SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Wellington 5 goalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:39 schreef DutchSL het volgende:
Wellington 5 goalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kale koppen, niet te stoppen!![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:36 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Started from the bottom..![]()
![]()
Is de webapp bij jullie ook achterlijk traag als je spelers zoekt?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja en crasht om de zoveel zoekopdrachten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is de webapp bij jullie ook achterlijk traag als je spelers zoekt?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja, werkt voor geen kudtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is de webapp bij jullie ook achterlijk traag als je spelers zoekt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja en crasht om de zoveel zoekopdrachten.Hoe krijgen ze het toch altijd voor elkaarquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hopelijk fixen ze het voorlopig nog nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Hoe krijgen ze het toch altijd voor elkaar![]()
![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hopelijk fixen ze het voorlopig nog niet
Elke dag![]()
Lekker spelers te duur verkopenquote:
Maar word er zelf ook para van, als ik een SIF ofzo moet kopen![]()
![]()
Dat ben ik nu dus aant doen en echt heel irritant. Na 2 paginas kapt ie ermeequote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker spelers te duur verkopen
Maar word er zelf ook para van, als ik een SIF ofzo moet kopen
Elke dag![]()
Maicon?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ben ik nu dus aant doen en echt heel irritant. Na 2 paginas kapt ie ermee![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: