abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135647111
Ik ben een jongen/man van 22 en heb een vriendin van 28. Inmiddels al 4 jaar bij mekaar waarvan 3 jaar samenwonend. Ik mag me nog wel een beetje een jongen noemen, maar van haar is het 'meisje' er dus helemaal af. Zij is al echt een vrouw en ze ziet er ook echt ouder uit als mij. Zij is inmiddels al 6 jaar aan het werk terwijl ik nu pas in het laatste jaar van mijn opleiding zit.

Als ik nieuwe mensen leer kennen en ze horen dat ik een 6 jaar oudere vriendin heb, dan krijg ik in eerste instantie best vaak een verbaasde reactie, maar bijna nooit negatief. Je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen die zoiets maar niet kunnen begrijpen.

Hoe zouden jullie reageren? Positief of negatief?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:13:00 #2
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_135647166
De mening van anderen :')
Who cares?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_135647399
Waarom maak je druk van wat een ander van jouw relatie vindt? Het gaat om wat je ervan vindt, en of je plezier van hebt. Niet welk cijfer een ander het geeft voor iets tussen jij en je vriendin.

Behalve jij en je vriendin, hebben anderen er geen fuck mee te maken.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:21:36 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135647408
Hoe ik zou reageren? Weet ik veel. Ik ken jullie toch niet? ALs het een leuke vrouw is, dan positief. Als het een kutwijf is dan schouderophalen en met een 'oh, ok'.

En dat is dan nog in de volledig hypothetische situatie dat het me uberhaupt een flikker kan schelen...

Leeftijd zegt me vaak niet zoveel. Persoonlijkheid veel meer.
pi_135647412
Ongeacht of de reacties positief of negatief zijn, daar moet je je niks van aantrekken. Als jullie gelukkig zijn, waarom zou je je dan iets aantrekken van de mensen die er geen begrip voor hebben?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:21:45 #6
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_135647413
vrouwen leven gemiddeld toch langer dan mannen. Dat leed ontneem je haar toch gedeeltelijk in de toekomst ;)

Ik kijk er niet vreemd van op oudere vrouwen met mannen. andere kant op ook niet. Zolang beide personen in de relatie maar volwassen en zelfstandig zijn.

Niet 16 jarig meisje met 35 jarige vriend. Dat vind ik altijd zo vreemd :')
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:24:22 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135647509
Het kan me nou werkelijk geen ene tyfus schelen hoe oud jouw vriendin is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_135647630
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:13 schreef smegmanus het volgende:
De mening van anderen :')
Who cares?
^O^
Rustig aan.
pi_135647760
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Robuustheid het volgende:
Waarom maak je druk van wat een ander van jouw relatie vindt? Het gaat om wat je ervan vindt, en of je plezier van hebt. Niet welk cijfer een ander het geeft voor iets tussen jij en je vriendin.

Behalve jij en je vriendin, hebben anderen er geen fuck mee te maken.
Dit dus. Maar dit soort topics komen veel vaker langs. Volgens mij twijfelt de gene die zoiets vraagt dan toch (bewust of onbewust) aan de relatie.
pi_135647772
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Rodawa het volgende:
Ongeacht of de reacties positief of negatief zijn, daar moet je je niks van aantrekken. Als jullie gelukkig zijn, waarom zou je je dan iets aantrekken van de mensen die er geen begrip voor hebben?
Ik trek me daar ook weinig van aan. We zijn heel gelukkig met mekaar. Het enige waar ik nu wel tegenaan loop is dat zij nu op zo'n punt is gekomen dat ze wel graag een kindje wil. Ik zou er ook niks op tegen hebben om jong vader te worden. Financieel kan het, we zijn er allebei volwassen genoeg voor, we zijn al een hele tijd samen, alleen zit ik ermee dat ik nog student ben. Hoe komt het over als je op school als student zijnde zegt dat je binnenkort vader wordt? Lijkt mij wel raar. Maar over een half jaar, als ik afgestudeerd ben, dan zullen we het zeker overwegen.
pi_135647801
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Saleu het volgende:
Ik trek me daar ook weinig van aan. We zijn heel gelukkig met mekaar. Het enige waar ik nu wel tegenaan loop is dat zij nu op zo'n punt is gekomen dat ze wel graag een kindje wil. Ik zou er ook niks op tegen hebben om jong vader te worden. Financieel kan het, we zijn er allebei volwassen genoeg voor, wel zijn al een hele tijd samen, alleen zit ik ermee dat ik nog student ben. Hoe komt het over als je op school als student zijnde zegt dat je binnenkort vader wordt? Lijkt mij wel raar. Maar over een half jaar, als ik afgestudeerd ben, dan zullen we het zeker overwegen.
Fuck de mening van anderen, kijk eens naar jezelf en je vriendin.
Rustig aan.
pi_135647840
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Saleu het volgende:

[..]

Ik trek me daar ook weinig van aan. We zijn heel gelukkig met mekaar. Het enige waar ik nu wel tegenaan loop is dat zij nu op zo'n punt is gekomen dat ze wel graag een kindje wil. Ik zou er ook niks op tegen hebben om jong vader te worden. Financieel kan het, we zijn er allebei volwassen genoeg voor, we zijn al een hele tijd samen, alleen zit ik ermee dat ik nog student ben. Hoe komt het over als je op school als student zijnde zegt dat je binnenkort vader wordt? Lijkt mij wel raar. Maar over een half jaar, als ik afgestudeerd ben, dan zullen we het zeker overwegen.
Volgens mij ben je nog niet klaar om vader te zijn. Ik hoop dat je het ook beseft. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135648039
Mijn dochter heeft ook een 5 jaar jongere vriend. Nou en?
pi_135648115
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:41 schreef hobmosbel het volgende:
Mijn dochter heeft ook een 5 jaar jongere vriend. Nou en?
Nice
pi_135648472
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgens mij ben je nog niet klaar om vader te zijn. Ik hoop dat je het ook beseft. :)
Volgens mij is nooit iemand klaar voor het ouderschap zolang ze het niet zijn. Vind dat altijd zo'n BULL argument. Als TS zich kan aanpassen aan de situatie is die volwassen.
pi_135648754
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef practics het volgende:

[..]

Volgens mij is nooit iemand klaar voor het ouderschap zolang ze het niet zijn. Vind dat altijd zo'n BULL argument. Als TS zich kan aanpassen aan de situatie is die volwassen.
Natuurlijk, maar ik refereerde naar zijn twijfels over leeftijd e.d. als de relatie goed zit maakt het toch allemaal niet uit! Hij maakt zich druk om wat anderen denken. Daar doelde ik het op. Want uiteraard er staat geen leeftijd om aan kinderen beginnen, maar als je nog niet "volwassen" bent, zou ik er niet aan beginnen. Anyway.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135649042
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar ik refereerde naar zijn twijfels over leeftijd e.d. als de relatie goed zit maakt het toch allemaal niet uit! Hij maakt zich druk om wat anderen denken. Daar doelde ik het op. Want uiteraard er staat geen leeftijd om aan kinderen beginnen, maar als je nog niet "volwassen" bent, zou ik er niet aan beginnen. Anyway.
Eigenlijk zeg je gewoon dat hij eerst wat twijfels moet wegwerken, lijkt mij ook een goede volgorde...
Dat hoeft overigens niet lang te duren, zou zomaar binnen 5 minuten besproken kunnen zijn :o

Dus TS over 5 minuten ben je allicht klaar voor vaderschap.
Rustig aan.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 19:24:58 #18
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135649601
Mijn moeder is getrouwd met een 6 jaar jongere man, ze kwamen bij elkaar toen hij 29 was en eigenlijk nooit nare reacties op geweest.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 18 januari 2014 @ 19:50:23 #19
416020 K44S
The bearded man
pi_135650660
MILF.

Ach, waarom niet?
"vroeger" was het normaal als de man een jaartje of 5 ( max ) oud was.

Zoals meerdere al zeggen : who carres.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_135653536
Hangt ook af van de personen , uiteindelijk is leeftijd maar een getal en is niet iedereen fysiek en mentaal even ver.

Ik zou het wel nooit doen , omdat ik liever op jongere meisjes val qua uiterlijk , ieder zijn smaak.
sd
pi_135655098
Vind 't wel meevallen. Als zij 22 was en jij 28 zou volgens mij niemand raar opkijken. Als 't dan zou kunnen, waarom nu niet?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 21:24:29 #22
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135655927
Je bent over een half jaar afgestudeerd, kindje kan nu ook al prima. Denk ook niet dat iemand een fuck zou geven, je bent 22, misschien wat jong maar ik gok dat mensen gewoon blij voor je zullen zijn.

Tevens is het ook niet zo dat als jullie nu al beginnen met een kindje, ze direct zwanger zal zijn. Dat zwanger worden kan ook nog een tijd duren.

Verder geeft echt helemaal niemand een neuk om jullie leeftijd.
Bay of Plenty
pi_135656568
TS wist op zijn 18e een chick van 24 te scoren _O_
pi_135656608
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:24 schreef Dven het volgende:
Het kan me nou werkelijk geen ene tyfus schelen hoe oud jouw vriendin is.
Dit!
pi_135656684
23 is wel weer jong om vader te worden. Beter wachten jullie tot je er echt klaar voor bent. Nu klinkt het meer dat je het wil doen voor haar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')