Dit dus. Maar dit soort topics komen veel vaker langs. Volgens mij twijfelt de gene die zoiets vraagt dan toch (bewust of onbewust) aan de relatie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Robuustheid het volgende:
Waarom maak je druk van wat een ander van jouw relatie vindt? Het gaat om wat je ervan vindt, en of je plezier van hebt. Niet welk cijfer een ander het geeft voor iets tussen jij en je vriendin.
Behalve jij en je vriendin, hebben anderen er geen fuck mee te maken.
Ik trek me daar ook weinig van aan. We zijn heel gelukkig met mekaar. Het enige waar ik nu wel tegenaan loop is dat zij nu op zo'n punt is gekomen dat ze wel graag een kindje wil. Ik zou er ook niks op tegen hebben om jong vader te worden. Financieel kan het, we zijn er allebei volwassen genoeg voor, we zijn al een hele tijd samen, alleen zit ik ermee dat ik nog student ben. Hoe komt het over als je op school als student zijnde zegt dat je binnenkort vader wordt? Lijkt mij wel raar. Maar over een half jaar, als ik afgestudeerd ben, dan zullen we het zeker overwegen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Rodawa het volgende:
Ongeacht of de reacties positief of negatief zijn, daar moet je je niks van aantrekken. Als jullie gelukkig zijn, waarom zou je je dan iets aantrekken van de mensen die er geen begrip voor hebben?
Fuck de mening van anderen, kijk eens naar jezelf en je vriendin.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Saleu het volgende:
Ik trek me daar ook weinig van aan. We zijn heel gelukkig met mekaar. Het enige waar ik nu wel tegenaan loop is dat zij nu op zo'n punt is gekomen dat ze wel graag een kindje wil. Ik zou er ook niks op tegen hebben om jong vader te worden. Financieel kan het, we zijn er allebei volwassen genoeg voor, wel zijn al een hele tijd samen, alleen zit ik ermee dat ik nog student ben. Hoe komt het over als je op school als student zijnde zegt dat je binnenkort vader wordt? Lijkt mij wel raar. Maar over een half jaar, als ik afgestudeerd ben, dan zullen we het zeker overwegen.
Volgens mij ben je nog niet klaar om vader te zijn. Ik hoop dat je het ook beseft.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Saleu het volgende:
[..]
Ik trek me daar ook weinig van aan. We zijn heel gelukkig met mekaar. Het enige waar ik nu wel tegenaan loop is dat zij nu op zo'n punt is gekomen dat ze wel graag een kindje wil. Ik zou er ook niks op tegen hebben om jong vader te worden. Financieel kan het, we zijn er allebei volwassen genoeg voor, we zijn al een hele tijd samen, alleen zit ik ermee dat ik nog student ben. Hoe komt het over als je op school als student zijnde zegt dat je binnenkort vader wordt? Lijkt mij wel raar. Maar over een half jaar, als ik afgestudeerd ben, dan zullen we het zeker overwegen.
Nicequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:41 schreef hobmosbel het volgende:
Mijn dochter heeft ook een 5 jaar jongere vriend. Nou en?
Volgens mij is nooit iemand klaar voor het ouderschap zolang ze het niet zijn. Vind dat altijd zo'n BULL argument. Als TS zich kan aanpassen aan de situatie is die volwassen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog niet klaar om vader te zijn. Ik hoop dat je het ook beseft.
Natuurlijk, maar ik refereerde naar zijn twijfels over leeftijd e.d. als de relatie goed zit maakt het toch allemaal niet uit! Hij maakt zich druk om wat anderen denken. Daar doelde ik het op. Want uiteraard er staat geen leeftijd om aan kinderen beginnen, maar als je nog niet "volwassen" bent, zou ik er niet aan beginnen. Anyway.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef practics het volgende:
[..]
Volgens mij is nooit iemand klaar voor het ouderschap zolang ze het niet zijn. Vind dat altijd zo'n BULL argument. Als TS zich kan aanpassen aan de situatie is die volwassen.
Eigenlijk zeg je gewoon dat hij eerst wat twijfels moet wegwerken, lijkt mij ook een goede volgorde...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik refereerde naar zijn twijfels over leeftijd e.d. als de relatie goed zit maakt het toch allemaal niet uit! Hij maakt zich druk om wat anderen denken. Daar doelde ik het op. Want uiteraard er staat geen leeftijd om aan kinderen beginnen, maar als je nog niet "volwassen" bent, zou ik er niet aan beginnen. Anyway.
Dit!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:24 schreef Dven het volgende:
Het kan me nou werkelijk geen ene tyfus schelen hoe oud jouw vriendin is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |