Ali B mag de microfoon van Will niet eens aanraken.....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
will>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ali b
Dat komt, omdat Ali er dan gelijk mee vandoor gaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ali B mag de microfoon van Will niet eens aanraken.....
Toevallig, daar had ik het net over in een ander topic. Nou ja, niet helemaal want ik repte over de roze(!) schoenen van Rafael Nadal (een man notabene)!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:52 schreef Stickertje het volgende:
Witte tennissokken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, maar samen met die vorige wel veel minder slecht dan alles, waarvoor wel gedrukt is.quote:
Bedoel je zijn microfoon of zijn microfoon......quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ali B mag de microfoon van Will niet eens aanraken.....
maar zijn lieve nichtje dan?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit was toch beter dan alles wat door is?
sowiesoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit was toch beter dan alles wat door is?
Volgens mij heeft ie met zijn knuffelmarokkaanschap al genoeg geld opgehaald om er eentje te kunnen betalenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt, omdat Ali er dan gelijk mee vandoor gaat.
Dat verleer je niet zomaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie met zijn knuffelmarokkaanschap al genoeg geld opgehaald om er eentje te kunnen betalen
stoute meisjequote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:57 schreef D. het volgende:
Dat 'je was heel goed, maar niet door' gewauwel mag wel achterwege blijven
quote:
Poezenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:57 schreef Cee het volgende:
Laat me raden, zometeen weer een geplamuurde poes die iets op het podium kirt waar weer 3 stoelen voor draaien.
Omdat hij 'he' zong in het liedje en dat gaat de BBC te fur.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom is 'ie niet door dan precies? Ik snap er niks van
Zijn nichtje?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:58 schreef Nober het volgende:
Waarom draagt hij een korte broek en wie is dat lekkere wijf met volle lippen backstage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |