SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nep feyenoorderquote:Op zondag 19 januari 2014 13:17 schreef Toto69 het volgende:
gvd kutsof
ik wilde kapen met TT Forza Utrecht
wie is dat?quote:
https://www.google.nl/sea(...)oAA&biw=1527&bih=862quote:
haha, ja. Ik dacht vanmorgen hetzelfde.quote:
Tennisterquote:
jc humberto staat er weer inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Gebakken eitje met spekquote:
ik eet geen vleesquote:
Chocola.quote:
lolwatquote:Op zondag 19 januari 2014 13:21 schreef supersof het volgende:
en mag geen ei bakken want we hebben (na acht jaar) nog geen afzuigkap en dan vindt mijn vader het stinken in huis
jij loopt er standaard in rond, dus ik snap zijn probleem niet?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:21 schreef supersof het volgende:
en mag geen ei bakken want we hebben (na acht jaar) nog geen afzuigkap en dan vindt mijn vader het stinken in huis
Hoe bak jij die eieren dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:21 schreef supersof het volgende:
Ohja dat vertelde jequote:
hahaquote:Op zondag 19 januari 2014 13:21 schreef supersof het volgende:
bra bra pow pow powquote:Op zondag 19 januari 2014 13:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij loopt er standaard in rond, dus ik snap zijn probleem niet?
ja ze wilden eerst de keuken zo laten en dan afzuigkap plaatsen. maar nu hebben ze het idee om de keuken te verbouwen dus dan zou dat onzin zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2014 13:23:37 ]
ik kan niet lopen aldoquote:Op zondag 19 januari 2014 13:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij loopt er standaard in rond, dus ik snap zijn probleem niet?
als ze weg zijnquote:
ja duhquote:
net zoals je "geen stem" had?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan niet lopen aldo
dat weet je toch
ow jaquote:Op zondag 19 januari 2014 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan niet lopen aldo
dat weet je toch
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:23 schreef Toto69 het volgende:
ik kan wel kokendat kun je geen koken noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
drink een smoothie #dven #tipsquote:Op zondag 19 januari 2014 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een smerige kater niet te zuinig
ja we hebben wel een ingebouwd systeem wat veel nieuwbouw huizen hebben. Maar dat werkt helemaal nietquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan niet lopen aldo
dat weet je toch
quote:
ik kan wel kokenwat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
neequote:Op zondag 19 januari 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAA&biw=1527&bih=862
Je mag pas terugkomen als je elk plaatje op deze pagina hebt bekeken.
hey insoquote:
Maakt niet uit. Zolang de loot maar goed is tochquote:Op zondag 19 januari 2014 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
sterktequote:Op zondag 19 januari 2014 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:
aardappels spruitjes, en was da iene vleeS?quote:
omgquote:
easyquote:Op zondag 19 januari 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
aardappels spruitjes, en was da iene vleeS?
SLOAVINK!
nee aardappels vissticks en doperwtjes met piri piri saus
ik kan wel kokenziet er smerig uit andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
je zei friet hequote:Op zondag 19 januari 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
ik moest gisteren koken maar ik zei: ik haal wel friet/patat oké mam?
jaquote:
sorry LRquote:Op zondag 19 januari 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Aldo doe eens niet. Als jij dit soort slechte grappen maakt wordt het overtreffen wel heel lastig.
[..]
Maakt niet uit. Zolang de loot maar goed is toch
Vrijdag moest je toch ook al koken? Toen kwam er ook iets tussen toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
wat zeg jij danquote:
Welke van de twee zei je?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
vrijdag ben ik niet eens thuis geweestquote:Op zondag 19 januari 2014 13:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Vrijdag moest je toch ook al koken? Toen kwam er ook iets tussen toch?
Nee daarom.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
vrijdag ben ik niet eens thuis geweest
jij ziet dat altijdquote:
quote:
Beter flikkert Steijn een keer op.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef Jimbo het volgende:
Zo, ik ben er weer
iets gemist behalve de 3-1 ?
geef zn quote eens in de link?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter flikkert Steijn een keer op.
En nee.
ja, je bent behoorlijk verzuurd iddquote:
uhuquote:Op zondag 19 januari 2014 13:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent altijd vet serieus ja
teveel augurkenquote:
ohhquote:
Is dit een subtiele haat op Stinho?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nee.
ze gooit in ieder geval glazen fanta door je kamerquote:Op zondag 19 januari 2014 13:28 schreef Jimbo het volgende:
Een date met ezel moet echt kut zijn als ze niet lacht
fixedquote:Op zondag 19 januari 2014 13:28 schreef Jimbo het volgende:
Een date met ezel moet echt kut zijn als ze niet lacht
quote:
WELKOM IN DE BLOEDKUULquote:Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nee.
Ga kopen.quote:
ah ze was op je kamerquote:Op zondag 19 januari 2014 13:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze gooit in ieder geval glazen fanta door je kamer
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze gooit in ieder geval glazen fanta door je kamer
truequote:
OH WAT SCHERPquote:
En als je dr bent, neem gelijk een pluk princessenhaar meequote:
Ik zou niet durven. Hij woont op een klein halfuur van mij vandaan. Ik ben pas stoer als er tenminste een uur tussen zit.quote:
Handdoekje lag er toch alquote:
halloquote:
quote:
BAM!quote:
Hallo Inso. Hoe gaat het met jouquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Hij woont op een klein halfuur van mij vandaan. Ik ben pas stoer als er tenminste een uur tussen zit.
Supersof is lui
jaequote:
ja dat excuus had ik ook altijdquote:
Hallo Toto. Hoe gaat het met jou.quote:
Hallo Jimbo, hoe gaat het met jou.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat excuus had ik ook altijd
maar wel met de deur op slot
quote:
Jimbo nietquote:
Mooie manquote:
3 tot de overwinningquote:
Ik denk dat Sofje jou gaat slaanquote:Op zondag 19 januari 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering die gast is homosensueel
bhaquote:
de beruchte zaad-doekquote:
Ja wel oké en met jou Dven?quote:
je weet dat het waar isquote:
quote:
Komt goed.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Hij woont op een klein halfuur van mij vandaan. Ik ben pas stoer als er tenminste een uur tussen zit.
Supersof is lui
Gisteravond heb ik mijzelf het beeld geschetst dat ik in de bergen zou gaan wandelen.quote:
quote:
Mwah, bagger dagje, net een uur in slaap gevallen weerquote:
Nu niet doen alsof Ezell geen kennis heeft gemaakt met het befaamde doekjequote:
Spijtig genoeg ook flink stabielquote:
nee joh, gewoon fokken onde het voetbal, waarsch is de wedstrijd toch weer hard kut met 2 doelpunten in de eerste 15min en daarna tot de 90ste minuut billenknijpenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu niet doen alsof Ezell geen kennis heeft gemaakt met het befaamde doekje
ik quote mezelfquote:
wtfquote:Op zondag 19 januari 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu niet doen alsof Ezell geen kennis heeft gemaakt met het befaamde doekje
maagdquote:
Nouja, zoals je misschien al van leden vernomen hebt, heb ik een godsgruwelijke kater en durf ik niet van de bank af te komen door het vooruitzicht van die gigantische klop in mijn hoofdquote:
Haha en dat na je teletekst grappen xDquote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee joh, gewoon fokken onde het voetbal, waarsch is de wedstrijd toch weer hard kut met 2 doelpunten in de eerste 15min en daarna tot de 90ste minuut billenknijpen
seks is viesquote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neemaar jullie maken het vies
Oh het was lekker dus?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus inmiddels ontken je zelfs niks meer?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet vernomen, wel behoorlijk kut voor jequote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, zoals je misschien al van leden vernomen hebt, heb ik een godsgruwelijke kater en durf ik niet van de bank af te komen door het vooruitzicht van die gigantische klop in mijn hoofd
Ach als je flink oefent ben je wel snel gewent aan grote sjoelstenen in (te) krappe gaatjes te krijgen ja)quote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha en dat na je teletekst grappen xD
Ik denk dat ik morgen maar een sjoelsteen in je reet ram
quote:
julliequote:Op zondag 19 januari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus inmiddels ontken je zelfs niks meer?
Ik zal de leden even op hun plicht van het verspreiden van mijn fysieke status wijzen. Bedankt voor het medeleven.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet vernomen, wel behoorlijk kut voor je
BAMquote:
bier en anale seks, is een goede meet hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach als je flink oefent ben je wel snel gewent aan grote sjoelstenen in (te) krappe gaatjes te krijgen ja)
Ik zou boos worden.quote:
Misschieb, Heb je wek de blafkanker. Maar misschien ben je Ajacied en dan kan het lafkanker zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet de hele tijd hoesten alsof ik de blafkanker heb
okquote:
Nu even flink aan t vette vretenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal de leden even op hun plicht van het verspreiden van mijn fysieke status wijzen. Bedankt voor het medeleven.
ben je ook zwanger?quote:
neequote:
uiteraard. een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op zondag 19 januari 2014 13:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kijken of jimbo het doekje heeft klaarliggen
Kennen ze hier nietquote:
godver ik moest glimlachenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uiteraard. een goede voorbereiding is het halve werk
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bier en anale seks, is een goede meet hoor.karina is er ook toch, die is daar vast wel aan toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sherlock?
Uiteraard, dan laten we gelijk zien dat een beetje gay, best oké is.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Als het moment rijp is zal ik bukken. Doen we het wel naast de LEsbeau afvaardiging toch?
[..]
Ik zou boos worden.
Zulke opmerkingen maken het niet beter hoorquote:
quote:
quote:
pfoe komt typ daar even goed wegquote:
hihi ik las kutquote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had vannacht ook 4 keer kramp in mn kuit
Tjaquote:
ook lekkerquote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Kennen ze hier nietIk drink smoothies en eet versgebakken broodjes met ham, kaas, ijsbergsla en rettich
ja drie keer zelfsquote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
[..]
pfoe komt typ daar even goed weg
yay...quote:
karinaquote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
karina is er ook toch, die is daar vast wel aan toe
sherlock?
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Uiteraard, dan laten we gelijk zien dat een beetje gay, best oké is.
ik wacht al maanden op acceptatie vanuit die groep
niet op reagerenquote:
zozo, 3x alquote:
Wel links, anders wordt die viesquote:Op zondag 19 januari 2014 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
niet op reageren
ezell, cachet en ik willen zaterdag een vriendschapsarmbandje kopen, doe je mee?
Ik zou een moord doen voorquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Hardop om FOK! moeten lachen. Waar gaat het heen
bol wol en dan zelf maken tochquote:Op zondag 19 januari 2014 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
niet op reageren
ezell, cachet en ik willen zaterdag een vriendschapsarmbandje kopen, doe je mee?
jij quote het drie keer dat bedoel ikquote:
ik weet niet waar je het nu over hebtquote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel links, anders wordt die vies![]()
ga wegquote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
[..]
pfoe komt typ daar even goed weg
Wat een apart figuurquote:Op zondag 19 januari 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
UVT / gezellig in de kroeg en opeens; VECHTEN !!!
jimbo
Ezell gebruikt haar verfijnde vingers. niet haar hele vuist.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel links, anders wordt die vies![]()
ja dat vind ik ook goedquote:
van het bloed van het gezicht van LRquote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het nu over hebt
Kan je daar geen frikandellen kopen ?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor
[ afbeelding ]
winkel is met nederlandse meukquote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor
[ afbeelding ]
http://www.wijzijnvoetbal(...)j-een-wedstrijd.htmlquote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je daar geen frikandellen kopen ?
Vrij standaard dat er altijd ergens een
[..]
winkel is met nederlandse meuk
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
jij quote het drie keer dat bedoel ik
Ja mn pc loopt te kuttenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
jij quote het drie keer dat bedoel ik
okequote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van het bloed van het gezicht van LR
ik zie hetquote:
haha onken het nou niet lulquote:
Wacht. Wil je mij nu al fysiek aanvallen?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van het bloed van het gezicht van LR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2014 13:41:07 ]
Ongetwijfeld ergens aan de kust of in de hoofdstad. Beide zijn echter 250 kilometer verquote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je daar geen frikandellen kopen ?
Vrij standaard dat er altijd ergens een
[..]
winkel is met nederlandse meuk
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht. Wil je mij nu al fysiek aanvallen?
Kom dan met je inhammen. Ik sloop je!
wait, wutquote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.pokemonunited.(...)chten-maar-dan-echt!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Het voetbal testosteron giert door het topic. Etsu is nodig.
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.wijzijnvoetbal(...)j-een-wedstrijd.html
jaquote:
hey, t is t waard!quote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ergens aan de kust of in de hoofdstad. Beide zijn echter 250 kilometer ver
Jimbo. Ik heb Aldo zijn uitdaging geaccepteerd. Jij slaat toch wel een kettingslot in zijn nek voordat ik uberhaupt een klap uit moet delen he?quote:
kut levenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef Toto69 het volgende:
''dit ben ik in gevechtshouding"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou op straat rollen van het lachenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
+1quote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''dit ben ik in gevechtshouding"
Ik zou op straat rollen van het lachen
niks?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ga je dan met je rechterhand doen?
keiharde batsseksquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ook wijzijnvoetbal en facebook en partyflock
bad*quote:
Was gisteravond bij een maat van me en de vriend van zijn zus is een rotterdammer in hart en nieren, houden gozer. Heb ik met ajacieden zeldenquote:
Ja hoor, plaats en tijd zijn genoeg voor mequote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo. Ik heb Aldo zijn uitdaging geaccepteerd. Jij slaat toch wel een kettingslot in zijn nek voordat ik uberhaupt een klap uit moet delen he?
nogal ja rquote:
je halve kont staat openquote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_dansvideofuck.html
wtf
such wowquote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lach maar. Rotterdam centraal. Doe wat leuks aan. Dat we vechten wil niet zeggen dat we er belachelijk bij hoeven te lopenquote:
ooow zoquote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij is mijn rechterhand in het Ezellisme... Mijn buddie.
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar heb je trouwens geen tijd voor, die rent zo snel langs dat je het amper zietquote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Scheer jij dan wel ff je baard af?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lach maar. Rotterdam centraal. Doe wat leuks aan. Dat we vechten wil niet zeggen dat we er belachelijk bij hoeven te lopen
Ik snap deze post niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was gisteravond bij een maat van me en de vriend van zijn zus is een rotterdammer in hart en nieren, houden gozer. Heb ik met ajacieden zelden
morgen, 't halve maatje, uurtje of 8quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
je halve kont staat open
[ afbeelding ]
jaquote:
Ik wil hem wel voor je trimmen. Een beetje zoals Jimbo.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Scheer jij dan wel ff je baard af?
ohja ik heb je weer ingehaald trouwens (top 500 dit dat)quote:
quote:
Nu moet ik denken aan een familieweekend, waar mijn oma van bijna 90 een gedicht had gemaakt over een natte poesquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja ik heb je weer ingehaald trouwens (top 500 dit dat)
nawwwquote:Op zondag 19 januari 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan een familieweekend, waar mijn oma van bijna 90 een gedicht had gemaakt over een natte poesZielig wel
Iedereen lag echt ijn een deuk en zij vet serieus dat gedicht voor lezen
![]()
heh?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
haha va je houdt van mijn opa en oma en moeder
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan een familieweekend, waar mijn oma van bijna 90 een gedicht had gemaakt over een natte poesZielig wel
Iedereen lag echt ijn een deuk en zij vet serieus dat gedicht voor lezen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |