Aha , dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb je het nu over de mod of over de SA? SA heeft nog geen crashsites namelijk, maar de dayzdb.com/map is wel van de SA.
lolquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:50 schreef Gremen het volgende:
Haha, zoiets had ik ook laatst.
Ik had ook zo een bijl (niet in mn hand) en loop door wat huisjes heen.
Opeens rennen er twee idiooten naar binnen en schreeuwen "I saw you!". "On the ground now!"
Ze hadden geen wapens ofzo dus ik loop rustig verder. Komen ze beide met vuisten op me af.
Ik trek me hakbijl en sla er direct een knockout. Hij meteen janken "Dont kill me, ik have nothing please"..... Die andere gast kei hard lachen.... Ze hebben het beide niet na kunnen vertellen
Ik dacht dat het aan mij lag ...quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik ben nu iedere keer mijn personage kwijt zodra ik stop en weer terug kom of van server verander.
Mja, ben blij dat het in ieder geval niet aan mij ligt. Denk dat ik toch maar weer even wacht tot dit probleem verholpen is. Ik zit nu ook eindelijk in de Elite: Dangerous alpha dus het is niet alsof ik in de tussentijd niks te doen hebquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag ...
Edit: Zou het een hop preventie zijn ?
Blijkt een config probleem in de servers te zijn, er zijn aardig wat mensen die ineens hun full-geared char van 3 dagen geleden terug hebben na relogquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:19 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Mja, ben blij dat het in ieder geval niet aan mij ligt. Denk dat ik toch maar weer even wacht tot dit probleem verholpen is. Ik zit nu ook eindelijk in de Elite: Dangerous alpha dus het is niet alsof ik in de tussentijd niks te doen heb.
Ik las dat het te maken heeft met de verschillende serverhosts, de meeste zijn vilayers en daar speelt iedereen op, maar als je per ongeluk een andere server joint moet je weer freshspawnen. Maar als je dan weer een Vilayer ingaat heb je je oude gear weer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:34 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Blijkt een config probleem in de servers te zijn, er zijn aardig wat mensen die ineens hun full-geared char van 3 dagen geleden terug hebben na relog
Edit: wtf, ik heb alles nu weer ... misschien moet je ff wat servers joinen !
Yep, blijkbaar kun je op de public hive servers de tijden (nog niet) veranderen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:41 schreef Altron het volgende:
Had het ook.
Je moet dan gewoon effe een andere server joinen en je heb al je gear weer.
Is het trouwens overal nacht ofzo ? wtf man....
VET!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:50 schreef Gremen het volgende:
Haha, zoiets had ik ook laatst.
Ik had ook zo een bijl (niet in mn hand) en loop door wat huisjes heen.
Opeens rennen er twee idiooten naar binnen en schreeuwen "I saw you!". "On the ground now!"
Ze hadden geen wapens ofzo dus ik loop rustig verder. Komen ze beide met vuisten op me af.
Ik trek me hakbijl en sla er direct een knockout. Hij meteen janken "Dont kill me, ik have nothing please"..... Die andere gast kei hard lachen.... Ze hebben het beide niet na kunnen vertellen
Dan voel je je inderdaad een noob en zelfs genaaid. Is mij tijdens spelen zo vaak overkomen dat ik op een bepaalt moment mij afvroeg van: " Wat doe ik hier eigenlijk nog."quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef Narcotical het volgende:
GodverWas net aan het spelen en was net buiten Cherno, ik hoor een schot wat verder weg dus ik besluit om even naar een schuurtje te lopen en daar te wachten om te kijken of iemand achter me aan kwam. Was zo'n schuurt met 3 verdiepinkjes zeg maar, dus ik op bovenste verdieping gaan liggen en ff wachten. Op een gegeven moment hoor ik iemand kreunen en 10 seconde later ben ik dood zonder ook maar een schot te horen of iemand gezien te hebben
Zou sowieso leuk zijn dat je ziet door wie je neergeknald bent en hoe , soort van killcam ofzo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:47 schreef Narcotical het volgende:
Dat ik dood was vond ik nog niet eens heel erg ofzo, maar had graag een schot gehoord of gezien waar vandaan ik vermoord was.
Deurtje dichtdoen tegen zombiequote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef Skwish het volgende:
Zie ik zojuist een zombie op me afrennen. Heb geen wapens of wat dan ook... prima dan ga ik wel in een huisje en doe ik de deur dicht. Zombie gewoon dwars door deuren en muren heen...komt er nog een zombie bij.. uiteindelijk ik bewusteloos en dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |