Imgur.comquote:Op zondag 19 januari 2014 16:11 schreef cracktor het volgende:
waarom werkt die imageshack niet?
welke doet het wel?
kan het ook in omgekeerde volgorde?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:13 schreef jatochneetoch het volgende:
1. zaag een boom om
2. zaag er planken van
3. maak de planken nat
4. verwarm de planken op verschillende plekken, waar de plank droog wordt trekt die krom
5. leg de planken in het goede patroon en teken af waar ze elkaar snijden
6. zaag de plank tot de helft in, op de afgetekende plekken
7. schuif de planken in elkaar
8. schroef/spijker wat aan elkaar voor extra stevigheid
9. lak/verf voor een mooier uiterlijk
10. geef mij geld voor deze uitleg
Welke volgorde stel je voor?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:15 schreef cracktor het volgende:
[..]
kan het ook in omgekeerde volgorde?
vooral stap 8 is indrukwekkend!
kan wel wat bedenken maar wil de makkelijkste en snelste manier daarom gooi ik het ff in de groepquote:Op zondag 19 januari 2014 16:18 schreef aequus het volgende:
Je wilt het zelf maken maar bezit niet het vermogen om het te kunnen aflezen van deze foto?
koop het of laat iemand anders het namaken
Dan had je dit zo moeten stellen ipv de nogal korte OP..quote:Op zondag 19 januari 2014 16:24 schreef cracktor het volgende:
[..]
kan wel wat bedenken maar wil de makkelijkste en snelste manier daarom gooi ik het ff in de groep
Als ik de foto ff serieus bekijk dan trek ik de volgende concluzies:
Alle planken, liggers en staanders, komen uit dezelfde mal.
Het is waarschijnlijk uit plaatmateriaal (MDF) gemaakt en daarna decoratief geschildert
Hoe is de verbinding gemaakt??? Je kan vanaf 1 kant schroeven maar dan moet er aan de andere kant ook een plank in.. lijmen en klemmen kan maar is erg lastig vind ik. Eventueel een fancy verbindings systeempje.. iemand een idee?
hebben we een wijsneus in ons midden?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:26 schreef aequus het volgende:
[..]
Dan had je dit zo moeten stellen ipv de nogal korte OP..
Nee, maar als je goede antwoorden wilt moet je ook een goede OP hebben. De helft van het commentaar hier is bagger.. als je OP was zoals jij mij net beantwoordde was er niks aan de hand geweestquote:Op zondag 19 januari 2014 16:27 schreef cracktor het volgende:
[..]
hebben we een wijsneus in ons midden?
zit ca 50 cm tussen de staanders en het mdf kan 20 mm dik zijn dan komt het goedquote:Op zondag 19 januari 2014 16:28 schreef Life2.0 het volgende:
maak hem maar van staal, succes met 300 kilo boeken op een mdf plaatje
sleuven en in elkaar schuiven, daarna weer met 2k lijmenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:24 schreef cracktor het volgende:
[..]
kan wel wat bedenken maar wil de makkelijkste en snelste manier daarom gooi ik het ff in de groep
Als ik de foto ff serieus bekijk dan trek ik de volgende concluzies:
Alle planken, liggers en staanders, komen uit dezelfde mal.
Het is waarschijnlijk uit plaatmateriaal (MDF) gemaakt en daarna decoratief geschildert
Hoe is de verbinding gemaakt??? Je kan vanaf 1 kant schroeven maar dan moet er aan de andere kant ook een plank in.. lijmen en klemmen kan maar is erg lastig vind ik. Eventueel een fancy verbindings systeempje.. iemand een idee?
wijsneus dusquote:Op zondag 19 januari 2014 16:29 schreef aequus het volgende:
[..]
Nee, maar als je goede antwoorden wilt moet je ook een goede OP hebben. De helft van het commentaar hier is bagger.. als je OP was zoals jij mij net beantwoordde was er niks aan de hand geweest
dan moet je ook klemmen met zo'n kast, of zijn die lijmen zo sterk? Het is een relatief klein contactpunt waar veel kracht op staatquote:Op zondag 19 januari 2014 16:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sleuven en in elkaar schuiven, daarna weer met 2k lijmen
ik dacht gewoon een rupsje leggen en daarna weer afwerken, dan heb je meteen een 'mooie hoek'quote:Op zondag 19 januari 2014 16:31 schreef cracktor het volgende:
[..]
dan moet je ook klemmen met zo'n kast, of zijn die lijmen zo sterk? Het is een relatief klein contactpunt waar veel kracht op staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |