Goed dat je het zegt, ga er aan werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Faxie het volgende:
Zet maar weer snel een lekker wijf in de OP
+1quote:
nicequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ga er aan werken
Wel 30 hele nm meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, maar die motoren hebben wel koppel en dan is iets wat ze bij Honda niet kennen
Tov wat? Een S2000 blok? Kijk dan eens naar de powerbandquote:
Misschien gaat het niet altijd om hoeveel pk/nm je uit een blok kan persen.quote:
Inderdaad, hoe soepel een motor is telt ook. En het geluidquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien gaat het niet altijd om hoeveel pk/nm je uit een blok kan persen.
Ik merk het.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Alfarijders zijn net zo erg als Audi of Volkswagen rijders.
Die ook al jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik merk het.
Maar ik laat ze wel in de waan dat 240pk uit 3.2L heel wat voorstelt![]()
Mensen met een amerikaan zijn ook van dat soort gekkies.
Dat heb ik nog nooit gezegdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik merk het.
Maar ik laat ze wel in de waan dat 240pk uit 3.2L heel wat voorstelt![]()
Mensen met een amerikaan zijn ook van dat soort gekkies.
quote:
Blufquote:
Ik zou die titel juist eerder bij Saab leggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, punt blijft dat alfa's gewoon ouwelullen bakken zijn.
Je weet dat voor 18 jarige petjes, zonder rij en levens ervaring, een 30 plusser als ouwe-lul wordt aangemerkt he. Is niet iets waar ik me echt druk over maak.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou die titel juist eerder bij Saab leggen.
She's probably a golddigger....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:59 schreef PeuRac het volgende:
Sowieso, die ogen en tieten en dan klagen over dat ze te dun is
Door haar riesentetters lijkt haar lijf ook wat dunner.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
Mager is ze niet, ze heeft een klein buikje
Er zijn genoeg vrouwen die nat worden van een Alfa, op elk evenement van de Alfa club is zeker 40% vrouw en veel ook echtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
She's probably a golddigger....
Kom je dan aan met je alfa
Dat ook inderdaadquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door haar riesentetters lijkt haar lijf ook wat dunner.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
She's probably a golddigger....
Kom je dan aan met je alfa
+2quote:
Ow toch maar eens een Alfa overwegen dan. Bij Mazda meets is het namelijk dramatisch met de vrouwenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die nat worden van een Alfa, op elk evenement van de Alfa club is zeker 40% vrouw en veel ook echt![]()
Niet zoals op Tuning evenementen waar zelfs de ingehuurde chicks op t best matig zijn
Dan kom je eerst met de Mazda kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
Of dan zul je zien dat ik een Alfa haal, en dan opeens geen enkele vrouw op de meets meer te vinden is
Beter dat jij dan gewoon blijft wankelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
Of dan zul je zien dat ik een Alfa haal, en dan opeens geen enkele vrouw op de meets meer te vinden is
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow toch maar eens een Alfa overwegen dan. Bij Mazda meets is het namelijk dramatisch met de vrouwen
En die tuning wijven hebben meestal wel een redelijk lijf, maar een kop om op te kotsen ja
Daar doe ik geen uitspraken over...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]helemaal eens
Om maar te zwijgen over het innerlijk
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kom je eerst met de Mazda kijken![]()
Bij de rallies/ritten doen altijd 2 geile blonde zusjes mee in een kanarie gele 3.0 V6 Spider
Dat zal wel lekker strak zijn, zulke lelijke wijven worden nooit geneukt natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]helemaal eens
Om maar te zwijgen over het innerlijk
Moeten ook nog eens uit wat zuiderlijkere regionen komen, want de hele noordelijke ritten komen ze nooit.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zal wel lekker strak zijn, zulke lelijke wijven worden nooit geneukt natuurlijk
Behalve door mensen die voor de maatschappij zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zal wel lekker strak zijn, zulke lelijke wijven worden nooit geneukt natuurlijk
Uiterlijk van een sloerie maar ondertussen zo preuts als een basisschoolmeisjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is jammer dat hij ze verwijderd heeft, maar Jofu had ooit heel trots een foto van zijn Suzuki met daarop 2 "pitspoezen"quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve door mensen die voor de maatschappij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |