abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135847409
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Heb je het nu over de mod of over de SA? SA heeft nog geen crashsites namelijk, maar de dayzdb.com/map is wel van de SA.
Aha , dat verklaard een hoop :P

Had het over SA.
Loop er altijd langs als ik van Rify naar dat vliegveld loop , dus loop er altijd langs.
- Djehoetie / Jehuty -
  donderdag 23 januari 2014 @ 14:13:08 #152
308981 Narcotical
Best in the World
pi_135848583
Godver _O- Was net aan het spelen en was net buiten Cherno, ik hoor een schot wat verder weg dus ik besluit om even naar een schuurtje te lopen en daar te wachten om te kijken of iemand achter me aan kwam. Was zo'n schuurt met 3 verdiepinkjes zeg maar, dus ik op bovenste verdieping gaan liggen en ff wachten. Op een gegeven moment hoor ik iemand kreunen en 10 seconde later ben ik dood zonder ook maar een schot te horen of iemand gezien te hebben :')
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_135849723
Haha mijn eerste moord in DayZ

Hij had geloof ik niet door dat ik een hakbijl had want hij kwam met alleen een knuppel op mij af. :')

Blijkbaar zijn er toch nog mensen die slechter dan ik zijn in dit spel.

[ Bericht 6% gewijzigd door ChocolateJesus. op 23-01-2014 14:48:46 ]
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_135852598
Haha, zoiets had ik ook laatst.
Ik had ook zo een bijl (niet in mn hand) en loop door wat huisjes heen.
Opeens rennen er twee idiooten naar binnen en schreeuwen "I saw you!". "On the ground now!"
Ze hadden geen wapens ofzo dus ik loop rustig verder. Komen ze beide met vuisten op me af.
Ik trek me hakbijl en sla er direct een knockout. Hij meteen janken "Dont kill me, ik have nothing please"..... Die andere gast kei hard lachen.... Ze hebben het beide niet na kunnen vertellen :+
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:18:23 #155
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135854121
UN baretten zitten er ook in _O_

pi_135855738
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:50 schreef Gremen het volgende:
Opeens rennen er twee idiooten naar binnen en schreeuwen "I saw you!". "On the ground now!"
Ze hadden geen wapens ofzo dus ik loop rustig verder. Komen ze beide met vuisten op me af.
Ik trek me hakbijl en sla er direct een knockout. Hij meteen janken "Dont kill me, ik have nothing please"..... Die andere gast kei hard lachen.... Ze hebben het beide niet na kunnen vertellen :+
lol :)

Gisteren hier ook nog iets leuks...
Kom een gast tegen met een fireaxe , en ik had een m4 vast.

Dus hij zo ''friendly!'' , ik zo ''im friendly aswell ...so dont worry''
Loop effe door , effe wat kamers doorzoeken , komt zn maat ineens om het hoekje , ''BAM BAM BAM''
Knalde me uiteraard gelijk neer , hoor ik die gast nog roepen ''noooo!!!!! , he was friendly!!''

Maar goed...kon weer opnieuw beginnen iig :')
- Djehoetie / Jehuty -
pi_135856870
Als ze je vragen om je tas op de grond te gooien dan weet je ook al hoe laat het is, ze gaan je sowieso neerknallen zonder de items in de backpack te ruineren ... ik drop mn bag echt nooit meer :D
pi_135857032
Ze blijven ook consequent met elke update die mouse acceleration aanzetten, waar dat nou goed voor is ..
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:13:48 #159
308981 Narcotical
Best in the World
pi_135857079
Ik kan sinds de laatste update ook mn texture settings niet meer aanpassen want dan crasht de game :'). Best wel ruk want heb nu gigantische FPS drop in steden
pi_135857656
Ik ben nu iedere keer mijn personage kwijt zodra ik stop en weer terug kom of van server verander.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_135858714
quote:
9s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik ben nu iedere keer mijn personage kwijt zodra ik stop en weer terug kom of van server verander.
Ik dacht dat het aan mij lag ... :'(

Edit: Zou het een hop preventie zijn ?
pi_135859426
Ik klim een ladder op ergens in een dorp/stad en ineens ben ik dood. Bugje blijkbaar. ;( Had net alles wat ik nodig had om de bossen in te trekken.

Is die Steam FOK groep een beetje actief? Eventueel teamspeak kanaal? Heb wel zin om met wat mensen te spelen.
pi_135859555
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Ik dacht dat het aan mij lag ... :'(

Edit: Zou het een hop preventie zijn ?
Mja, ben blij dat het in ieder geval niet aan mij ligt. Denk dat ik toch maar weer even wacht tot dit probleem verholpen is. Ik zit nu ook eindelijk in de Elite: Dangerous alpha dus het is niet alsof ik in de tussentijd niks te doen heb :).
pi_135862369
quote:
3s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:19 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Mja, ben blij dat het in ieder geval niet aan mij ligt. Denk dat ik toch maar weer even wacht tot dit probleem verholpen is. Ik zit nu ook eindelijk in de Elite: Dangerous alpha dus het is niet alsof ik in de tussentijd niks te doen heb :).
Blijkt een config probleem in de servers te zijn, er zijn aardig wat mensen die ineens hun full-geared char van 3 dagen geleden terug hebben na relog :')

Edit: wtf, ik heb alles nu weer ... misschien moet je ff wat servers joinen !
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:50:21 #165
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135863184
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:34 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Blijkt een config probleem in de servers te zijn, er zijn aardig wat mensen die ineens hun full-geared char van 3 dagen geleden terug hebben na relog :')

Edit: wtf, ik heb alles nu weer ... misschien moet je ff wat servers joinen !
Ik las dat het te maken heeft met de verschillende serverhosts, de meeste zijn vilayers en daar speelt iedereen op, maar als je per ongeluk een andere server joint moet je weer freshspawnen. Maar als je dan weer een Vilayer ingaat heb je je oude gear weer.
pi_135873529
Had het ook.

Je moet dan gewoon effe een andere server joinen en je heb al je gear weer.

Is het trouwens overal nacht ofzo ? wtf man....
- Djehoetie / Jehuty -
  vrijdag 24 januari 2014 @ 03:32:43 #167
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135880943
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:41 schreef Altron het volgende:
Had het ook.

Je moet dan gewoon effe een andere server joinen en je heb al je gear weer.

Is het trouwens overal nacht ofzo ? wtf man....
Yep, blijkbaar kun je op de public hive servers de tijden (nog niet) veranderen.
pi_135883803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:50 schreef Gremen het volgende:
VET! :W
pi_135887326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef Narcotical het volgende:
Godver _O- Was net aan het spelen en was net buiten Cherno, ik hoor een schot wat verder weg dus ik besluit om even naar een schuurtje te lopen en daar te wachten om te kijken of iemand achter me aan kwam. Was zo'n schuurt met 3 verdiepinkjes zeg maar, dus ik op bovenste verdieping gaan liggen en ff wachten. Op een gegeven moment hoor ik iemand kreunen en 10 seconde later ben ik dood zonder ook maar een schot te horen of iemand gezien te hebben :')
Dan voel je je inderdaad een noob en zelfs genaaid. Is mij tijdens spelen zo vaak overkomen dat ik op een bepaalt moment mij afvroeg van: " Wat doe ik hier eigenlijk nog."
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:47:28 #170
308981 Narcotical
Best in the World
pi_135888915
Dat ik dood was vond ik nog niet eens heel erg ofzo, maar had graag een schot gehoord of gezien waar vandaan ik vermoord was :').
pi_135896304
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:47 schreef Narcotical het volgende:
Dat ik dood was vond ik nog niet eens heel erg ofzo, maar had graag een schot gehoord of gezien waar vandaan ik vermoord was :').
Zou sowieso leuk zijn dat je ziet door wie je neergeknald bent en hoe , soort van killcam ofzo.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_135897493
Zie ik zojuist een zombie op me afrennen. Heb geen wapens of wat dan ook... prima dan ga ik wel in een huisje en doe ik de deur dicht. Zombie gewoon dwars door deuren en muren heen... :') komt er nog een zombie bij.. uiteindelijk ik bewusteloos en dood
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:54:29 #173
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135907474
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef Skwish het volgende:
Zie ik zojuist een zombie op me afrennen. Heb geen wapens of wat dan ook... prima dan ga ik wel in een huisje en doe ik de deur dicht. Zombie gewoon dwars door deuren en muren heen... :') komt er nog een zombie bij.. uiteindelijk ik bewusteloos en dood
Deurtje dichtdoen tegen zombie _O- Helpt helaas nooit, in de mod ook niet. Maar ik hoop dat ze dat voor de beta nog wel een keer fixen. Dat ze door deuren heen kunnen is niet erg, maar muren. :'(
pi_135912039
Altijd tof als je een gebouw uit glitched :')
pi_135921263
nou ik heb gister ook maar de standalone gekocht, had het wel gezien met de mod en zijn cheaters :P
heb nog niet lang gespeeld maar ziet er wel al goed uit tegenover de mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')