Ach, Crabtree heeft gewoon een grote bek (Boldin loopt ook de hele wedstrijd te praten). Sherman heeft ook vaak een grote bek maar dan laat hij het wel zien op het veld (zoals nu).quote:Op maandag 20 januari 2014 03:58 schreef emokid het volgende:
Dat interview met Sherman.! Wat een mannetje is het ook.
De Joey Galloway en Cortez Kennedy days.quote:Op maandag 20 januari 2014 04:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach, Crabtree heeft gewoon een grote bek (Boldin loopt ook de hele wedstrijd te praten). Sherman heeft ook vaak een grote bek maar dan laat hij het wel zien op het veld (zoals nu).
Maarja al die bandwagonfans kennen de voorgeschiedenis niet. Enige goede van die actie is dat ze nu allemaal naar Denver gaan.
Denk dat wel een mooie Super Bowl gaan krijgen. Seattle heeft lang met Denver in de AFC West gespeeld. Daarnaast een mooie match-up tussen de beste defense en de beste offense.
Helemaal mee eens, misschien niet zozeer op het begin van het seizoen want ik hoop altijd op de Packers maar zeker als je kijkt naar het seizoen; prachtige offense tegen een klasse defence; ik ben benieuwd hoe Peyten omgaat met die secondary.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:41 schreef ssebass het volgende:
Dit is wel de Superbowl die ik vanaf het begin van het seizoen wilde zien. Liefst natuurlijk de Chargers maar die kans was klein, hoewel uiteindelijk groter dan gedacht. Dit zijn naar mijn mening ook gewoon de beste twee teams van de league.
Volgens mij speelt Manning niet heel graag in extreme kou,, daarnaast hebben de Seahawks dit seizoen ook al eens daar gespeeld toen het er ook vrij koud was dacht ik, correct me if I'm wrong..quote:Op maandag 20 januari 2014 09:51 schreef Leatherface het volgende:
Kan nog wel eens bar koud worden in New Jersey. Je zou zeggen dat Denver gezien het klimaat daar in Colorado een voordeel heeft in die omstandigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |