Volgens mij wel. Mountain standard time.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Tijdzones he?
Hoe laat denk je dat het nu in Denver is? Uurtje of 1 pak em beet misschien?
Was ook licht sarcastisch bedoeld, natuurlijk begon het om 1 pm local timequote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Mountain standard time.
o ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Tijdzones he?
Hoe laat denk je dat het nu in Denver is? Uurtje of 1 pak em beet misschien?
Geloof dat het eerder dit seizoen ook al een keer genoemd is bij een pats game.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:44 schreef Guard het volgende:
Wisten jullie al dat die Collins een HS QB was?
Leuk om een Omaha drinking game te spelen tijdens een Broncos game. Ben je aan het eind van de 3rd quarter ladderzat.quote:
Dan ben je goed getraind om he zolang vol te kunnen houden.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:57 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Leuk om een Omaha drinking game te spelen tijdens een Broncos game. Ben je aan het eind van de 3rd quarter ladderzat.
Ik haal half time niet eens dan (mits het shots zijn, met bier moet 4e kwart haalbaar zijn)quote:Op zondag 19 januari 2014 21:57 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Leuk om een Omaha drinking game te spelen tijdens een Broncos game. Ben je aan het eind van de 3rd quarter ladderzat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |