van mijn punt Calimeroquote:Op zondag 19 januari 2014 17:32 schreef Ixnay het volgende:
Er zal wel weer een discutabele rode kaart vallen voor een willekeurige PSV verdediger, mogelijk in combinatie met een penalty voor Ajax en de rest van het seizoen wordt er weer gepraat alsof Ajax de beste is.
Als het andersom was geweest, dus Ajax had in Eindhoven gedomineerd met hetzelfde niveauverschil als vandaag had het al minstens 0-2 gestaan voor Ajax.
Geen idee, daar woon ik niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Brabo's beste onderwijs, Limbo's één na beste.
In de Randstad zijn ze vast slimmer, ja
Moeten ze sowieso vaker doen. Bij Tadic ook. Gaat altijd naar de grond. Verschrikkelijk. Gewoon geel trekken dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durven ze niet. Die Fischer wordt ook nooit op zijn plek gezet.
KNJB
Vallen binnen de 16 is niet altijd een schwalbe.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geef Fischer geel dan. Is toch 100% schwalbe.
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
De randstad is ook niet zo vol heldere lichten hoor.
Of een Gutierrez bijvoorbeeld. Zag je ook vaak in de eerste seizoenshelft. Als het bij die gast niet loopt, wordt het een schoppende debiel.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Moeten ze sowieso vaker doen. Bij Tadic ook. Gaat altijd naar de grond. Verschrikkelijk. Gewoon geel trekken dan.
Van Rhijn moeten ze terugzetten naar Jong Ajax, nietsnut.quote:
...quote:Op zondag 19 januari 2014 17:36 schreef Rabieluh het volgende:
God dat duurde lang, bleef maar vegen, alsof ik in een open pot pindakaas aan het roeren was.
Niet, Messi voetbalt bij Barcelona.quote:
Schwalbe want hij werd geraakt?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher wordt geraakt.
Ik ga voor de optie 'schwalbe'.
Optie: parkeerplaats.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher wordt geraakt.
Ben je blind?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher wordt geraakt.
Commentator GGMMquote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef GGMM het volgende:
Ali B legt Sjaak Swart even uit wat er moet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |