Ik vind afzeiken soms best mogen, mist het terecht isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef Redefine het volgende:
Toch wil ik bij The Voice wel eens echt kritisch commentaar van de jury horen. Afzeiken hoeft absoluut niet.
Hier zijn ze wel ietsjes kritischer dan ik Nederlandquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef Redefine het volgende:
Toch wil ik bij The Voice wel eens echt kritisch commentaar van de jury horen. Afzeiken hoeft absoluut niet.
Dan noem ik het gewoon kritisch, en mag het van mij ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind afzeiken soms best mogen, mist het terecht is
Ja, ik kon Jessie J's aanstelleritis beter hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef hexje het volgende:
Kylie bederft het voor mij. Ze irriteert mij enorm.
Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hier zijn ze wel ietsjes kritischer dan ik Nederland
Kelly Jones nadat z'n poliepen foutief zijn verwijderd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Stem doet een beetje denken aan Kelly Jones
Haal 'm maar weer opquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef Cee het volgende:
Godsamme, hier draai je niet voor, hier zakt je broek van af.
dan gaat het lampje achterop de stoel toch uit?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:30 schreef Redefine het volgende:
Of Will is verstandig geworden. Of dit zijn allemaal latere kandidaten en zijn team zit al vol.
Ik denk dat laatste dus. Vooral bij de eerste kandidaat van vanavond, hij wilde drukken maar leek naar de anderen zo te kijken van "ik kan niet, dus jullie moeten gaan!"quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:30 schreef Redefine het volgende:
Of Will is verstandig geworden. Of dit zijn allemaal latere kandidaten en zijn team zit al vol.
Dat is toch de zanger van Stereophonics...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Kelly Jones nadat z'n poliepen foutief zijn verwijderd.
Zou kunnen, maar dat is mij nog nooit opgevallen hier.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dan gaat het lampje achterop de stoel toch uit?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch de zanger van Stereophonics...![]()
ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |