Die scope en genoeg ammo vind ik meestal wel op die kleine militaire basis van Krasnostav.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:47 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Nog niet de gelegenheid iemand neer te mogen schieten met de Mosin. Nadeel is dat de ammo "vrij" schaars is en de scope ben ik überhaupt maar één keer tegengekomen.
Z'n sniper scope heb ik alquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:47 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Nog niet de gelegenheid iemand neer te mogen schieten met de Mosin. Nadeel is dat de ammo "vrij" schaars is en de scope ben ik überhaupt maar één keer tegengekomen.
Voordat ik de kans heb om m'n über FPS skills te gebruiken ben ik meestal al omgelegdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Die scope en genoeg ammo vind ik meestal wel op die kleine militaire basis van Krasnostav.
Vind het leuker spelen als met een m4 , al leg je het van dichtbij helaas wel vaker af tegen een m4
Haha nicequote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:51 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Voordat ik de kans heb om m'n über FPS skills te gebruiken ben ik meestal al omgelegdheb tot nu toe alleen maar mensen gesliced met m'n hatchet.
Loop nu wel lekker gegeared rond. Heb de M4 met 200+ patronen en zelfs twee dubbele magazijnen van totaal 60 patronen
Zoek eigenlijk alleen nog een silencer + acog voor m'n M4. Maar goed, ik loop nu heerlijk relaxt up-north van de map waar ik geen levende ziel tegenkom.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha nice
Ja klote is dat , had ik toen ik eindelijk een mosin had... 5 minuten later noobde iemand me in m'n rug toen ik iemand aan het looten was..
Weet niet precies waar je hem kan vinden , heb hem één keer zomaar in een huis gevonden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:51 schreef murp het volgende:
Die mosin vind je in het zuidelijke vliegveld he?
Silencer werkte gisteren nog nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Zoek eigenlijk alleen nog een silencer + acog voor m'n M4. Maar goed, ik loop nu heerlijk relaxt up-north van de map waar ik geen levende ziel tegenkom.
Silencer is er alleen nog maar voor de looks volgens mij...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Zoek eigenlijk alleen nog een silencer + acog voor m'n M4. Maar goed, ik loop nu heerlijk relaxt up-north van de map waar ik geen levende ziel tegenkom.
Of las ik het nou goed dat mensen door de hele map spawnen tegenwoordig en niet meer alleen bij de kust?
Herinner me vaag dat ik zoiets voorbij zag komen jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Silencer is er alleen nog maar voor de looks volgens mij...
Hebben ze die spawn points eindelijk aangepast ja ?
Ja , wel jammer dat je niet gewoon beide wapens mee kan nemen..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:29 schreef Gremen het volgende:
Ik had eerst ook een mosin (zonder scope) en toen ik een m4 vond had ik toch wel moeite hem weg te doen. Ik heb zelfs een dag met beide wapens rondgelopen, maar werd het steeds maar opnieuw op moeten pakken na elke actie toch wel zat
Toen ik dood ging had ik dat luxe probleem niet meer.....
Hmm , ben er een paar keer naartoe gelopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef KroodjeBip het volgende:
Je vind zo goed als alles op RIFY (dat scheepswrak in het noorden), zowel de M4 en Mosim liggen altijd op de bovenste 2 etages van het schip (de rechterkant van het schip, op de brug).
Het enige wat ik daar nog nooit gevonden heb zijn pristine long range scopes, die kun je weer vinden op het kleine vliegveld ten westen van Rify.
Eigenlijk kun je alles op het schip vinden, tassen, tactical vest, helmen, voedsel, ammo, drinken etc etc.
Kijk wel goed uit, er zijn er steeds meer die dat weten
Voor mij ook de standaard reactie als ik praktisch tegen iemand aan loop. Daarom altijd even om de hoek kijken in 3rd person.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:52 schreef Gremen het volgende:
Net iemand per ongeluk gedood
Was voor het eerst bij balota/airport en had mn zelf een mooie m4 met attachtments geloot. (voor het eerst). Helemaal spannend natuurlijk
Loop ik een tent uit en komt er opeens iemand om de hoek gerend. Ik schrok me rot en voor ik het weet schoot ik hem kapot
Toen ik stond te kijken wat hij eigenlijk bij zich had, schoot iemand anders mij dood
Als ik gasten zie lopen zonder gun laat ik ze eigenlijk altijd wel gaan , of ze moeten op me af komen rennen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor mij ook de standaard reactie als ik praktisch tegen iemand aan loop. Daarom altijd even om de hoek kijken in 3rd person.
Ik weet het een beetje flauw, maar een paar keer serverhoppen en klaarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:41 schreef Altron het volgende:
[..]
Hmm , ben er een paar keer naartoe gelopen.
Maar heb er alleen een revolver gevonden en wat ammo , voor de rest elke keer weinig boeiends.
Maar thnx voor de info.
Haal ik voortaan daar m'n mosin vandaan, militaire basis zit daar dicht in de buurt dus haalde m'n m4 + equipment meestal daar.
Heb ik ook een paar keer gedaan toen ik een m4 wilde...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:58 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik weet het een beetje flauw, maar een paar keer serverhoppen en klaar
Dat en er zijn echt veel cheaters die met een commando alles kunnen spawnen en alle sprites (bomen/struiken) kunnen verbergen, er zijn zelfs aimbots ...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb ik ook een paar keer gedaan toen ik een m4 wilde...
Vind het overigens wel irritant dat mensen gewoon snel loggen als je achter ze aanzit , en snel een andere server joinen :/
Zelf nog geen last gehad van cheaters zover ik weet , dacht dat ze dat aardig hadden beperkt door BattlEye in te voeren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat en er zijn echt veel cheaters die met een commando alles kunnen spawnen en alle sprites (bomen/struiken) kunnen verbergen, er zijn zelfs aimbots ...
Ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:39 schreef Newbie114 het volgende:
Is dit topic ook voor de Dayz- Arma mod?
Daar komt het in grote lijnen op neer jaquote:Iemand goede tips voor een newb? Gewoon zo snel mogelijk ergens naar binnen sprinten om een wapen te halen, of zie ik dat verkeerd?
Ja heb de eerste 5 van die filmpjes van Frankie gekeken, dus ben wel redelijk op de hoogte. Er is alleen met het betalen bij humblebundle iets mis gegaan waardoor ik dus pas over maximaal 2 dagen Arma heb..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Daar komt het in grote lijnen op neer jaZo snel mogelijk in ieder geval iets van een hakbijl vinden zodat je je enigszins kan verweren tegen zombies. Daarna op zoek naar pistooltjes en beter. Ik neem aan dat je de basis van het spel verder wel kent? (qua eten en drinken etc?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |