quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf volgens mij heel grappig
Edit: En hij heet anders![]()
Ik wist toen ik op invoeren drukte dat iemand deze grap ging maken. Had alleen geen zin om het aan te passenquote:
mag hopen van nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we nu ook weer zo'n debiele co-commentator?
Heitinga naar Galatasaraytwitter:DuBlanqeBogarde twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 18:29:15John Heitinga is de Dirk Kuyt van Ajax #totnooit reageer retweet
Sjaak Polak en John de Wolf. Genieten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Het mag alleen als de Mos en de Vos het doen
1 van die 2 kan vervangen worden door Geert den Oudenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaak Polak en John de Wolf. Genieten.
Nog steeds winterstop. Die eindigt meestal als de winter begint.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:37 schreef sonnyspek het volgende:
Jullie nog gevoetbald eigenlijk vandaag?
Nee, ik ben bang dat ik dan iets op m'n zolderkamer omgooi.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:37 schreef sonnyspek het volgende:
Jullie nog gevoetbald eigenlijk vandaag?
Ik ben alweer in de vroege morgen op mijn club te vinden. Om vervolgens om 14.00 te voetballen, heerlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds winterstop. Die eindigt meestal als de winter begint.
Op een veld?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat ik dan iets op m'n zolderkamer omgooi.
Boėtius rendeert veel beter.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Boetius maar vermoeiend met zijn achterlijke overdreven vallen.
Die speelt ook in beter elftal.quote:
Ja, lekker om 11.00 naar de club, om vervolgens om 12.30 te voetballen en 14.30 bij het eerste te gaan kijken en een broodje kroket naar binnen te werken. Wie wilt dat niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |