SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Klokov op 19-01-2014 13:42:15 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Relaties bezorgen alleen maar drama en stress joh. Wacht maar tot je eind 20 bent, dan kun je gaan settelen.quote:
Oke thanks, ik DM je tegen die tijd wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Relaties bezorgen alleen maar drama en stress joh. Wacht maar tot je eind 20 bent, dan kun je gaan settelen.
I'm in. (no homo)quote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Awesome_ het volgende:
ik wil best delen vms
'as long as the balls don't touch'
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Awesome_ het volgende:
ik wil best delen vms
'as long as the balls don't touch'
We zullen even een constructie moeten bedenken waarin 6 balls elkaar niet aanraken op een oppervlakte van 10cm2quote:
Zat sowieso te denken aan gewoon een ouderwetse towerbridge maar dan moeten we nog 1 setje kwijt. Lastig dit.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
We zullen even een constructie moeten bedenken waarin 6 balls elkaar niet aanraken op een oppervlakte van 10cm2
Ga weg met al die homoseriesquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef Awesome_ het volgende:
G.R.S. maakt het allemaal niet uit als het maar op schiet zegt ze
Dat waren tentakels, dat telt niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:45 schreef seto het volgende:
vrouw kan makkelijk 5 pikken tegelijk aan
ik heb dat in filmpjes gezien en ze vinden het helemaal fantastisch
Alleen sletten kunnen gedeeld worden, have fun (no offence G.R.S.)quote:Op zondag 19 januari 2014 13:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat er geen plaats meer is.![]()
![]()
Offence takenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Alleen sletten kunnen gedeeld worden, have fun (no offence G.R.S.)
Zolang het nog niet voltrokken is geldt de offence nog niet. Je kan er altijd nog voor kiezen om monogaam met Awesome te worden maar dan moet je je wel beseffen dat je zijn alphastatus beschadigd.quote:
Ik wil absoluut niet zijn reputatie vernietigen. Ik blijf liever alleen joh. Misschien neem ik een kat voor gezelschap.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zolang het nog niet voltrokken is geld de offence nog niet. Je kan er altijd nog voor kiezen om monogaam met Awesome te worden maar dan moet je je wel beseffen dat je zijn alphastatus beschadigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |