De media leeft er naar toe jaquote:Op zondag 19 januari 2014 08:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een wedstrijd tussen twee clubs met kwalitatief sterke selecties, met veel spanning en druk, en waar lang naartoe geleefd wordt
Hahahaquote:Op zondag 19 januari 2014 08:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat de ajaxsupporters wat anders zingen dan? Als ze al wat zingen.
nu met de verbeterde dekking in het stadion gaat dat teletekst kijken ook stukken beter!quote:Op zondag 19 januari 2014 08:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha
Sterker nog in de aRENa zit nooit iemand dus daar zingt niemand xd
Ze kijken allemaal op teletekst hahahahaha XD XD
En nu kunnen we gelukkig ook live foto's enzo vanuit de arena bekijken via Twitter enzoquote:Op zondag 19 januari 2014 08:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu met de verbeterde dekking in het stadion gaat dat teletekst kijken ook stukken beter!
echt tof, zie ik ook eens wat mijn buurman zietquote:Op zondag 19 januari 2014 08:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En nu kunnen we gelukkig ook live foto's enzo vanuit de bekijken via Twitter enzo
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha
Sterker nog in de aRENa zit nooit iemand dus daar zingt niemand xd
Ze kijken allemaal op teletekst hahahahaha XD XD
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu met de verbeterde dekking in het stadion gaat dat teletekst kijken ook stukken beter!
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En nu kunnen we gelukkig ook live foto's enzo vanuit de bekijken via Twitter enzo
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt tof, zie ik ook eens wat mijn buurman ziet
Goed luisteren vandaag knulquote:Op zondag 19 januari 2014 08:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat de ajaxsupporters wat anders zingen dan? Als ze al wat zingen.
Het niveau is ineens heel sterk gedaaldquote:Op zondag 19 januari 2014 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij vindt IkStampOpTacos het bijzonder grappig.
ik ben er echt niet gerust op. Ze hebben toch een aantal spelers die op een goede dag echt goed kunnen zijn, zoals Depay, Narsingh, Bakkali etc.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, dit is de nummer 1 tegen de nummer 7.
Waar maak ik me überhaupt druk om.
En op een goede dag zijn wel meer clubs gevaarlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 09:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ben er echt niet gerust op. Ze hebben toch een aantal spelers die op een goede dag echt goed kunnen zijn, zoals Depay, Narsingh, Bakkali etc.
Ik hoop dat ik de wedstrijd kan zien. Ga zo naar enschede en daarna langs vianen, met een beetje mazzel ben ik op tijd terug in Groontje.
Gelukkig is de wedstrijd om half vijf.
Bakkali en Depay noemen in plaats van Park en Ruiz..quote:Op zondag 19 januari 2014 09:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ben er echt niet gerust op. Ze hebben toch een aantal spelers die op een goede dag echt goed kunnen zijn, zoals Depay, Narsingh, Bakkali etc.
Ik hoop dat ik de wedstrijd kan zien. Ga zo naar enschede en daarna langs vianen, met een beetje mazzel ben ik op tijd terug in Groontje.
Gelukkig is de wedstrijd om half vijf.
Maherrrrrrrquote:Op zondag 19 januari 2014 09:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bakkali en Depay noemen in plaats van Park en Ruiz..
park is bejaard en ruiz heeft al anderhalf jaar niet gespeeld.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bakkali en Depay noemen in plaats van Park en Ruiz..
Bakkali en Depay zijn egoïsten die uit alle hoeken en standen kansloos op doel schieten. Sinds Park weer terug is speelt PSV direct beter.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
park is bejaard en ruiz heeft al anderhalf jaar niet gespeeld.
En onze backs hebben nogal moeite met snelle buitenspelers.
Als je Bakkali gevaarlijk noemt, ben je echt gek. Die gast heeft serieus niets goed gedaan sinds die periode juli-augustus. Alsof 'ie vandaag opeens de feeling terugheeft, ga toch weg johquote:Op zondag 19 januari 2014 09:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
park is bejaard en ruiz heeft al anderhalf jaar niet gespeeld.
En onze backs hebben nogal moeite met snelle buitenspelers.
Bij Depay zeilt de bal per toeval wel eens in het doel, dan mag je hem een leuke speler vinden.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bakkali en Depay zijn egoïsten die uit alle hoeken en standen kansloos op doel schieten. Sinds Park weer terug is speelt PSV direct beter.
boilesen ja. Die er drie maanden uitlag omdat hij een sprintduel aan moest gaan met Lens (toch?)quote:Op zondag 19 januari 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Bakkali gevaarlijk noemt, ben je echt gek. Die gast heeft serieus niets goed gedaan sinds die periode juli-augustus. Alsof 'ie vandaag opeens de feeling terugheeft, ga toch weg joh. Tevens staat hij tegenover Boilesen die voor zijn blessure in een goede vorm stak
.
Depay is de enige leuke speler daar, Ruiz in principe ook maar dat moeten we nog even afwachtenquote:Op zondag 19 januari 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Depay zeilt de bal per toeval wel eens in het doel, dan mag je hem een leuke speler vinden.
Bij Ajax ook, op zich zijn dit wel prettige wedstrijden voor PSV want ze hoeven het spel niet te maken en hebben niets te verliezen maar ik denk toch wel dat Ajax dit vandaag gewoon professioneel uitspeeltquote:Op zondag 19 januari 2014 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens is het grote probleem van PSV het afwerken.
Dat had PSV ook in De Kuip bijvoorbeeld. Toen was het ook alleen maar ballen wegroeien uit de 16.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ajax ook, op zich zijn dit wel prettige wedstrijden voor PSV want ze hoeven het spel niet te maken en hebben niets te verliezen maar ik denk toch wel dat Ajax dit vandaag gewoon professioneel uitspeelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |