abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135647111
Ik ben een jongen/man van 22 en heb een vriendin van 28. Inmiddels al 4 jaar bij mekaar waarvan 3 jaar samenwonend. Ik mag me nog wel een beetje een jongen noemen, maar van haar is het 'meisje' er dus helemaal af. Zij is al echt een vrouw en ze ziet er ook echt ouder uit als mij. Zij is inmiddels al 6 jaar aan het werk terwijl ik nu pas in het laatste jaar van mijn opleiding zit.

Als ik nieuwe mensen leer kennen en ze horen dat ik een 6 jaar oudere vriendin heb, dan krijg ik in eerste instantie best vaak een verbaasde reactie, maar bijna nooit negatief. Je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen die zoiets maar niet kunnen begrijpen.

Hoe zouden jullie reageren? Positief of negatief?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:13:00 #2
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_135647166
De mening van anderen :')
Who cares?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_135647399
Waarom maak je druk van wat een ander van jouw relatie vindt? Het gaat om wat je ervan vindt, en of je plezier van hebt. Niet welk cijfer een ander het geeft voor iets tussen jij en je vriendin.

Behalve jij en je vriendin, hebben anderen er geen fuck mee te maken.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:21:36 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135647408
Hoe ik zou reageren? Weet ik veel. Ik ken jullie toch niet? ALs het een leuke vrouw is, dan positief. Als het een kutwijf is dan schouderophalen en met een 'oh, ok'.

En dat is dan nog in de volledig hypothetische situatie dat het me uberhaupt een flikker kan schelen...

Leeftijd zegt me vaak niet zoveel. Persoonlijkheid veel meer.
pi_135647412
Ongeacht of de reacties positief of negatief zijn, daar moet je je niks van aantrekken. Als jullie gelukkig zijn, waarom zou je je dan iets aantrekken van de mensen die er geen begrip voor hebben?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:21:45 #6
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_135647413
vrouwen leven gemiddeld toch langer dan mannen. Dat leed ontneem je haar toch gedeeltelijk in de toekomst ;)

Ik kijk er niet vreemd van op oudere vrouwen met mannen. andere kant op ook niet. Zolang beide personen in de relatie maar volwassen en zelfstandig zijn.

Niet 16 jarig meisje met 35 jarige vriend. Dat vind ik altijd zo vreemd :')
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:24:22 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135647509
Het kan me nou werkelijk geen ene tyfus schelen hoe oud jouw vriendin is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_135647630
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:13 schreef smegmanus het volgende:
De mening van anderen :')
Who cares?
^O^
Rustig aan.
pi_135647760
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Robuustheid het volgende:
Waarom maak je druk van wat een ander van jouw relatie vindt? Het gaat om wat je ervan vindt, en of je plezier van hebt. Niet welk cijfer een ander het geeft voor iets tussen jij en je vriendin.

Behalve jij en je vriendin, hebben anderen er geen fuck mee te maken.
Dit dus. Maar dit soort topics komen veel vaker langs. Volgens mij twijfelt de gene die zoiets vraagt dan toch (bewust of onbewust) aan de relatie.
pi_135647772
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Rodawa het volgende:
Ongeacht of de reacties positief of negatief zijn, daar moet je je niks van aantrekken. Als jullie gelukkig zijn, waarom zou je je dan iets aantrekken van de mensen die er geen begrip voor hebben?
Ik trek me daar ook weinig van aan. We zijn heel gelukkig met mekaar. Het enige waar ik nu wel tegenaan loop is dat zij nu op zo'n punt is gekomen dat ze wel graag een kindje wil. Ik zou er ook niks op tegen hebben om jong vader te worden. Financieel kan het, we zijn er allebei volwassen genoeg voor, we zijn al een hele tijd samen, alleen zit ik ermee dat ik nog student ben. Hoe komt het over als je op school als student zijnde zegt dat je binnenkort vader wordt? Lijkt mij wel raar. Maar over een half jaar, als ik afgestudeerd ben, dan zullen we het zeker overwegen.
pi_135647801
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Saleu het volgende:
Ik trek me daar ook weinig van aan. We zijn heel gelukkig met mekaar. Het enige waar ik nu wel tegenaan loop is dat zij nu op zo'n punt is gekomen dat ze wel graag een kindje wil. Ik zou er ook niks op tegen hebben om jong vader te worden. Financieel kan het, we zijn er allebei volwassen genoeg voor, wel zijn al een hele tijd samen, alleen zit ik ermee dat ik nog student ben. Hoe komt het over als je op school als student zijnde zegt dat je binnenkort vader wordt? Lijkt mij wel raar. Maar over een half jaar, als ik afgestudeerd ben, dan zullen we het zeker overwegen.
Fuck de mening van anderen, kijk eens naar jezelf en je vriendin.
Rustig aan.
pi_135647840
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Saleu het volgende:

[..]

Ik trek me daar ook weinig van aan. We zijn heel gelukkig met mekaar. Het enige waar ik nu wel tegenaan loop is dat zij nu op zo'n punt is gekomen dat ze wel graag een kindje wil. Ik zou er ook niks op tegen hebben om jong vader te worden. Financieel kan het, we zijn er allebei volwassen genoeg voor, we zijn al een hele tijd samen, alleen zit ik ermee dat ik nog student ben. Hoe komt het over als je op school als student zijnde zegt dat je binnenkort vader wordt? Lijkt mij wel raar. Maar over een half jaar, als ik afgestudeerd ben, dan zullen we het zeker overwegen.
Volgens mij ben je nog niet klaar om vader te zijn. Ik hoop dat je het ook beseft. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135648039
Mijn dochter heeft ook een 5 jaar jongere vriend. Nou en?
pi_135648115
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:41 schreef hobmosbel het volgende:
Mijn dochter heeft ook een 5 jaar jongere vriend. Nou en?
Nice
pi_135648472
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgens mij ben je nog niet klaar om vader te zijn. Ik hoop dat je het ook beseft. :)
Volgens mij is nooit iemand klaar voor het ouderschap zolang ze het niet zijn. Vind dat altijd zo'n BULL argument. Als TS zich kan aanpassen aan de situatie is die volwassen.
pi_135648754
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef practics het volgende:

[..]

Volgens mij is nooit iemand klaar voor het ouderschap zolang ze het niet zijn. Vind dat altijd zo'n BULL argument. Als TS zich kan aanpassen aan de situatie is die volwassen.
Natuurlijk, maar ik refereerde naar zijn twijfels over leeftijd e.d. als de relatie goed zit maakt het toch allemaal niet uit! Hij maakt zich druk om wat anderen denken. Daar doelde ik het op. Want uiteraard er staat geen leeftijd om aan kinderen beginnen, maar als je nog niet "volwassen" bent, zou ik er niet aan beginnen. Anyway.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135649042
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar ik refereerde naar zijn twijfels over leeftijd e.d. als de relatie goed zit maakt het toch allemaal niet uit! Hij maakt zich druk om wat anderen denken. Daar doelde ik het op. Want uiteraard er staat geen leeftijd om aan kinderen beginnen, maar als je nog niet "volwassen" bent, zou ik er niet aan beginnen. Anyway.
Eigenlijk zeg je gewoon dat hij eerst wat twijfels moet wegwerken, lijkt mij ook een goede volgorde...
Dat hoeft overigens niet lang te duren, zou zomaar binnen 5 minuten besproken kunnen zijn :o

Dus TS over 5 minuten ben je allicht klaar voor vaderschap.
Rustig aan.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 19:24:58 #18
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135649601
Mijn moeder is getrouwd met een 6 jaar jongere man, ze kwamen bij elkaar toen hij 29 was en eigenlijk nooit nare reacties op geweest.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 18 januari 2014 @ 19:50:23 #19
416020 K44S
The bearded man
pi_135650660
MILF.

Ach, waarom niet?
"vroeger" was het normaal als de man een jaartje of 5 ( max ) oud was.

Zoals meerdere al zeggen : who carres.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_135653536
Hangt ook af van de personen , uiteindelijk is leeftijd maar een getal en is niet iedereen fysiek en mentaal even ver.

Ik zou het wel nooit doen , omdat ik liever op jongere meisjes val qua uiterlijk , ieder zijn smaak.
sd
pi_135655098
Vind 't wel meevallen. Als zij 22 was en jij 28 zou volgens mij niemand raar opkijken. Als 't dan zou kunnen, waarom nu niet?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 21:24:29 #22
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135655927
Je bent over een half jaar afgestudeerd, kindje kan nu ook al prima. Denk ook niet dat iemand een fuck zou geven, je bent 22, misschien wat jong maar ik gok dat mensen gewoon blij voor je zullen zijn.

Tevens is het ook niet zo dat als jullie nu al beginnen met een kindje, ze direct zwanger zal zijn. Dat zwanger worden kan ook nog een tijd duren.

Verder geeft echt helemaal niemand een neuk om jullie leeftijd.
Bay of Plenty
pi_135656568
TS wist op zijn 18e een chick van 24 te scoren _O_
pi_135656608
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:24 schreef Dven het volgende:
Het kan me nou werkelijk geen ene tyfus schelen hoe oud jouw vriendin is.
Dit!
pi_135656684
23 is wel weer jong om vader te worden. Beter wachten jullie tot je er echt klaar voor bent. Nu klinkt het meer dat je het wil doen voor haar...
pi_135656939
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:11 schreef Saleu het volgende:
Ik mag me nog wel een beetje een jongen noemen, maar van haar is het 'meisje' er dus helemaal af. Zij is al echt een vrouw en ze ziet er ook echt ouder uit als mij.
Helaas wordt dit verschil binnenkort alleen maar groter. De huid van een vrouw verouderd rond hun 29/30ste (op een uitzondering na) echt fucking snel, dus ga er maar vanuit dat het aantal verbaasde reacties alleen maar gaat toenemen.

Anderzijds is 6 jaar verschil niks en zoals al gezegd, wat boeit het wat anderen vinden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135766126
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 21:51 schreef eight het volgende:

[..]

Helaas wordt dit verschil binnenkort alleen maar groter. De huid van een vrouw verouderd rond hun 29/30ste (op een uitzondering na) echt fucking snel, dus ga er maar vanuit dat het aantal verbaasde reacties alleen maar gaat toenemen.

Anderzijds is 6 jaar verschil niks en zoals al gezegd, wat boeit het wat anderen vinden.
Nou, ik heb het geluk dat ze nooit heeft gerookt, ze streeft ernaar om elke dag veel groente en fruit te eten en ze let ook echt op de calorieën etc. Daardoor houd je echt wel langer een mooie huid.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:26:09 #28
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_135766234
Ik zou er niet gek van opkijken maar dat is omdat het me niet zo interesseert. Zolang jullie maar gelukkig zijn, toch? :).
pi_135766322
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:23 schreef Saleu het volgende:

[..]

Nou, ik heb het geluk dat ze nooit heeft gerookt, ze streeft ernaar om elke dag veel groente en fruit te eten en ze let ook echt op de calorieën etc. Daardoor houd je echt wel langer een mooie huid.
Scheelt een hoop idd. Gelukkig zijn er ook positieve uitzonderingen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:30:52 #30
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_135766436
Nu lijkt het verschil ook groter, omdat zij al werkt en jij nog studeert. Maar als jij ook werkt is 6jaar verschil helemaal niet veel.
pi_135766851
Tja, wat hebben anderen daar nu van te vinden. Of eigenlijk vooral, wat zou jij je daarvan aantrekken.
Is volgens mij ook beetje typisch Nederlands of in ieder geval Europees. In Zuid-Amerika heeft het me in ieder geval verbaasd hoe leeftijd mensen daar echt oprecht geen flikker kan schelen.

Maargoed, het enige wat misschien de moeite waard is om over na te denken (zonder je iets aan te willen praten) is dat vrouwen van die leeftijd wellicht vrij snel kinderen willen (hoeft niet, kans is wel groter). Als dat niet overeenkomt met wat jij wil, kan t weleens rottig worden.

Ikzelf ben er een keer niet aan begonnen omdat ik als t ware niet haar een jaar laten 'verspelen'. Klinkt misschien wat raar. Maargoed ik had toen ook nog nooit een relatie gehad dus was een beetje bang voor een discrepantie in hoe serieus beide kanten waren.
pi_135784551
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:41 schreef Westerling het volgende:

Maargoed, het enige wat misschien de moeite waard is om over na te denken (zonder je iets aan te willen praten) is dat vrouwen van die leeftijd wellicht vrij snel kinderen willen (hoeft niet, kans is wel groter). Als dat niet overeenkomt met wat jij wil, kan t weleens rottig worden.
Ik zeg ook niet dat ik per se nog geen kind wil. Financieel kan het, want zij werkt al 6 jaar en ik heb ook een baan naast mijn studie, we zijn er volwassen genoeg voor, zij heeft er zeker de leeftijd voor en we zijn er ook lang genoeg voor bij mekaar.
Alleen, hoe komt dit over op school? Ik heb docenten die rond de 30 zijn die nog geen relatie of kinderen hebben, en dan hebben ze een student tegenover zich zitten die binnenkort vader wordt. Zoiets 'bijzonders' gaat als een vuurtje door de school heen. Binnen een week weet iedereen zoiets, ook de docenten. Maar het is dus absoluut niet zo dat ik niet zou willen.
pi_135784920
Zie het probleem niet.
pi_135784962
TS weet niet dat dit tegenwoordig de trend is :')
  woensdag 22 januari 2014 @ 01:29:29 #35
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_135788179
quote:
Het zou me Siberisch koud laten wat derden ervan zouden vinden, en ik zou bij verbaasde reacties mijn schouders ophalen.

Serieus, wat boeit jou dat nou man :')
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
pi_135788325
Nu ja zolang ze niet zeggen tegen haar :Goh leuk, dit is dus je zoon...?
Geen probleem lijkt me.
Vond een tijd geleden een erg jonger iemand wel enorm leuk, leek ook wat ouder, maar jeetje,
dat vond ik toch wel erg...Shame on me.
15 jaar verschil :X ;( echt heel jammer, maar ok, gewoon doorgaan!
Maar wat was hij leukkkkkkkkkkkkk! O+ :* :{w
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 22 januari 2014 @ 01:42:26 #37
pi_135788362
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Geen probleem lijkt me.
Vond een tijd geleden een erg jonger iemand wel enorm leuk, leek ook wat ouder, maar jeetje,
dat vond ik toch wel erg...Shame on me.
15 jaar verschil :X ;( echt heel jammer, maar ok, gewoon doorgaan!
Maar wat was hij leukkkkkkkkkkkkk! O+ :* :{w
Was alles wel legal, destijds? :D
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
pi_135788385
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:42 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Was alles wel legal, destijds? :D
..Tuurlijk hé!
Maar hij was zo knap....!!!
Amazing, maar ik vind niet snel iemand leuk zeg maar...hem wel!
Best bizar hoor, als je nooit op jonger of ouder viel, en plots...
maar goed, dacht dat hij 6 jaar scheelde, helaas het dubbele, anders was het den zonde wel waardig...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 22 januari 2014 @ 01:46:20 #39
pi_135788427
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

..Tuurlijk hé!
maar goed, dacht dat hij 6 jaar scheelde, helaas het dubbele, anders was het den zonde wel waardig...
Naja, ik geloof niet dat leeftijd beslissend is ofzo. Ik denk wel dat 'fase van je leven' dat is. Dat hangt logischerwijs vaak samen met leeftijd, maar niet altijd :7
pi_135788439
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:46 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Naja, ik geloof niet dat leeftijd beslissend is ofzo. Ik denk wel dat 'fase van je leven' dat is. Dat hangt logischerwijs vaak samen met leeftijd, maar niet altijd :7
Hm ik denk niet eens dat het een fase is.
Het overkomt je, en dat is wel bijzonder.
  woensdag 22 januari 2014 @ 01:47:59 #41
pi_135788451
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hm ik denk niet eens dat het een fase is.
Het overkomt je, en dat is wel bijzonder.
Jep. It happens, while you're making other plans :D
pi_135788463
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:47 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Jep. It happens, while you're making other plans :D
DAT!
Zo niet over nagedacht.
;)
pi_135790319
Het zou me geen fuck interesseren wat iemand anders vindt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:01:25 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135790420
Ten eerste zou ik me niet zo druk maken over "hoe dat op school overkomt" en ten tweede is ze nog niet zwanger toch?

Wacht lekker tot je klaar bent met je opleiding, en als je daarna een baan hebt kan het snel genoeg gaan... Of niet natuurlijk, dat je allebei jong bent is geen garantie dat je binnen een paar maanden zwanger bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:17:18 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135790746
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou, andersom is ook behoorlijk gênant trouwens :')

Ik heb een zoon van 22 en een van 3, en toen de jongste een paar maanden was had ik een gesprek op de school van de oudste (toen 19).
Omdat hij jong, groot, sterk en galant is tilde hij dus de Maxi Cosi met zijn broertje erin, we komen in de gangen ergens zijn lerares NL tegen en die zegt verbaasd "Oh, wat leuk! Maar ik wist helemaal niet dat je al een kindje had!"

Hij heeft haar nog maanden gepest met het feit dat ze een brilletje nodig had, want ik mag dan redelijk netjes oud geworden zijn, maar mij niet voor 40+ aanzien is echt heel erg.

Overigens wordt het vaker moeilijk de banden in de schatten als ik beide zoons bij me heb, men ziet mij wel altijd voor de moeder van de jongste aan, maar de oudste wordt ook vaak voor zijn vader aangezien.
Men ziet mij alleen niet voor de moeder aan als de vriendin van de oudste er ook bij is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 januari 2014 @ 12:39:36 #46
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_135797196
En wat nou als je straks samen een kind hebt, het uitgaat en je een jong meisje moet uitleggen dat je een kind hebt bij een oudere vrouw?
pi_135797295
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

..Tuurlijk hé!
Cougar ;)
pi_135797323
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef Mishu het volgende:
En wat nou als je straks samen een kind hebt, het uitgaat en je een jong meisje moet uitleggen dat je een kind hebt bij een oudere vrouw?
Ik zie het niet zo snel uitgaan tussen ons. Onze relatie is daar veel te goed voor. Onze band is echt sterk. Ik zie nog eerder gebeuren dat we ons binnenkort verloven dan dat het uitgaat.
pi_135797951
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:33 schreef Saleu het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik per se nog geen kind wil. Financieel kan het, want zij werkt al 6 jaar en ik heb ook een baan naast mijn studie, we zijn er volwassen genoeg voor, zij heeft er zeker de leeftijd voor en we zijn er ook lang genoeg voor bij mekaar.
Alleen, hoe komt dit over op school? Ik heb docenten die rond de 30 zijn die nog geen relatie of kinderen hebben, en dan hebben ze een student tegenover zich zitten die binnenkort vader wordt. Zoiets 'bijzonders' gaat als een vuurtje door de school heen. Binnen een week weet iedereen zoiets, ook de docenten. Maar het is dus absoluut niet zo dat ik niet zou willen.
Tja wat maakt dat nou weer uit.

Als je dat echt een probleem vindt moet je het niet doen.

Maar dan moet je wel even gaan bedenken waar het nou eigenlijk op slaat, om zoiets belangrijks van zoiets onbelangrijks af te laten hangen,
pi_135798893
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef Mishu het volgende:
Nou? Wat dan?

Lekker belangrijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  PR en moderator woensdag 22 januari 2014 @ 13:56:55 #51
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135800264
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:33 schreef Saleu het volgende:

[..]

Dude, who cares? Je zit toch niet meer op de middelbare school?
Genoeg chicks die zwanger raken in de laatste jaren van hun studie.

En al zou je vriendin morgen zwanger zijn, dan ben je toch over 9 maanden al afgestudeerd als het kind komt?
Als je je ervoor schaamt ofzo hoeft niemand het te weten, tenzij ze je vriendin regelmatig zien (en dus kunnen zien dat ze zwanger is).

Waarom maak je je zo druk om wat anderen vinden?
Niemand geeft een neuk als je je vriendin van 28 bezwangert.
Fuck the EBU.
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:35:06 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135801628
Anders wacht je toch nog gewoon een jaar? Dat jaartje kan je vriendin er echt nog wel bji hebben hoor. En heb jij meer tijd om een man te worden!
pi_135952378
Ik ben zelf 20 en heb een vriendin van 34 met 2 kinderen van 12 en 15.

Als je het zelf raar vind dan is het ook raar, zo niet; doe dan gewoon wat je zelf wilt.
Als je geen kinderen wilt, bespreek dat dan met haar. En je bent 24 niet 18. Niets mis met kinderen krijgen met de gene waar je van houd ipv. wachten tot je 30+ bent en dan nog eens hals over de kop kinderen nemen.

Overigens; Relatie met oudere vrouw :9~ :9~ :9~ zou het iedereen kunnen aanraden (die een beetje volwassen is). Maar misschien ben ik wel heer raar :9

[ Bericht 41% gewijzigd door dopfles1 op 26-01-2014 09:57:38 ]
  zondag 26 januari 2014 @ 11:19:50 #54
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_135954221
quote:
Ben je zo onzeker dan, dat je ons nodig hebt daarvoor... als jullie gelukkig met elkaar zijn en het goed werkt verder, dan is het toch prima zo.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_135954929
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:50 schreef K44S het volgende:
MILF.

Ach, waarom niet?
"vroeger" was het normaal als de man een jaartje of 5 ( max ) oud was.

Zoals meerdere al zeggen : who carres.
Tegenwoordig is dat verboden en heet dat pedofilie. :)
  zondag 26 januari 2014 @ 12:02:34 #56
416020 K44S
The bearded man
pi_135955548
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:43 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Tegenwoordig is dat verboden en heet dat pedofilie. :)
wie zegt dat ik onder de 18jaar bedoel?
pi_135955851
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef K44S het volgende:

[..]

wie zegt dat ik onder de 18jaar bedoel?
Lees je eigen post eens terug; Een MILF (Mother I like to fuck) met een 'man' van maximaal 5 jaar oud..

_O-
  zondag 26 januari 2014 @ 12:21:48 #58
416020 K44S
The bearded man
pi_135956311
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Lees je eigen post eens terug; Een MILF (Mother I like to fuck) met een 'man' van maximaal 5 jaar oud..

_O-
Heel knap dat je mijn spelfout : man van maximaal 5 jaar oudER. Hebt ontdekt.

:').
pi_135956362
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:21 schreef K44S het volgende:

[..]

Heel knap dat je mijn spelfout : man van maximaal 5 jaar oudER. Hebt ontdekt.

:').
Man, lighten up. Je typo is gewoon grappig.
  zondag 26 januari 2014 @ 12:23:53 #60
416020 K44S
The bearded man
pi_135956384
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Man, lighten up. Je typo is gewoon grappig.
Ik BEN grappig.
pi_135956403
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik BEN grappig.
Dat is al beter.
  zondag 26 januari 2014 @ 12:30:12 #62
416020 K44S
The bearded man
pi_135956612