SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, okéquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:55 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat Liverpool gewoon winnen. Even Villa er aan laten ruiken en dan gewoon met 4-2 winnen.
Nog 3 minuten he, genoeg om 2 goals te maken.quote:
Mwha, ik zie dat niet gebeurenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nog 3 minuten he, genoeg om 2 goals te maken.
Die is geblesseerd uitgevallen. Maar idd, die moet altijd spelen sowieso.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Wicky15 het volgende:
Slechte pot van Liverpool. Denk niet dat die 422 werkt. Volgende week Leiva in basis!
Dat kan niet, zoiets doet Suarez niet. Was een aanslag, een wonder dat ie heel is gebleven.quote:
Over jezelf praten in de derde persoonquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Haten op SyntixJij snapt het niet he...
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:40 schreef alors het volgende:
[..]
Over jezelf praten in de derde persoon
Tja, Eriksen was geblesseerd.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Yi-Long het volgende:
Heb ik na maanden Eriksen uit mijn FL gegooid, omdat die niet echt aan spelen toekwam en bij Man City Fernandinho het wel erg leuk begon te doen.... en vervolgens speelt Eriksen wee riedere wedstrijd (en goed), en zit Fernandinho weer op de bank....(!)
Die Engelse managers moeten verdomme wel een beetje rekening houden met mijn fucking Fantasy League!!!![]()
![]()
Ik gun het je wel hoor, ik heb ook een zwak voor ARsenal.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:44 schreef alors het volgende:
[..]
Die gaat hierdoor echt niet weg hoor.
#moyesin
Chelsea is echt een kutclub ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Smoofie het volgende:
Wel jammer, United is toch wel een 100x mooiere club dan Sjelsie.
quote:
Dan had hij nog steeds geen titel gehad... Maar ik blijf het ook zonde vinden. Het huidige Arsenal met RVP zou echt onverslaanbaar zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:53 schreef Smoofie het volgende:
Wat zou RvP nu denken. Als hij bij Arsenal was gebleven met Özil
.
Alsof ik dat ga aanklikkenquote:
Een vrouw met een goede kijk op voetbalquote:Op zondag 19 januari 2014 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof ik dat ga aanklikkenEen Chelsea wedstrijd kijken is al erg genoeg met dat anti-voetbal van Mourinho.
Kijk dan nietquote:Op zondag 19 januari 2014 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof ik dat ga aanklikkenEen Chelsea wedstrijd kijken is al erg genoeg met dat anti-voetbal van Mourinho.
Dat lijkt er niet eens opquote:Op zondag 19 januari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Rooney is in dienst van Chelsea.
Dat geldt voor wel meer spelers die te vroeg vertrokken zijn daar natuurlijk...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dan had hij nog steeds geen titel gehad... Maar ik blijf het ook zonde vinden. Het huidige Arsenal met RVP zou echt onverslaanbaar zijn.
quote:
Wel echt meters buitenspel hè. Meters.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:53 schreef alors het volgende:
Laatste minuut goal afgekeurd van Everton.
moet het eerst nog 2-1 worden.quote:
Uitdoelpunten tellen NA verlenging wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:48 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het is al verlenging, dus blijkbaar tellen uitdoelpunten niet.
Wat een stomme regel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Uitdoelpunten tellen NA verlenging wel.
Bij deze stand gaat United door.
neequote:
Dit is ook goedquote:
Ok.quote:
Almuniaquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef alors het volgende:
Manonne is wel een killer dacht ik. Of was dat Almunia, of allebei?
twitter:
quote:
twitter:LittleDutchVA twitterde op woensdag 22-01-2014 om 23:33:36United just tried to defend their way to an away goals victory over Sunderland and failed. reageer retweet
twitter:OptaJoe twitterde op woensdag 22-01-2014 om 23:56:294 - Manchester United have scored a total of four penalties in their last three penalty shootouts. Spurned. reageer retweet
Gelukkig heeft iemand er een gifje van gemaaktquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:12 schreef alors het volgende:
Hahaha die slomo van het hoofd van Moyes
Schitterendquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:25 schreef Monopoly_Man het volgende:
Kwam deze oude foto van de Holte End in Villa Park tegen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vleugelspeler volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea haalt met Basel-speler Salah de miljoenste middenvelder binnen.
Hoeveel man staan daar nou?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef Grifte het volgende:
Prachtige foto inderdaad. Doet me denken aan deze foto, Pele op Hillsborough:
[ afbeelding ]
Iets later:
[ afbeelding ]
Nu niet meer voor te stellen, enkel Die Gelbe Mauer van Dortmund komt nog enigzins in de buurt. Verder is het bij de meeste clubs niet zo massaal meer, veel ingangen en trappen.
22.000 duizend man konden op die tribune, als ik het zo lees op internet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vleugelspeler volgens mij.
[..]
Hoeveel man staan daar nou?
Vleugelspeler Stijn. Chelsea heeft trouwens een nieuwe tactiek: alles kopen, zodat de concurrenten ze niet kunnen kopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea haalt met Basel-speler Salah de miljoenste middenvelder binnen.
?quote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is direct daarna weer gedeletet, er is nog niks officieel.
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ah ok.
Is Chevrolet sponsor van United?
Die is echt supercreatief jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:23 schreef Yi-Long het volgende:
Utd had vorig jaar gewoon (o.a.) Strootman moeten halen, maar dat geldt voor wel meer ploegen...
Die zorgt in ieder geval voor de organisatie, en brengt aanvallend ook genoeg. Geweldige middenvelder.quote:
quote:The Coventry fans then have a minute's applause in the 31st-minute to ask why they have to play their home games 31 miles away in Northampton. Why indeed - we could go on all night debating that one, but to think that the Ricoh Arena is not being used at all seems bizarre doesn't it...
Het is dat ik niet thuis was, anders had ik ook gekeken. Natuurlijk niet voor Coventry City, maar dat snap je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:47 schreef Drxx het volgende:
Jij hebt serieus voor de lol naar Coventry City zitten kijken?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het is dat ik niet thuis was, anders had ik ook gekeken. Natuurlijk niet voor Coventry City, maar dat snap je zelf ook wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
twitter:BigManMcKenna twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 20:20:28I make a new song for trator @juanmata10 please retweet to the #cfc family thanks!!
reageer retweet
Treurigquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
twitter:BigManMcKenna twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 20:20:28I make a new song for trator @juanmata10 please retweet to the #cfc family thanks!! [ afbeelding ] reageer retweet
Wanne homo johquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
twitter:BigManMcKenna twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 20:20:28I make a new song for trator @juanmata10 please retweet to the #cfc family thanks!! [ afbeelding ] reageer retweet
Inderdaad , de heenwedstrijd was al de moeite! Hopelijk nu weerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:36 schreef Wicky15 het volgende:
Lekker potje vanavond, Liverpool - Everton.
Jep, Liverpool moet het lekker bij plek 4 houden. Voor een hogere plaats hebben ze toch echt een te kleine selectie. Ben ook benieuwd hoe het straks gaat zonder Leiva en Johnson. De eerste helft tegen Aston Villa toen Leiva op de bank zat, ging helemaal niet goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Inderdaad , de heenwedstrijd was al de moeite! Hopelijk nu weer
Strijd om plek 4 (CL).
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea;
Rafael, Smalling, Evans, Evra;
Valencia, Jones, Giggs, Young;
Mata, van Persie
Matig team voor de rest.quote:
> DMquote:
Denk dat ik die zo ga kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
Liverpool-Everton is ook nog wel een leuke wedstrijd.
Precies, even overschakelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
Liverpool-Everton is ook nog wel een leuke wedstrijd.
* Mansjester kijkt al naar Liverpool-Evertonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze user gaat naar Liverpool - Everton kijken.
Er zijn echt teveel wedstrijden tegelijk nuquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Prima potje, alleen Sierd ontbreekt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, toch maar voor deze gekozen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Er zijn echt teveel wedstrijden tegelijk nu
Dat vindt deze user, die nog nooit in de United States of America is geweest, ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima potje, alleen Sierd ontbreekt.
Ja, lijkt me ook een must see, durby tenslotte. Maarja ik wil ook Arsenal kijken en ik ben ook wel benieuwd naar United met RVP en Mata...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, toch maar voor deze gekozen.
Dat zie ik straks wel bij motdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook een must see, durby tenslotte. Maarja ik wil ook Arsenal kijken en ik ben ook wel benieuwd naar United met RVP en Mata...
Toen geswitched voor Dirk Kuyt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:22 schreef Mansjester het volgende:
Gerrard, lang mijn favoriete speler
Marcus Bergquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen geswitched voor Dirk Kuyt?
Snoerde aardig wat mondjes inderdaad. Net als Ruben Schaken eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kreeg heb publiek wel stil
[ afbeelding ]
#bless #rubinho4Oranje #Harryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Snoerde aardig wat mondjes inderdaad. Net als Ruben Schaken eigenlijk
Dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heeft ie na PSV toch nog de stap omhoog gemaakt
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daarom kijk ik nu twee streams tegelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens de tv gids is er vandaag geen motd?
Centraal station 21:40quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Morgen van 23:30-01:00quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee... klote lui daar joh.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet niet of ik dan wel kan kijken. Das toch niet te geloven johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Morgen van 23:30-01:00
Samenvattingen van vandaag + morgen
Ik woon niet zo dichtbij centraalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Centraal station 21:40
helemaal kapot
Je zorgt maar dat je er bent ander komt Lange_Lans je wel halen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik woon niet zo dichtbij centraal
Welke daarvan is het leukste? Ik geloof dat Liv-Eve nu wel gespeeld is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom kijk ik nu twee streams tegelijk
Die wil je niet zien als hij boos is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je er bent ander komt Lange_Lans je wel halen.
Ik heb een goede band met Lange, daar ben ik niet zo bang voorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wil je niet zien als hij boos is.
Geen man hoeft bang te zijn voor Dpquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb een goede band met Lange, daar ben ik niet zo bang voor
Dp vrees ik meer
Die grap wilde ik ook maken. Alhoewel je er alsnog gewoon twee in kunt stoppen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen man hoeft bang te zijn voor Dp
3 is mijn grens. Ik bedoel, dat hoorde ik van een vriend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die grap wilde ik ook maken. Alhoewel je er alsnog gewoon twee in kunt stoppen natuurlijk.
Geeft niet Johannes, ieder zijn ding. Je kunt er altijd nog keeper mee worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
3 is mijn grens. Ik bedoel, dat hoorde ik van een vriend.
Zijn grens. Fieuw.
Hij kwam niet opdagen, hij heeft iig wel een probleem.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen man hoeft bang te zijn voor Dp
Je bent dan alleen minder geschikt voor bankzitter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Geeft niet Johannes, ieder zijn ding. Je kunt er altijd nog keeper mee worden.
Dan moet ik volgens jou bang voor mezelf zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kwam niet opdagen, hij heeft iig wel een probleem.
Maar je hoeft idd niet bang voor mij te zijn, wel voor mijn connecties. Ik noem een HMF.
Wel een flink dreigement. Dat is alsof je een direct lijntje met de here Jezus hebt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kwam niet opdagen, hij heeft iig wel een probleem.
Maar je hoeft idd niet bang voor mij te zijn, wel voor mijn connecties. Ik noem een HMF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |