Welke stad woon je?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Krabs2.0 het volgende:
Was bij de Mc een tripple burger aan het halen. Voor mij in de rij stond een vrouw met twee kinderen. Wanneer ze haar bestelling kreeg schreeuwde ze: Romanison, Cheynelle hier komen. Soms vergeet ik bijna in wat voor pauperstad ik woon.
Den Haag is out-of-stockquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ckur welquote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef fathank het volgende:
Gelukkig trekt burger king wel een clientèle van allure
Nee het infantiele broertje van Den Haag, Zoetermeer.quote:
Het was een negerin. Ik had een hema hotdog op.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Romanison![]()
woah, White trash must b
Die triple burger was zeker een nalevering? Rest had je al besteld en op toch?![]()
Zie bovenstaande.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke stad woon je?
Verder is een McDonalds overal een paupermagneet.
En qua eten: Burger King ftw.
Eens. Je moet gewoon 2-3 Whoppers nemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:05 schreef seto het volgende:
friet bij burger king is echt te smerig, snap niet dat mensen dat door hun keel krijgen
Ik ben er opgegroeid en zit er nog een jaartje vast.quote:
Niemand woont vrijwillig in Zoetermeer, Almere, Heerlen of Nieuwegein.quote:
Srs? Ik kreeg gister die McD patat niet door mn strot heen man. Beter die twister fries. Maar sowieso kan patat me gestolen worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:05 schreef seto het volgende:
friet bij burger king is echt te smerig, snap niet dat mensen dat door hun keel krijgen
Hey hey, laten we niet gaan generaliseren.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Btw Zoetermeer![]()
Srs, hoeveel problemen ik al met mensen heb gehad die daar vandaan komen op mijn werk
Allemaal tokkies.
Je vergeet Heerlenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niemand woont vrijwillig in Zoetermeer, Almere of Niewegein.
Fixed!quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
In de schotel zit een sportschool.
daar moet je ook geen dumbel laten vallen danquote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
In de schotel zit een sportschool.
nou idd. ook zo'n cluster jaquote:Op maandag 20 januari 2014 15:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niemand woont vrijwillig in Zoetermeer, Almere, Heerlen of Nieuwegein.
Niets mis met het Zuiden minus Heerlen en Kerkrade.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Zuid Limburg, je zal er maar wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |