SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Wellington 5 goalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:39 schreef DutchSL het volgende:
Wellington 5 goalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kale koppen, niet te stoppen!![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:36 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Started from the bottom..![]()
![]()
Is de webapp bij jullie ook achterlijk traag als je spelers zoekt?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja en crasht om de zoveel zoekopdrachten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is de webapp bij jullie ook achterlijk traag als je spelers zoekt?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja, werkt voor geen kudtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is de webapp bij jullie ook achterlijk traag als je spelers zoekt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja en crasht om de zoveel zoekopdrachten.Hoe krijgen ze het toch altijd voor elkaarquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hopelijk fixen ze het voorlopig nog nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Hoe krijgen ze het toch altijd voor elkaar![]()
![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hopelijk fixen ze het voorlopig nog niet
Elke dag![]()
Lekker spelers te duur verkopenquote:
Maar word er zelf ook para van, als ik een SIF ofzo moet kopen![]()
![]()
Dat ben ik nu dus aant doen en echt heel irritant. Na 2 paginas kapt ie ermeequote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker spelers te duur verkopen
Maar word er zelf ook para van, als ik een SIF ofzo moet kopen
Elke dag![]()
Maicon?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ben ik nu dus aant doen en echt heel irritant. Na 2 paginas kapt ie ermee![]()
![]()
Benatia en Dos Santosquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
twitter:VinTanTheMan twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 19:59:39ROBERTO MARTINEZ JUST TELL ME CUNNING PLANHE ONLY SIGN KENWYNE JONES SO HE CAN SEND HIM BACK TO CHELSEA WITH LUKAKU PASSPORT IN SUMMER reageer retweet
twitter:VinTanTheMan twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 14:34:39AT THE EMPTIHAD I TRY AND SPIKE NEGREDO AND DZEKO WATERNO LUCK YET reageer retweet
Geniaal account.
Zeker:![]()
![]()
Dan moet er wel een lekkere beat in zitten anders verlies ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sowieso commentaarlekker geluid uit en muziek op
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Komt wel goed, schatje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Altijd die kanker laatste goal in de 90ste minuut. Fack dit![]()
NOU NOU NOU NOU NOU NOU NOUquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Altijd die kanker laatste goal in de 90ste minuut. Fack ditFeyenoord Rotterdam![]()
SIF Sanchez alweer 10k gestegen sinds gisterochtend![]()
![]()
Laagste BIN is 77k
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vanavond zal hij vast wel weer zakkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:28 schreef dion_v_k het volgende:
SIF Sanchez alweer 10k gestegen sinds gisterochtend![]()
![]()
Laagste BIN is 77k
PSN: DePresident_![]()
hahaha die stadionspeaker van Arsenal die de naam van Kačaniklić uit probeerde te spreken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
De app is zo konko traagDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 18:00:26The final #TOTY stage begins in 1 hour. #FUT reageer retweet
![]()
Alles tegelijk in packs dus.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:01 schreef Zhano het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 18:00:26The final #TOTY stage begins in 1 hour. #FUT reageer retweet
![]()
Nicequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:01 schreef Zhano het volgende:
![]()
![]()
Voor hoe lang?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:01 schreef Zhano het volgende:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Waarom al dat geld stoppen in Silva TOTY?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Leuk team maar ik zou er niet mee spelenquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
http://wefut.com/en/squad/21257quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom al dat geld stoppen in Silva TOTY?
Zit in mn andere team![]()
![]()
![]()
Wat vinden we van dit team?
Moet zeggen dat ik laatste tijd ook veel met Torres () in de spits speel.
Hopelijk ook nog IF Santi.![]()
![]()
Ik heb mijn vraagtekens over Aguero als enige spits en geen skills op de wings met Walcott.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:23 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we van dit team?
Moet zeggen dat ik laatste tijd ook veel met Torres () in de spits speel.
Hopelijk ook nog IF Santi.![]()
![]()
Aguero heeft iets van 90 goals in 150 wedstrijden. Niet heel top maar ik scoor dan ook met het hele team. Moet wel zeggen dat Torres veel meer een echte spits die teminste wel kan koppen. Walcott moet alleen maar hard rennen en voorzetten geven.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:25 schreef Grandesco het volgende:
Ik heb mijn vraagtekens over Aguero als enige spits en geen skills op de wings met Walcott.
Speel al sinds het begin met dit team wel is er wat veranderd en ben ik 100 keer van opstelling veranderd maar deze bevalt wel. Met Walker al 560+ wedstrijden gespeeld.![]()
![]()
Zou mooi verneukt zijn dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:31 schreef Zhano het volgende:
IF Cazorla zou dan LM worden hoor ik op de twitters...![]()
![]()
NOU HEB IK JE GODFERDOME GISTER OOK AL GEWAARSCHUWT OVER JE GROTE BEK EN NAUW DOE JE HET WEER!quote:![]()
sorry maar ik heb een rot dag koning zhano. het spijt mequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
NOU HEB IK JE GODFERDOME GISTER OOK AL GEWAARSCHUWT OVER JE GROTE BEK EN NAUW DOE JE HET WEER!Feyenoord Rotterdam![]()
hij speelde ook op de LM positie. nou ja eigenlijk wide cam maar ja het is EA. gaan ze hetzelfde doen als bij Nasriquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:31 schreef Zhano het volgende:
IF Cazorla zou dan LM worden hoor ik op de twitters...![]()
wide cam.. cam staat voor central attacking midfielderquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hij speelde ook op de LM positie. nou ja eigenlijk wide cam maar ja het is EA. gaan ze hetzelfde doen als bij Nasri![]()
Tsja, maar in FUT heet het ook geen RAM, LAM of WAM...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wide cam.. cam staat voor central attacking midfielder![]()
Voor de gieren onder onstwitter:Matt_Widz twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 18:45:211,000,000 coins giveaway at 6pm! Ready for the 100k packs! Both consoles. #FUT14 reageer retweet
![]()
![]()
Owjeetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 18:50:41#100Kpacks will be available for 24 hours from 6pm UK alongside the final #TOTY stage. #FUT reageer retweet
![]()
![]()
haha yes yes D, laat die prijzen maar weer zakkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:52 schreef DutchSL het volgende:
Owjeetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 18:50:41#100Kpacks will be available for 24 hours from 6pm UK alongside the final #TOTY stage. #FUT reageer retweet
![]()
![]()
IF Strootman
Elke dag![]()
zal toch wel 1 per account zijn of ze doen het echt heel gekquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:54 schreef Confetti het volgende:
Ik hoop echt dat er tenminste een max van 1 per account is![]()
Anders doei markt![]()
Geld maakt blindquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zal toch wel 1 per account zijn of ze doen het echt heel gek![]()
![]()
Jawel man. Meestal 1 of 2 maxquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar was er volgens mij ook geen limiet op 100k packs maar dat weet ik niet zeker.Feyenoord Rotterdam![]()
Weet je dat zeker ? dan gaat de markt echt helemaal kapotquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar was er volgens mij ook geen limiet op 100k packs maar dat weet ik niet zeker.![]()
Op 1 januari mocht je er maar eentjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
![]()
1.4M straks lekker verspillen aan packs.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ook niet, maar als ik coins had zeker wel. Super vet altijd!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
We zien het vanzelf.. ik ga er geen 1 kopen.Feyenoord Rotterdam![]()
streamquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:00 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
1.4M straks lekker verspillen aan packs.Feyenoord Rotterdam![]()
1 maarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou Mavertje, laat maar zien die packs.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:01 schreef Maver24 het volgende:
1 pack maar inderdaad maar ik denk dat er een heleboel worden gaan geopend vanavond![]()
Geen zin inquote:eerst ff eten en dan beginnen. Zal de beste packs wel puushen (alsof dat er veel zijn
).
zak zak zak zak maar lekker door doorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha yes yes D, laat die prijzen maar weer zakkenFeyenoord Rotterdam![]()
Nice, laat die markt maar zakkenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ik durf em niet te openenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nou Mavertje, laat maar zien die packs.![]()
![]()
Vanavond maar even mijn 2 nieuwe teams afmaken dan
Elke dag![]()
Kudtquote:
Ik heb maar 40k dus kan ze niet verneuken
Oh wacht, ik zie een 35k pack![]()
Ik ken hem van het EA forum (als het dezelfde is)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:04 schreef Fuszy het volgende:
http://nl.twitch.tv/nick_28t
dat kind wil dinosaurs in zijn pack![]()
Mijn webapp crasht 3x achter elkaar als ik een 100k pack wil openenEA boolean algebra gaat kapot als ze mijn geluksfactor willen berekenen ofzo.
![]()
Hey je moet die hashtag meetweeten kkgierquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:06 schreef DutchSL het volgende:
Mijn webapp crasht 3x achter elkaar als ik een 100k pack wil openenEA boolean algebra gaat kapot als ze mijn geluksfactor willen berekenen ofzo.
![]()
![]()
ok stalkerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey je moet die hashtag meetweeten kkgier![]()
Zitten alle TOTY's nu ook in de gewone pakjes of alleen in die speciale van 35k en 100k?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ook in de normalequote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:09 schreef dion_v_k het volgende:
Zitten alle TOTY's nu ook in de gewone pakjes of alleen in die speciale van 35k en 100k?Feyenoord Rotterdam![]()
Kut EA zit weer te roitzooien met de cardweights.
Er is geen enkele fresh TOTY Silva op de markt sinds 7 uur bijgekomen, alhoewel er ziekelijk veel packs zijn geopend. Tijdens de 1e release hadden we er al 20 ofzo.
Honden zijn het.![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:11 schreef Confetti het volgende:
Kut EA zit weer te roitzooien met de cardweights.
Er is geen enkele fresh TOTY Silva op de markt sinds 7 uur bijgekomen, alhoewel er ziekelijk veel packs zijn geopend. Tijdens de 1e release hadden we er al 20 ofzo.
Honden zijn het.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Om maar niet te spreken over die foto'squote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:12 schreef DutchSL het volgende:
Webapp crasht nu echt bij elke actie die ik doe![]()
![]()
vraag me af of ze wel degelijk in packs zitten nu als er nog geen nieuwe TOTY Silva op de markt is verschenen![]()
Gevalletje Balequote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:14 schreef Maver24 het volgende:
vraag me af of ze wel degelijk in packs zitten nu als er nog geen nieuwe TOTY Silva op de markt is verschenen![]()
EA neukt jullie allemaal de moeder.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
https://vine.co/v/hlvwwpztEgr
Net bij Villa-Liverpool![]()
![]()
Held.
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Held.
![]()
![]()
![]()
![]()
Neat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Held.
![]()
![]()
Held.
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hallo mensen.
Lekker jezus goed pakkie weer voor 100k
Niemand koopt nog coins zeker? Doe er nooit meer iets mee
Omdat ik dacht dat het niet slechter kon.
[ Bericht 17% gewijzigd door Thorb op 18-01-2014 19:35:43 ]![]()
Awww shiiitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:30 schreef Thorb het volgende:
Hallo mensen.
[ afbeelding ]
Niemand koopt nog coins zeker? Doe er nooit meer iets mee![]()
Die is wel heel slechtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:30 schreef Thorb het volgende:
Hallo mensen.
[ afbeelding ]
XBox?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:30 schreef Thorb het volgende:
Hallo mensen.
[ afbeelding ]
Wat haal je hier nou weer uit denk je? Nadat de prijzen weer een beetje genormaliseerd zijn uiteraard.quote:![]()
Ik heb dat wanneer ik ze relist op de console, staan de startprijzen automatisch op 150c of het bedrag waar je ze voor gekocht hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:36 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Relist allVoor deze prijs had ik m er echt niet op..
Ik durf het ook niet te gebruiken. Paar keren dat ik het deed ging er van alles mis.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:36 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Relist allVoor deze prijs had ik m er echt niet op..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe krijgen ze het voor elkaar om die webapp zo slecht te laten functioneren![]()
Stelletje amateurs
Ik ook, webapp ging tot nu toe goed..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb dat wanneer ik ze relist op de console, staan de startprijzen automatisch op 150c of het bedrag waar je ze voor gekocht hebt![]()
THOOOOORBquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:30 schreef Thorb het volgende:
Hallo mensen.
[ afbeelding ]
Niemand koopt nog coins zeker? Doe er nooit meer iets mee
Omdat ik dacht dat het niet slechter kon.
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
Boer![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
320kquote:
Was er nu klaar mee en wilde hem gewoon hebben.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nu even spelen om monnies voor pakjes te verdienenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik hoop dat hij het waard is. Heb het zelf niet echt op linkspoten in Fifa...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
320k
Was er nu klaar mee en wilde hem gewoon hebben.
[ afbeelding ]PSN: DePresident_![]()
Ik vond hem in 13 echt master!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het waard is. Heb het zelf niet echt op linkspoten in Fifa...Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nicequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:06 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
op de plek van Busquets komt Xavi![]()
Nu nog Cole en Willian vervangen
En oscar..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nice![]()
Nu nog Cole en Willian vervangen![]()
ik ga helemaal niks veranderen aan het team, alleen Dani Alves upgraden en dan Xavi op het middenveld![]()
Morgen maak je toch weer een heel nieuw teamquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:10 schreef Maver24 het volgende:
ik ga helemaal niks veranderen aan het team, alleen Dani Alves upgraden en dan Xavi op het middenveld![]()
![]()
Jovetic daarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:12 schreef Maver24 het volgende:
op de plaats van oscar kan ik wel Toure zetten zie ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog steeds geen fresh TOTY spelers op de markt? Anders heeft het geen zin om packs te openen.
serieus? lijkt me niet denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:15 schreef Ozz-03 het volgende:
Nog steeds geen fresh TOTY spelers op de markt? Anders heeft het geen zin om packs te openen.![]()
beetje jammer dat ze de cardweight hebben aangepast want daar lijkt het wel degelijk opquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:17 schreef Confetti het volgende:
Zijn er wel maar alleen veel minder dan op Maandag/woensdag/vrijdag![]()
Straks een tweet van EA, Sorry echt sorry! We zijn vergeten om de TOTY spelers in packs te doen.quote:
haha nou dat geloof ik niet. Kan confetti even zeggen of er inderdaad nu nieuwe fresh toty spelers zijn op de markt ?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Straks een tweet van EA, Sorry echt sorry! We zijn vergeten om de TOTY spelers in packs te doen.![]()
Kan je alleen zien op de console volgens mij, of even kijken naar TOTY spelers met 99 fitness en 7 contracten, maar dat weet je nooit zeker.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha nou dat geloof ik niet. Kan confetti even zeggen of er inderdaad nu nieuwe fresh toty spelers zijn op de markt ?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Heel veel in de afgelopen 15 minuten op de markt gezet.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Beste team waarmee ik tot nu toe gespeeld heb! En je kan het op heel veel punten verbeteren, want er zijn veel IF's beschikbaar. Vroeg me alleen af: moet ik Isco op de plek van Koke zetten en Costa op CF? Isco is immers beter dan Koke alleen Costa heeft een veel slechtere pass voor op CF. Ik kan ook gewoon sparen voor Fabregas ofzo. Mja, heb echt 2k ofzo, blut![]()
![]()
Benat is een baasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Beste team waarmee ik tot nu toe gespeeld heb! En je kan het op heel veel punten verbeteren, want er zijn veel IF's beschikbaar. Vroeg me alleen af: moet ik Isco op de plek van Koke zetten en Costa op CF? Isco is immers beter dan Koke alleen Costa heeft een veel slechtere pass voor op CF. Ik kan ook gewoon sparen voor Fabregas ofzo. Mja, heb echt 2k ofzo, blutzowel aanvallend als verdedigend beter dan Koke.
![]()
Hoe de fuck is Xavi 1M+ op de PS3? Wat maakt hem zo bijzonder, het is geen speler met goede lengte en/of strenght om het middenveld te kunnen dragen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef Maver24 het volgende:
Ramos is ook onder de 600k gezakt op de xbox. misschien dat ik hem wel ga halen samen met Xavi
Up Benat vorig jaar met 90+ longshot en shotpowerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Benat is een baaszowel aanvallend als verdedigend beter dan Koke.
Kan ook, is wel goedkoper natuurlijk. Voor Isco had ik Muniain daar, erg underrated ook. Het liefst wil ik al die IF's, mja...quote:dure grap.
![]()
Fabregas is nu echt cheap hoor, speel ff paar potjes en promoveer ofzo en je hebt hem!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Beste team waarmee ik tot nu toe gespeeld heb! En je kan het op heel veel punten verbeteren, want er zijn veel IF's beschikbaar. Vroeg me alleen af: moet ik Isco op de plek van Koke zetten en Costa op CF? Isco is immers beter dan Koke alleen Costa heeft een veel slechtere pass voor op CF. Ik kan ook gewoon sparen voor Fabregas ofzo. Mja, heb echt 2k ofzo, blut![]()
Heeft hij nu ook als je hem een chem style kaart geeft die zijn shooting uppedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Up Benat vorig jaar met 90+ longshot en shotpower![]()
![]()
uit de review van Itani is gebleken dat hij schijnbaar wel erg sterk is aan de bal op het middenveld. hij schijnt zelfs beter te zijn dan iniestaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoe de fuck is Xavi 1M+ op de PS3? Wat maakt hem zo bijzonder, het is geen speler met goede lengte en/of strenght om het middenveld te kunnen dragen.![]()
Dat is ook weer true. Komt goed. Dan ff sparen voor IF's. En geen pakjes, pak je toch vaker verlies opquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Fabregas is nu echt cheap hoor, speel ff paar potjes en promoveer ofzo en je hebt hem!![]()
![]()
Zo mooi dat je die review steeds blijft vermelden alsof het een of andere wetenschappelijk onderzoek is geweestquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
uit de review van Itani is gebleken dat hij schijnbaar wel erg sterk is aan de bal op het middenveld. hij schijnt zelfs beter te zijn dan iniesta
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wilde er al iets van zeggen jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo mooi dat je die review steeds blijft vermelden alsof het een of andere wetenschappelijk onderzoek is geweest![]()
![]()
fixedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
uit de review van Itani is gebleken dat hij schijnbaar wel erg sterk is aan de bal op het middenveld. hij schijnt zelfs beter te zijn dan iniesta (Itani, 2014)'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is de BBVA dit jaar dan verbeterd? Dit jaar nog niet gedaan maar vorig jaar was het echt helemaal niks als je niet de duurste spelers had.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
ik word echt gek van de macherano's en negredo's
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ten opzichte van vorig jaar best wel vind ik. Ik heb ook een Serie A team in deze variant, vind ik minder sterk. Al is dat team ook wel goed hoor, zal m wel even plaatsenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:40 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Is de BBVA dit jaar dan verbeterd? Dit jaar nog niet gedaan maar vorig jaar was het echt helemaal niks als je niet de duurste spelers had.![]()
Negredoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:44 schreef FCsuarez het volgende:
ik word echt gek van de macherano's en negredo's![]()
![]()
Serie A heeft volgens mij gewoon het sterkste team. Goede aanvallers en hele sterke multifunctionele middenvelders met sterke centrale verdedigers.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ja maar 4 keerquote:heb liever 1 aguerootje dan
#FreeTrapz![]()
Cerci is in mijn team echt een geweldenaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus. Even geen Ibarbo of Vidal genomen. Vind er deze sterker uitzien, ook maar is bbva proberen dan. Vraag mij altijd af of die hoge 'vision' stats van de bbva nu echt nut hebben.
![]()
Geen idee hoe het komt, ik gok door passing en balcontrole ofzo. Alles gaat wat soepeler en sneller.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:54 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Cerci is in mijn team echt een geweldenaar. Vind er deze sterker uitzien, ook maar is bbva proberen dan. Vraag mij altijd af of die hoge 'vision' stats van de bbva nu echt nut hebben.
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:54 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
wat is deze, doe je haar normaal romelu![]()
Hij lijkt meteen ook minder breed
Is het zijn broertje?
(en dan niet Jordan "whoopi" Lukaku)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ziyech
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Hij lijkt meteen ook minder breed
Is het zijn broertje?
(en dan niet Jordan "whoopi" Lukaku)
Nee die heeft wel een ander hoofd
Zijn broertje is bang voor meisjes:![]()
![]()
Team speelt geweldig, ben heerlijk aan het combineren maar ik het zit me wat tegen op het moment
Zo jammer altijd als zo'n tegenstander er niet aan te pas komt maar wel scoort terwijl jij kan doen wat je wilt maar er geen één in krijgt
Suarez goed op CAM? Als in, beter dan De Bruyne?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Zo herkenbaar ditquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Team speelt geweldig, ben heerlijk aan het combineren maar ik het zit me wat tegen op het moment
Zo jammer altijd als zo'n tegenstander er niet aan te pas komt maar wel scoort terwijl jij kan doen wat je wilt maar er geen één in krijgt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niemand is beter dan De Bruyne.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Suarez goed op CAM? Als in, beter dan De Bruyne?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben vandaag in dat thematoernooi maar 1 tegenstander tegengekomen die niet direct bij de aftrap wisselde
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
die momenten dat je er dan door komt heeft die schijt keeper hem ALTIJDquote:
#FreeTrapz![]()
Echt hè. Zieke reddingen ook gewoon. Maargoed, buiten dat de afgelopen dagen nog geen één vervelend potje gehad of geraged, dat is vrij nieuw en uitzonderlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die momenten dat je er dan door komt heeft die schijt keeper hem ALTIJD
top spel, volgend jaar gewoon weer kopenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt hè. Zieke reddingen ook gewoon. Maargoed, buiten dat de afgelopen dagen nog geen één vervelend potje gehad of geraged, dat is vrij nieuw en uitzonderlijk
#FreeTrapz![]()
En dat 4x in een wedstrijd. En die ene keer dat hij hem niet heeft, komt hij op de paal. En de rebound komt precies terug in de handen van de keeper. Terwijl mijn tegenstander dus wel uit een lucky rebound scoorde. Oke, ik spring voor een treinquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die momenten dat je er dan door komt heeft die schijt keeper hem ALTIJD
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat 4x in een wedstrijd. En die ene keer dat hij hem niet heeft, komt hij op de paal. En de rebound komt precies terug in de handen van de keeper. Terwijl mijn tegenstander dus wel uit een lucky rebound scoorde. Oke, ik spring voor een treinheel herkenbaar ja.
Domineren, goed veldspel, 16 schoten op doel vs 4 ofzo etc etc... eindstand: 2-3, 2x voorzet, 1x corner. Zo godsgruwelijk irritantquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat 4x in een wedstrijd. En die ene keer dat hij hem niet heeft, komt hij op de paal. En de rebound komt precies terug in de handen van de keeper. Terwijl mijn tegenstander dus wel uit een lucky rebound scoorde. Oke, ik spring voor een trein![]()
![]()
En om een of andere reden overkomt het me toch te vaak ofzoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Domineren, goed veldspel, 16 schoten op doel vs 4 ofzo etc etc... eindstand: 2-3, 2x voorzet, 1x corner. Zo godsgruwelijk irritant
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
palacio goed dit jaar.
gewoon 1K BIN die gozer
#FreeTrapz![]()
Bedankt voor deze bijdragequote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:13 schreef DutchSL het volgende:
DS2, nog twee voor je lijst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik had dat zo vaak toen ik nog regelmatig speelde.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Domineren, goed veldspel, 16 schoten op doel vs 4 ofzo etc etc... eindstand: 2-3, 2x voorzet, 1x corner. Zo godsgruwelijk irritant![]()
Pure pacequote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:14 schreef FCsuarez het volgende:
palacio goed dit jaar.
gewoon 1K BIN die gozer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
sla ik m overquote:![]()
ben even bazen aan het inslaan die ik anders toch ooit wel een keer koop. alles onder de 1K heb al
pogba abate evra busquets benatia
#FreeTrapz![]()
Dan heb ik er nog wel een paar: Hernanes, Lucho, Costa, Cerciquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sla ik m over![]()
ben even bazen aan het inslaan die ik anders toch ooit wel een keer koop. alles onder de 1K heb al
pogba abate evra busquets benatia
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
heb net de hunt ook maar even opgepikt. ooit moeten dit soort spelers meer waar worden, dat kan niet anders. hernanes costa en cerci heb ik alquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog wel een paar: Hernanes, Lucho, Costa, Cerci
#FreeTrapz![]()
Wanyama in een pakje gehad vanavond. die gaan we even gebruikenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
neem gewoon Toure
of heeft Itani gezegd dat Wanyama beter is?![]()
Ik denk niet dat ze nog veel waard gaan worden. Of het moet door een thematoernooi komen...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb net de hunt ook maar even opgepikt. ooit moeten dit soort spelers meer waar worden, dat kan niet anders. hernanes costa en cerci heb ik alNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vidal gescoord, komt nu dan eindelijk eens die IF? (een week te laat om goedkoop te zijn)
edit. en gelijk scoort Samp de 2-1 om die kans te verkleinen![]()
![]()
2 pakjes gekocht 5 shiny contracten waarvan 2 zilver
ik dacht dat abate nog best prijzig wasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze nog veel waard gaan worden. Of het moet door een thematoernooi komen...
#FreeTrapz![]()
Dat is geen baas hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:24 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
deze baas ook even gekocht. die kost ook geen drol
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was misschien. Marketcrash ditdatquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik dacht dat abate nog best prijzig was
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lansbury 2 goals.. misschien wel een IF. En wat is er gebeurd bij Reading dat ze 7-1 winnenIk ben waarschijnlijk de enige die iets om lower leagues/Engelsen geeft.
![]()
Vidal 2e goal, pingelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was misschien. Marketcrash ditdatverkoop de bende gewoon pas weer ergens in maart ofzo
#FreeTrapz![]()
Dat is wel erg jammer ja, maarik wil hem sowieso hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Week verschil in packs, 100k verschil in de uiteindelijke prijs ofzo
Weeeeeeeeeeere Van Aanholt die scoort
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgend jaar heeft hij wel een goede weakfoot denk ik..daar is hij stiekem best efficiënt mee. Wel jammer, Zwolle was een stuk beter in de slotfase.
RKC ook kansen op de overwinning gehad trouwens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe won Ajax ook al weer die laatste wedstrijden voor de winterstopquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vitesse is het Twente (toen die kampioen werden) van dit seizoen. gr gr![]()
![]()
Dat was 2x. Bovendien dwong Ajax dat ook af. ehem toch nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe won Ajax ook al weer die laatste wedstrijden voor de winterstop![]()
Vitesse
Sterf kut vite$$e![]()
Zielloze teringclub
![]()
Nu verwacht ik dat Seedorf zijn haar weer laat groeienquote:
Nou nou nou...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:37 schreef dion_v_k het volgende:
Sterf kut vite$$e![]()
Zielloze teringclub
Ik heb nog een Eriksen in mijn club die me 15k kosttequote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:39 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit koop je tegenwoordig voor 7.5K![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
950coinsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb nog een Eriksen in mijn club die me 15k kosttemisschien speelt die van jou wel veel beter
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:37 schreef dion_v_k het volgende:
Sterf kut vite$$e![]()
Zielloze teringclub
![]()
![]()
![]()
Iemand al eens met Perisic gespeeld? Ik moest vanmiddag in div2 tegen een non-rare Bundesliga goldteam, tegenstander speelde best goed...maar met Perisic was hij echt onnavolgbaar. Ik was blij met een 2-2 gelijkspel, die Perisic scoorde zijn beide goals
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vorig jaar was hij ook al echt goed..dit jaar nog niet mee gespeeld. 5* weak foot, 4* skills, sterk en een goed schotquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand al eens met Perisic gespeeld? Ik moest vanmiddag in div2 tegen een non-rare Bundesliga goldteam, tegenstander speelde best goed...maar met Perisic was hij echt onnavolgbaar. Ik was blij met een 2-2 gelijkspel, die Perisic scoorde zijn beide goals
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die van mij kost 20,5kquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb nog een Eriksen in mijn club die me 15k kostte![]()
![]()
Lekker aan het zakken.
speelt best fijn. heb er alleen niet zo lang mee gespeeld.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand al eens met Perisic gespeeld? Ik moest vanmiddag in div2 tegen een non-rare Bundesliga goldteam, tegenstander speelde best goed...maar met Perisic was hij echt onnavolgbaar. Ik was blij met een 2-2 gelijkspel, die Perisic scoorde zijn beide goalsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bizar dat ze hem niet shiny gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij ook al echt goed..dit jaar nog niet mee gespeeld. 5* weak foot, 4* skills, sterk en een goed schot
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vorig jaar Bundesliga cross abuse met Perisic LW en Arnautovic RW.
Als je cross over de spits heen ging, dan stond er nog wel zo'n reuzenwinger![]()
![]()
Esswein ook zekerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:50 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar Bundesliga cross abuse met Perisic LW en Arnautovic RW.
Als je cross over de spits heen ging, dan stond er nog wel zo'n reuzenwinger![]()
![]()
Bundesliga had vorig jaar wel betere kopspitsen.quote:
Esswein was voor de pace abuser, niet de cross abuser.![]()
http://wefut.com/en/player/9484 speelt nu bij Ross County. 4 goals in 2 wedstrijden, vandaag 2 goals in een 3-0 overwinning.![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:01 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Completing is ook weer terug![]()
![]()
Ik twijfel nog steeds wat ik met Sanchez zal doen. Nu verkopen voor 75k of wachten en hopen dat hij naar de 100k gaat..
Ik heb maar 30k dus veel kan ik nu niet
Ik heb sowieso het idee dat bronzes minder populair zijn in vergelijking met voorgaande jaren, klopt dat?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Veselinovic is zo'n IF die bijna niemand wil hebben.. dan maar hopen op IF Hemmen morgen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat bronzes minder populair zijn in vergelijking met voorgaande jaren, klopt dat?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: