quote:Op zondag 19 januari 2014 16:45 schreef arachide. het volgende:
ik ga zo echt een eind aan mijn leven maken, fucking tentamens.
neuh ik doe alles digitaalquote:Op zondag 19 januari 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww![]()
Wist niet dat jij een prostituee was.
[..]
Ben als sinds vrijdag middag aan het drinken.
Als het op is, koop ik wel nieuw.
[..]
Comicskast is vol. Wil jij anders een paar dingen van me overnemen?Kan ik nieuwe shit kopen.
Heb 3 klerenkasten.
En geen behoefte aan betaalde seks.
Fleshlightquote:Op zondag 19 januari 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil wat voor mezelf kopen, maar weet niet wat
In ONZquote:Op zondag 19 januari 2014 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend toto, waar is je 50k post dan?
quote:
Nee man, van die mooie oversized hardcover versiesquote:Op zondag 19 januari 2014 16:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh ik doe alles digitaal
maar oké dan weet ik het ook niet
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betaald jezelf aftrekken, bizar idee.
[..]
Nee man, van die mooie oversized hardcover versiesprachtig.
quote:
dat had ik dus met jouw post van feyenoordquote:
De 2e lading Transformertjes is onderwegquote:Op zondag 19 januari 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, maar wat shit op marktplaats zetten anders.
Perceptor en Wheeljack?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
De 2e lading Transformertjes is onderweg
zonde hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, maar wat shit op marktplaats zetten anders.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
dat had ik dus met jouw post van feyenoord
quote:
Haha nee die ging ik niet halen hequote:
quote:
jijquote:
nietquote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef arachide. het volgende:
Ik kan mijn muziek niet meer aanhoren, waar moet ik nu op leren?
jijquote:
Floggin Molly.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef arachide. het volgende:
Ik kan mijn muziek niet meer aanhoren, waar moet ik nu op leren?
Owja, Menasor.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nee die ging ik niet halen heDaar vroeg jij naar
![]()
die Wheeljack Masterpiece ziet er wel tof uit, maar komt pas in Augustus.
Nee, de 3rd party Menasor is onderweg
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Floggin Molly.
[..]
Owja, Menasor.
Ik zie op bbts wel alle G1 Seekers geloof ik. Die zijn wel tof.
Mja, ik heb Secret Warriors nu dubbel bijvoorbeeld.quote:
maar jij koopt alleen de anuals toch? f koop je ook maandelijks losse?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ik heb Secret Warriors nu dubbel bijvoorbeeld.
En heb wat dingen van Slave Labor die ik niet meer lees. En de hele Emma Frost serie
Dat soort dingen.
Als je al wilt bestellen moet je bij TF Source zijn. Ik ben overgestapt voortaan. Veel beter geregeld voor internationaal. Scheelt bakken met geld.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Floggin Molly.
[..]
Owja, Menasor.
Ik zie op bbts wel alle G1 Seekers geloof ik. Die zijn wel tof.
Annuals?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar jij koopt alleen de anuals toch? f koop je ook maandelijks losse?
Mja, internationaal is vaak een bitch.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je al wilt bestellen moet je bij TF Source zijn. Ik ben overgestapt voortaan. Veel beter geregeld voor internationaal. Scheelt bakken met geld.
omnibus = alle delen in een grote hardcover ?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Annuals?
Nee, ik koop alleen nog maar trades en hardcovers. Liefst omnibussen. Zo mooi.
Nu bijna Punisher omnibus uitgelezen. Kan die weer mooi staan wezen op de plank.
Wil nog wel Man-Thing omnibus. En Howard the Duck omnibus. En Devil Dinosaur omnibus.
[..]
Mja, internationaal is vaak een bitch.
Voor boeken vanuit Engeland betaal je ook al snel 4 pond per boek. :S
ik luisterde gister beasty boysquote:Op zondag 19 januari 2014 17:02 schreef arachide. het volgende:
Toch maar weer mijn ouwe lullen muziekjes
The beach boys
Bij sommigen wel, ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omnibus = alle delen in een grote hardcover ?
Het zijn de belastingen en invoerrechten... Maar als ze een lage prijs neerzetten en als gift verzenden komt het er volgens mij altijd wel goedkoop doorheen.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Annuals?
Nee, ik koop alleen nog maar trades en hardcovers. Liefst omnibussen. Zo mooi.
Nu bijna Punisher omnibus uitgelezen. Kan die weer mooi staan wezen op de plank.
Wil nog wel Man-Thing omnibus. En Howard the Duck omnibus. En Devil Dinosaur omnibus.
[..]
Mja, internationaal is vaak een bitch.
Voor boeken vanuit Engeland betaal je ook al snel 4 pond per boek. :S
Blijf het lastig vinden al die dingen.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij sommigen wel, ja.
Bijvoorbeeld de X-Statix en Devil Dinoaur hebben alles er in.
Maar X-Men en Fantastic Four bijvoorbeeld, gaan per schrijver en dan ook vaak nog per deel.
Gewoon op het pakje laten zetten dat de waarde onder de 22 eur is (28dollar momenteel)quote:Op zondag 19 januari 2014 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn de belastingen en invoerrechten... Maar als ze een lage prijs neerzetten en als gift verzenden komt het er volgens mij altijd wel goedkoop doorheen.
De douane gaat echt niet voor alles kijken wat er in zit, en googlen naar de echte prijzen.
Een stripboekje of 'plastic toys' zijn in hun ogen toch al niks waard
highquote:
Aantal sites doen ook aan gratis verzenden, bij grotere bedragen. Maar heb geen creditcardquote:Op zondag 19 januari 2014 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn de belastingen en invoerrechten... Maar als ze een lage prijs neerzetten en als gift verzenden komt het er volgens mij altijd wel goedkoop doorheen.
De douane gaat echt niet voor alles kijken wat er in zit, en googlen naar de echte prijzen.
Een stripboekje of 'plastic toys' zijn in hun ogen toch al niks waard
Ja, het is chaotisch met al dat verzamelen. Maar ze doen het expres. Anders koopt niemand meer de single issues.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Blijf het lastig vinden al die dingen.
je kan trouwens wel trots op me zijn, ik heb gister mn collectie weer quasi completer gemaakt. Blijkbaar deed mylar niet meer automatisch alles downloaden
keek net naar wat ultimate x-men me zou kosten in hc.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aantal sites doen ook aan gratis verzenden, bij grotere bedragen. Maar heb geen creditcard
Waren gewone boeken, voor de gelukkige mensen waar ik een presentje voor heb gekocht.
Er moet er nog 1tje aankomen, heb ik vernomen.
[..]
Ja, het is chaotisch met al dat verzamelen. Maar ze doen het expres. Anders koopt niemand meer de single issues.
Wat volg je dan allemaal?
Ja maar bij BBTS kan dat dus niet... had het al eens geprobeerd, werkte nietquote:Op zondag 19 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon op het pakje laten zetten dat de waarde onder de 22 eur is (28dollar momenteel)
Doen verkopers niet moeilijk over en hun boeit het ook geen kut
Idd, TF Source doet dat ook. Alleen dat is uiteraard alleen weer voor de USquote:Op zondag 19 januari 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aantal sites doen ook aan gratis verzenden, bij grotere bedragen. Maar heb geen creditcard
Waren gewone boeken, voor de gelukkige mensen waar ik een presentje voor heb gekocht.
Er moet er nog 1tje aankomen, heb ik vernomen.
[..]
Ja, het is chaotisch met al dat verzamelen. Maar ze doen het expres. Anders koopt niemand meer de single issues.
Wat volg je dan allemaal?
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar bij BBTS kan dat dus niet... had het al eens geprobeerd, werkte niet
Mja, jammerlijk wel. 9 euro? Best goedkoop per hc. Zijn ze in de aanbieding?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
keek net naar wat ultimate x-men me zou kosten in hc.
toch al snel 15* 9eur
Zoveel alleen voor de US inderdaad. Erg rukquote:Op zondag 19 januari 2014 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, TF Source doet dat ook. Alleen dat is uiteraard alleen weer voor de US
Buiten US krijg je wel korting op de verzendkosten
Ik zou Tjacka van een dak afduwen en het een ongelukje noemen (maar hij overleeft het wel, gewoon een ongelukkige val van een laag dak). Daarna hebben wij coītus.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Godverdomme wat kinderachtig.
Gedraag je eens als ik er niet ben.
Dan durf je wel he.
Lafaard.
Die Amerikanen zijn echt veel te verwend met die prijzen daar allemaalquote:Op zondag 19 januari 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, jammerlijk wel. 9 euro? Best goedkoop per hc. Zijn ze in de aanbieding?
Koop vaak alleen dingen in de aanbieding. Weinig zin om 150 euro per boek neer te tellen.
[..]
Zoveel alleen voor de US inderdaad. Erg ruk
Ik heb Fables 1-120 ofzo. Nog niet gelezen.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:10 schreef Jimbo het volgende:
momenteel bestaat mn pull list uit
fables
wolverine max (al afgelopen)
deadpool
sex criminals
constantine
avengers
avengers arena
deadpool gaunlet
detective comics
kickass 3
en volgens mij nog wat
Aanbieding jaquote:Op zondag 19 januari 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, jammerlijk wel. 9 euro? Best goedkoop per hc. Zijn ze in de aanbieding?
Koop vaak alleen dingen in de aanbieding. Weinig zin om 150 euro per boek neer te tellen.
[..]
Zoveel alleen voor de US inderdaad. Erg ruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |