Wat een auti's.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:26 schreef seto het volgende:
beach vriend, je weet tog
ik zag dit filmpje en moest aan hem denken
ik wist het serieus niet gekquote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Leuke troll, net doen alsof je niet wist.
lol srs? nee man ze is een chinees meisje net als dr UIquote:Op maandag 20 januari 2014 17:51 schreef seto het volgende:
[..]
ik wist het serieus niet gek
vond het altijd wel beetje gek dat "zijn" stats zo laag waren
lol, volgens mij heeft ze ooit wel eens pics in US gepost maar dat is al lang geleden.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:51 schreef seto het volgende:
[..]
ik wist het serieus niet gek
vond het altijd wel beetje gek dat "zijn" stats zo laag waren
Welke droevige eikel kijkt daar nou met regelmaat? Klinkt een beetje als ramptoerismequote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
lol, volgens mij heeft ze ooit wel eens pics in US gepost maar dat is al lang geleden.
Oke Henk, bedankt voor je mening.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke droevige eikel kijkt daar nou met regelmaat? Klinkt een beetje als ramptoerisme
1. Pics (zuiver ter beoordeling, uiteraard).quote:Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Panzermaus het volgende:
Net een gesponsorde Instagram #fit #squats chick leren kennen! Miriam aus Deutschland.
Was helemaal fanatiek bezig met pullups, deadlifts, incline BB bench, alles. Gemotiveerder en ervarener dan de meeste mensen daar.Leuk dat soort dingen om te zien.
Wel erg lean though, abs, tanktop ding tot boven haar navel, telefoon die uit yogapants steekt, denk niet dat ze nog vruchtbaar is.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke droevige eikel kijkt daar nou met regelmaat? Klinkt een beetje als ramptoerisme
Le-zen.quote:
http://statigr.am/miriamkusterathletequote:Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Panzermaus het volgende:
Net een gesponsorde Instagram #fit #squats chick leren kennen! Miriam aus Deutschland.
Was helemaal fanatiek bezig met pullups, deadlifts, incline BB bench, alles. Gemotiveerder en ervarener dan de meeste mensen daar.Leuk dat soort dingen om te zien.
Wel erg lean though, abs, tanktop ding tot boven haar navel, telefoon die uit yogapants steekt, denk niet dat ze nog vruchtbaar is.![]()
lel dacht dat het een dude was.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Leuke troll, net doen alsof je niet wist.
show je outfit eens dan, fathank?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:04 schreef fathank het volgende:
Al die mensen die bevestiging zoeken bij mensen die ze niet kennen
'kijk mn nieuwe outfit wat vinden jullie'
En als men het kut vindt trekken ze het nooit meer aan. Gelukkig zijn er dan altijd nog een paar zielepoten die de white knight uithangen terwijl ze beter de tips in hun r&p topics eens kunnen opvolgen ipv hopen op een e-romance
Ik dacht dat het voor United States stond.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
.
Nog nooit van US gehoord: staat dat voor ugly sukkels?
Subforum 'Userfotos'quote:Op maandag 20 januari 2014 19:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
.
Nog nooit van US gehoord: staat dat voor ugly sukkels?
Korte sportbroek + adidas sportshirt, rood. Kleurt.goed bij mn baard. En de.classic adidas badslipperquote:Op maandag 20 januari 2014 19:31 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
http://statigr.am/miriamkusterathlete
deze?
[..]
lel dacht dat het een dude was.
[..]
show je outfit eens dan, fathank?
[..]
Ik dacht dat het voor United States stond.
Aha, kan het zijn dat ik je vanmiddag bij de ingang van de supermarkt een euro heb gegeven?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Korte sportbroek + adidas sportshirt, rood. Kleurt.goed bij mn baard. En de.classic adidas badslipper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |