Een quotje terug kijkenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:31 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Het is toch niet zwak, als je stelt dat je iets anders had kunnen formuleren? Dat vind ik juist sterk.
Hij slaapt in het bos ......quote:Op zondag 19 januari 2014 14:31 schreef waxmask het volgende:
Beetje voorbarig nog, maar wat voegt hij toe? Over Jimmy.
Straks komt het in de uitzendingquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze wel in de uitzending komt ziet heel nederland het, beetje naief
ja dan helemaal. erg naief zijn ze inderdaadquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze wel in de uitzending komt ziet heel nederland het, beetje naief
Ja dat bedoelde ik ook, maar het is not done om op de persoon te spelen, dat bedoelden wijquote:Op zondag 19 januari 2014 14:31 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Het is toch niet zwak, als je stelt dat je iets anders had kunnen formuleren? Dat vind ik juist sterk.
Oke, nu begrijp ik het beter.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook, maar het is not done om op de persoon te spelen, dat bedoelden wij
In plaats van gewoon tegen Jim te zeggen dat hij liever wil dat hij hem Rienk noemt.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:24 schreef Maria44 het volgende:
Ah kijk, Rienk zegt: hij noemt mij ook steeds 'de zwerver' dus nu noem ik hem voortaan 'de soldaat'.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef waxmask het volgende:
Ze hebben ook Dexter gezien en nu wordt de killroom voor Jimmy gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef waxmask het volgende:
Ze hebben ook Dexter gezien en nu wordt de killroom voor Jimmy gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, valt me tegen van Rienk.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:34 schreef Alentejana het volgende:
[..]
In plaats van gewoon tegen Jim te zeggen dat hij liever wil dat hij hem Rienk noemt.
Dat indirecte gedoe... mens, wat wordt ik daar moe van.
Precies; passief-agressief!quote:Op zondag 19 januari 2014 14:34 schreef Alentejana het volgende:
[..]
In plaats van gewoon tegen Jim te zeggen dat hij liever wil dat hij hem Rienk noemt.
volgens mij is die nog steeds buiten dingen aan het verbrandenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:34 schreef hugecooll het volgende:
Wat doet Harold nou een hele dag? Een beetje passief afvallen?
Dat noemen we een gemaskeerde streamlockquote:Op zondag 19 januari 2014 14:11 schreef geennl het volgende:
valt me wel op dat stream 1&2 en 3&4 vaak het zelfde zijn. Er gebeurd toch wel meer?
Behalve als Jimmy het doet want die doet het om de bewoners een spiegel voor te houdenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:34 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ik bedoel ook op andere dagenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij is die nog steeds buiten dingen aan het verbranden
Ja, dat valt me ook tegen van Rienkquote:Op zondag 19 januari 2014 14:34 schreef Alentejana het volgende:
[..]
tja een beveiliger...quote:Op zondag 19 januari 2014 14:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik bedoel ook op andere dagenEr zit echt niks in die kerel
daar heb je gelijk in alleen toevallig is ie aan het brandenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij heeft meer humor in zijn kleine teen dan Billy bij elkaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar geen calorien, wat een dikke pens heeft die gast.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij is die nog steeds buiten dingen aan het verbranden
Die heeft een contract met Vlemmix, die komt niet bij de concurrent.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou zeggen introduceer Peter Jan Rens.
Jimmy wilde juist dat Rienk er iets van zei, dat deed hij vanmorgen nog een keer heel duidelijk, maar Rienk pakt de gelegenheid niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Behalve als Jimmy het doet want die doet het om de bewoners een spiegel voor te houden
Dat bedoel ikquote:Op zondag 19 januari 2014 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in alleen toevallig is ie aan het brandenen doet ie dus eindelijk iets anders met zijn handen. oh wacht nee hij staat nu binnen met in 1 hand een kopje en zijn andere hand in zijn broekzak
En heeft straks spijt als haren op haar hoofd.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
De klant komt alleen maar omdat ze het had beloofd
Benieuwd of die uit Maastricht nog helemaal komt.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
vette haren..quote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
En heeft straks spijt als haren op haar hoofd.
dat is hier ook wel een puntje om de streams niet aan te zettenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
klopt denk ik, ik lees vandaag wel maar de streams uit gegooid gisteren en vrijdag deels. Vrijdag was mijn kleindochter hier en die reageerde nogal op het taalgebruik, dus ook vandaar
Andrea werkt dus eigenlijk voor nop vandaag.quote:
In de Poeldijksestraat is het goedkoperquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:40 schreef community het volgende:
Ja Rienk blijft toch een beetje dat Groningse zeikertje, Ik vind dat dan jammer dat we weer zo vertegenwoordigd zijn. Maargoed, beter dan Amsterdam.
Hij pareert het indirecte van Jimmy door precies hetzelfde te doen en dat doet hij ook heel duidelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Jimmy wilde juiste dat Rienk er iets van zei, dat deed hij vanmorgen nog ene keer heel duidelijk, maar Rienk pakt de gelegenheid niet.
Hij is ten slotte ook maar een mens....quote:
Ik zit met een afgevaardigde uit Helmond daar.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:40 schreef community het volgende:
Ja Rienk blijft toch een beetje dat Groningse zeikertje, Ik vind dat dan jammer dat we weer zo vertegenwoordigd zijn. Maargoed, beter dan Amsterdam.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik woon vlakbij, zei mijn dochter gisteren: als we nou een pakje sigaretten over dat hek mikken, gaan ze dan vechten mam?
ik ben allang blij dat er weer een rls is, en ik vind het tot nu toe goed en volgens mij heb ik ze bijna allemaal gezien en gevolgd, vanaf bb1 op de tv tot de laatste bb, dgk, tbo, sst en nu deze, volgens mij heb ik ze allemaal nu genoemd en gevolgd. en ook deze vind ik weer erg interesant met een ander conceptquote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Injetta het volgende:
Volgens mij is het prima dat het geen DGK wordt met mensen die door kotsrollen, elkaar te lijf gaan, neuken enzovoort.
Hier zouden de streamers her fantastisch vinden, maar John wilde een programma voor een groot publiek en niet voor een handjevol fokkers.
DGK had echt niet zoveel kijkers en kwam vooral in het nieuws door de enorme uitspattingen.
Ik heb me destijds prima vermaakt met de DGK streams, maar dit is gewoon weer wat anders met andere mensen en een iets andere opzet. Prima. Taferelen ala DGK hoeft wat mij betreft niet (meer). Dat was toen en dit is nu.
Schreeuwende, lallende, dronken, vechtende, neukende mensen hebben we nu wel genoeg gezien in RLS.
Ik woon vlakbij, zei mijn dochter gisteren: als we nou een pakje sigaretten over dat hek mikken, gaan ze dan vechten mam?
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zo mevrouw, deze foto gaat nooit meer van het internet af![]()
[ afbeelding ]
Dat staan doet-ie wel goed hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:40 schreef waxmask het volgende:
Jimmy wil helpen maar staat toch werkeloos erbij.
zit geen Amsterdammer in volgens mijquote:Op zondag 19 januari 2014 14:40 schreef community het volgende:
Ik zou dat ook niet voor mijn plezier doenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze ziet er ook gewoon uit als een kraker btwquote:Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef Jian het volgende:
[..]
zit geen Amsterdammer in volgens mijDie Yuppen-kut van een Aike met haar rollende rrretje is gewoon ongewenste import.
Wat is Paul dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef Jian het volgende:
[..]
zit geen Amsterdammer in volgens mijDie Yuppen-kut van een Aike met haar rollende rrretje is gewoon ongewenste import.
quote:
Ze dachten dat ie een grapje maaktequote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef Urb het volgende:
Hakim mompelt grappend naar Paul "Jij moet je nergens mee bemoeien, dat bepaal ik nog altijd wie blijven hier"
Maarja ze maken overal een grap van dus je weet nooit wanneer het serieus is. Iets wat Ruud al aangaf in centraal maar wat ironisch genoeg weggelachen werd.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat er weer een rls is, en ik vind het tot nu toe goed en volgens mij heb ik ze bijna allemaal gezien en gevolgd, vanaf bb1 op de tv tot de laatste bb, dgk, tbo, sst en nu deze, volgens mij heb ik ze allemaal nu genoemd en gevolgd. en ook deze vind ik weer erg interesant met een ander conceptik ben erg blij
ze zijn flink bezig geweest met hout, een halve cirkel heb ik al gezienquote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef jelckje het volgende:
hebben ze die zijkanten al af van die kas, dat zouden ze gister al afmaken??
ik hoop wel dat ze die van hout gaan maken want met een beetje wind wat dat ding zo weg!!
Ziet er goed uit nu, van hout jaquote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef jelckje het volgende:
ik hoop wel dat ze die van hout gaan maken want met een beetje wind wat dat ding zo weg!!
Dat idee heb ik ook heel sterk.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:44 schreef chufi het volgende:
Die eerste klant is gewoon een bekende van Andrea... Beetje de pot spekken...
Isabell pronkt met haar 020... Dat alleen is al triest om te pronken met je net nummer wat nooit niemand meer draait.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef Jian het volgende:
[..]
en zeg ook meteen even dat vanessa haar vingers niet steeds moet aflikkenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:23 schreef Tayu het volgende:
[..]
Regie, zeg even tegen Andrea dat ze haar handen moet wassen!!!!!
Ze heeft wel een goed figuur, jammer dat er zo'n bouwvakkersharses op staatquote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze ziet er ook gewoon uit als een kraker btw
Die klant zei net ook,quote:Op zondag 19 januari 2014 14:44 schreef chufi het volgende:
Die eerste klant is gewoon een bekende van Andrea... Beetje de pot spekken...
het schiet ook niet op heh met die pikkepijpers...captainjack moet ff de zweep er over heen halenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ze zijn flink bezig geweest met hout, een halve cirkel heb ik al gezien
Bekende van Andrea dus?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die klant zei net ook,
"Hier had je het in Bonaire al over".
Ze hebben een soort frame van hout gemaakt, maar willen dat wel met plastic bekleden volgens mij.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef jelckje het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef jelckje het volgende:
[..]
het schiet ook niet op heh met die pikkepijpers...captainjack moet ff de zweep er over heen halen
Neen, want achter de rug om.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij pareert het indirecte van Jimmy door precies hetzelfde te doen en dat doet hij ook heel duidelijk.
Als niemand meer weet wat grap en wat serieus is, dat is een explosief mengselquote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef Urb het volgende:
Hakim mompelt grappend naar Paul "Jij moet je nergens mee bemoeien, dat bepaal ik nog altijd wie blijven hier"
Maarja ze maken overal een grap van dus je weet nooit wanneer het serieus is. Iets wat Ruud al aangaf in centraal maar wat ironisch genoeg weggelachen werd.
Dat soort types legt alles wat er met je gebeurt in des Heren hand, dus waarom zou je dan wereldwijs zijn? Makkelijke manier van leven wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:30 schreef Injetta het volgende:
Ondanks dat ze zweverig is en een beetje religek, vind ik Andrea wel lief en ontwapenend.
Op je 52ste nog zo lekker naief kunnen zijn.
Ze heeft zichzelf jarenlang moed ingedronken voordat ze zich hiervoor inschreefquote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze heeft wel een goed figuur, jammer dat er zo'n bouwvakkersharses op staat
Dat is jammer. Ik had gehoopt dat hij wat tegengas zou geven.. Maar hij is onzichtbaar. Ook al is het een grote vent...quote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef waxmask het volgende:
Maar na 2 dagen kan ik ook wel concluderen dat de houding, kleding en het buiten slapen Jimmy geen goed zal doen in de groep. Hij voegt inderdaad maar bar weinig vernieuwends toe.
allemaal mantra's om je eigen leed te vergeten.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat soort types legt alles wat er met je gebeurt in des Heren hand, dus waarom zou je dan wereldwijs zijn? Makkelijke manier van leven wel.
Hij staat er toch maar mooi.quote:
Klopt. Toen heeft Andrea haar klanten geronseldquote:Op zondag 19 januari 2014 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Mevrouw is ook bij de rondleiding geweest.
ja valt me bar tegenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik had gehoopt dat hij wat tegengas zou geven.. Maar hij is onzichtbaar. Ook al is het een grote vent...
jimmy is confronterend en rienk confrontatie vermijdend, denk ikquote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Neen, want achter de rug om.
Jimmy VROEG of hij meneer de zwerver heette, met meneer als voornaam. Recht in zijn gezicht. Zodat hij gelegenheid had om te zeggen dat hij Rienk heette. En toen glimlachte hij vriendelijk terug en zei niets terug. Dat is bepaald iets anders als dan achter zijn rug om bepalen dat je je er toch maar aan ergert en een naampje voor de "dader" gaat bedenken.
eensquote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Injetta het volgende:
Volgens mij is het prima dat het geen DGK wordt met mensen die door kotsrollen, elkaar te lijf gaan, neuken enzovoort.
Hier zouden de streamers her fantastisch vinden, maar John wilde een programma voor een groot publiek en niet voor een handjevol fokkers.
DGK had echt niet zoveel kijkers en kwam vooral in het nieuws door de enorme uitspattingen.
Ik heb me destijds prima vermaakt met de DGK streams, maar dit is gewoon weer wat anders met andere mensen en een iets andere opzet. Prima. Taferelen ala DGK hoeft wat mij betreft niet (meer). Dat was toen en dit is nu.
Schreeuwende, lallende, dronken, vechtende, neukende mensen hebben we nu wel genoeg gezien in RLS.
Neequote:Op zondag 19 januari 2014 14:48 schreef AnnaNassie het volgende:
Heeft ze al een vervolgafspraak gemaakt. Of een abonnement genomen?
Dat is toch een volstrekt belachelijke vraag van Jimmy? Laat 'm duidelijk zijn en Rienk niet als een debiel behandelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Neen, want achter de rug om.
Jimmy VROEG of hij meneer de zwerver heette, met meneer als voornaam. Recht in zijn gezicht. Zodat hij gelegenheid had om te zeggen dat hij Rienk heette. En toen glimlachte hij vriendelijk terug en zei niets terug. Dat is bepaald iets anders als dan achter zijn rug om bepalen dat je je er toch maar aan ergert en een naampje voor de "dader" gaat bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |