Die sponsoren dan toch wel, maar dan zijn het ook geen sponsors meerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:09 schreef Impry het volgende:
De sponsors zijn bedrijven waar ze het hele jaar handel mee drijven.
Geen Red Bull oid die gewoon een team uitkiest waar ze een goed gevoel bij hebben.
Daarom kunnen ze het niet maken om voor die sponsors opnieuw slecht te presteren.
Ben ik nou al die jaren zo naïef geweest, denkende dat het gewoon sportverslaggeving was?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Impry heeft 1 heel gigantisch argument: de kosten. Vergis je niet in de kosten van Le Dakar (of van die microfoon onder je neus, of zelf meedoen aan de preproloog).
Ja. Is het je niet opgevallen dat sommige deelnemers heel vaak in beeld komen en sommigen amper? Terwijl die laatkomers soms uren of een dag later binnen zijn dan de vroege vogels, en RTL dus meer dan tijd genoeg had om die vroege vogels te interviewen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben ik nou al die jaren zo naïef geweest, denkende dat het gewoon sportverslaggeving was?
op sites als rallymaniacs wel. op rtl niet, dat is ingekochte reclametijd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben ik nou al die jaren zo naïef geweest, denkende dat het gewoon sportverslaggeving was?
Zanger Rinus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
volgende week is de presentatie van het Maxxis team, ze rijden dit jaar mee met 2 buggy's, 2 quads, 1 motor en 1 racetruck. De eerste buggy wordt bestuurd door Tim Coronel. De tweede bestuurder is volgens het persbericht verrassend.
Verrek verrek verrek, ik snap niets van de Iritrack!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:21 schreef Barcaconia het volgende:
Akker akker akker met Ramona op naar Dakar.
Why?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Aso, aso, aso, ik wordt helemaal gek van ASO.
4 november.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gaaf!
Weet trouwens iemand wanneer die Dakar gids weer komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |