Neen, dit is bewust zo gedaan omdat je dat in het echt ook niet weet. Je weet alleen wanneer je honger of dorst hebt en hoe erg je honger of dorst is.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:22 schreef Gremen het volgende:
Kan je je enery,water en blood levels ook ergens opvragen?
Zie je wel of je col zit?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Neen, dit is bewust zo gedaan omdat je dat in het echt ook niet weet. Je weet alleen wanneer je honger of dorst hebt en hoe erg je honger of dorst is.
Je krijgt messages als je vol zit ja. Als je dan toch blijft door eten of drinken word je ziek en ga je kotsen, dan moet je daarna direct je maag weer vullen omdat je je maag geleegd hebt. Wat beter is is gewoon stoppen met eten of drinken als je het bericht krijgt dat je maag vol is (I feel really full), of dat je "completely stuffed" bent.quote:
Ah, logisch inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Neen, dit is bewust zo gedaan omdat je dat in het echt ook niet weet. Je weet alleen wanneer je honger of dorst hebt en hoe erg je honger of dorst is.
Inderdaad! Thanks for the info!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:00 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Je krijgt messages als je vol zit ja.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Altron het volgende:
Zijn die servers met nieuwe fixes/updates al online ?
Nog ongeveer 3 uurtjes dus...quote:DayZ Development @dayzdevteam 2h
Steam Experimental Beta servers are coming down for maintenance ETA on being back up is roughly 5 hours time. Sorry for any inconvenience
Aah , thanks.quote:
Update zojuist, duurt dus nog wat langer:quote:Op maandag 20 januari 2014 15:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah , thanks.
Kon het zo snel niet vinden.
Komt mooi uit , kan ik hem vanavond weer effe opstarten
quote:DayZ Development @dayzdevteam 1m
Downtime for the experimental branch will be till about 8pm Central European time sorry for the delay.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:26 schreef LinQ het volgende:
[..]
Update zojuist, duurt dus nog wat langer:
[..]
Nice.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:33 schreef KroodjeBip het volgende:
Gisteren iemand omgelegd vanaf 700 meter
Met een long range scope kun je met page-up/page-down de afstand instellen (zeroing), sinds kort kun je op de kaart (http://dayzdb.com/map/chernarusplus) de afstand meten en dit gebruiken als rangefinder - en dat blijkt te werken
Ik denk dat ik mn gun ga inruilen voor zo'n mosinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:33 schreef KroodjeBip het volgende:
Gisteren iemand omgelegd vanaf 700 meter
Met een long range scope kun je met page-up/page-down de afstand instellen (zeroing), sinds kort kun je op de kaart (http://dayzdb.com/map/chernarusplus) de afstand meten en dit gebruiken als rangefinder - en dat blijkt te werken
Mosin = baasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:46 schreef murp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mn gun ga inruilen voor zo'n mosin
Nog niet de gelegenheid iemand neer te mogen schieten met de Mosinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:46 schreef murp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mn gun ga inruilen voor zo'n mosin
Die scope en genoeg ammo vind ik meestal wel op die kleine militaire basis van Krasnostav.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:47 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Nog niet de gelegenheid iemand neer te mogen schieten met de Mosin. Nadeel is dat de ammo "vrij" schaars is en de scope ben ik überhaupt maar één keer tegengekomen.
Z'n sniper scope heb ik alquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:47 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Nog niet de gelegenheid iemand neer te mogen schieten met de Mosin. Nadeel is dat de ammo "vrij" schaars is en de scope ben ik überhaupt maar één keer tegengekomen.
Voordat ik de kans heb om m'n über FPS skills te gebruiken ben ik meestal al omgelegdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Die scope en genoeg ammo vind ik meestal wel op die kleine militaire basis van Krasnostav.
Vind het leuker spelen als met een m4 , al leg je het van dichtbij helaas wel vaker af tegen een m4
Haha nicequote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:51 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Voordat ik de kans heb om m'n über FPS skills te gebruiken ben ik meestal al omgelegdheb tot nu toe alleen maar mensen gesliced met m'n hatchet.
Loop nu wel lekker gegeared rond. Heb de M4 met 200+ patronen en zelfs twee dubbele magazijnen van totaal 60 patronen
Zoek eigenlijk alleen nog een silencer + acog voor m'n M4. Maar goed, ik loop nu heerlijk relaxt up-north van de map waar ik geen levende ziel tegenkom.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha nice
Ja klote is dat , had ik toen ik eindelijk een mosin had... 5 minuten later noobde iemand me in m'n rug toen ik iemand aan het looten was..
Weet niet precies waar je hem kan vinden , heb hem één keer zomaar in een huis gevonden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:51 schreef murp het volgende:
Die mosin vind je in het zuidelijke vliegveld he?
Silencer werkte gisteren nog nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Zoek eigenlijk alleen nog een silencer + acog voor m'n M4. Maar goed, ik loop nu heerlijk relaxt up-north van de map waar ik geen levende ziel tegenkom.
Silencer is er alleen nog maar voor de looks volgens mij...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Zoek eigenlijk alleen nog een silencer + acog voor m'n M4. Maar goed, ik loop nu heerlijk relaxt up-north van de map waar ik geen levende ziel tegenkom.
Of las ik het nou goed dat mensen door de hele map spawnen tegenwoordig en niet meer alleen bij de kust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |