Dat valt nog wel mee, heb geen statistieken maar ligt dicht bij elkaar qua statistieken. Alleen is Hoesen de betere voetballer. Bojan is sowieso geen spits.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef Vriezzer het volgende:
Wtf?
Hoesen en Bojan zijn geen helden, maar scoren in ieder geval vaker dan Sigi..
Daarom, een beetje vertrouwen mag welquote:Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nouja, als je 3 seizoenen achter elkaar kampioen wordt zou ik ook lekker koppig doorgaan.
Willems ook een mindere van Blind/Boilesen maar knalde er wel eentje in tegen onsquote:Op zondag 19 januari 2014 15:35 schreef Pedroso het volgende:
Nou ja, het kan nog erger. Die Locadia is een nog mindere versie van Siggie.
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Al was Sig wel mijn laatste keuze om De Jong te vervangen
Dat gebeurt ook echt niet hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Pedroso het volgende:
Als ze maar niet constant gaan fluiten bij ieder balcontact van Siggie, daar help je Ajax niet mee en daar gaat het toch om.
Dat zal er wel voor zorgen dat niet elke bal 5 meter van zijn voet afspringt.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Maar we hebben siggy niet veel ind e spits gezien met blind op CVM en Boil op LB toch ?
#Hoop.![]()
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Maar we hebben siggy niet veel ind e spits gezien met blind op CVM en Boil op LB toch ?
#Hoop.![]()
Nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Sunri5e het volgende:
Hoezo kijken jullie zo op van de keus van de Boer voor Sigthórsson? Hij is momenteel toch gewoon de beste keus voor de spitspositie?
Achja, Hoesen en Siggy schelen echt niet zoveel. Dus dat gezeik gaat nergens over.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Al was Sig wel mijn laatste keuze om De Jong te vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |