SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GODVERDOMME FRANK!!!!!!!111111111!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:17 schreef Heeinz het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:16:34Bij Ajax zal niet Hoesen maar Sigthórsson in de spits spelen. #ajapsv reageer retweet
Fischer en Hoesen laten fantastische spel zien wil je zeggen?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanwege zijn fantastische spel?
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van er zin in hebben naar nu al weer weten dat het je kapot ergeren wordt
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meer dan Bojan iigquote:Op zondag 19 januari 2014 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fischer en Hoesen laten fantastische spel zien wil je zeggen?
En dan praten de haters nergens meer over.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:19 schreef Gruisman het volgende:
Siggy gaat er gewoon vier inleggen vandaag
Dit ja. Voorin zal weer helemaal niks lopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoesen of Siggy maakt ook niet zo heel veel uit. Als Siggy vorm heeft is hij zelfs nog een tikkeltje beter dan Hoesen maar die vorm is ver te zoeken op dit momentquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet leren, maar het lukt niet , te veel spanning godkanker.
Echt?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet ook leren maar geen zinquote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb twee tentamens morgen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Hoesen kan voetballen. Kolbeinn niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen of Siggy maakt ook niet zo heel veel uit. Als Siggy vorm heeft is hij zelfs nog een tikkeltje beter dan Hoesen maar die vorm is ver te zoeken op dit moment
Same here...quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Ook al legt hij er vandaag 10 in hoef ik die gast daarna niet meer in Ajax 1 te zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan praten de haters nergens meer over.
Maarja, Siggy
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoesen kan voetballen. Kolbeinn niet.
Details.
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Siggy vorm heeft is hij zelfs nog een tikkeltje beter dan Hoesen
Nee, zo ben ik niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef Heeinz het volgende:
Jongens. Sigthórsson gaat twee keer scoren en we houden allemaal weer van hem.
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef Heeinz het volgende:
Jongens. Sigthórsson gaat twee keer scoren en we houden allemaal weer van hem.
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ook al legt hij er vandaag 10 in hoef ik die gast daarna niet meer in Ajax 1 te zien.
Dit.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen of Siggy maakt ook niet zo heel veel uit. Als Siggy vorm heeft is hij zelfs nog een tikkeltje beter dan Hoesen maar die vorm is ver te zoeken op dit moment
Maar met een Hoesen in normale doen scoort de rest veel makkelijkerquote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef 16meter het volgende:
Voor 't zelfde geld trapt hij er 2 in.
[..]
Dit.
In normale doen scoort Sigthorsson veel makkelijker dan een Hoesen.
Ook dat valt wel mee.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar met een Hoesen in normale doen scoort de rest veel makkelijker
Dit. Hoesen legt bijna elke wedstrijd een balletje klaar voor een medespeler, die vervolgens scoort. Sigthorsson neemt hem op zo'n manier aan dat de bal terugkaatst naar Cillessen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar met een Hoesen in normale doen scoort de rest veel makkelijker
Nee.quote:
Nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
Nou moet je niet te veel vragenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit dus, als ze hem maar niet uitfluiten na de eerste misser
Nooit, helaas...quote:Op zondag 19 januari 2014 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anders gewoon 'ik ben ajacied af', toch?
Ben ik met je eensquote:Op zondag 19 januari 2014 15:23 schreef 16meter het volgende:
Hoesen wordt hier zo overgewaardeerd.
Sigthorsson en Hoesen zijn beide geen materiaal voor Ajax 1 en gaan dat ook niet worden.
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hadden we Castillion maar niet verhuurt..........
hou je bekquote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Siggy is goed hoor, wat een gehuil om niks
Hij speelde vorig seizoen ook bagger, maar toen scoorde hij tenminste nog.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef Smoofie het volgende:
Fischer heeft de laatste 15 wedstrijden bagger gespeeld.
Blijkbaar wil hij Bruma naar achteren laten lopenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Wat lul jij nou weerquote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hadden we Castillion maar niet verhuurt..........
Standaarden liggen bij Ajax wat hoger manquote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Standaarden liggen bij Ajax wat hoger man
Laat toch gaan, is toch heerlijk man!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef Vriezzer het volgende:
Wtf?
Hoesen en Bojan zijn geen helden, maar scoren in ieder geval vaker dan Sigi..
Daar faal je volledig in.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik probeer even mee te doen met het dramaqueen gehalte in dit topic
Dat mag ookquote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef Pedroso het volgende:
Siggie nog even in de etalage zetten, kan nog 1 1 dagen.
Lijkt me niet, hij heeft toch al aangegeven dat De Jong op die plek zijn voorkeur heeftquote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef S0nic het volgende:
Waarom is Frank zo koppigStraks maakt die lul er ook nog toevallig 2 en mag hij de rest van het seizoen blijven staan.
Nouja, als je 3 seizoenen achter elkaar kampioen wordt zou ik ook lekker koppig doorgaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef S0nic het volgende:
Waarom is Frank zo koppigStraks maakt die lul er ook nog toevallig 2 en mag hij de rest van het seizoen blijven staan.
Blessuresquote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kom je ooit van Sigthórsson af...
Dat valt nog wel mee, heb geen statistieken maar ligt dicht bij elkaar qua statistieken. Alleen is Hoesen de betere voetballer. Bojan is sowieso geen spits.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef Vriezzer het volgende:
Wtf?
Hoesen en Bojan zijn geen helden, maar scoren in ieder geval vaker dan Sigi..
Daarom, een beetje vertrouwen mag welquote:Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nouja, als je 3 seizoenen achter elkaar kampioen wordt zou ik ook lekker koppig doorgaan.
Willems ook een mindere van Blind/Boilesen maar knalde er wel eentje in tegen onsquote:Op zondag 19 januari 2014 15:35 schreef Pedroso het volgende:
Nou ja, het kan nog erger. Die Locadia is een nog mindere versie van Siggie.
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Al was Sig wel mijn laatste keuze om De Jong te vervangen
Dat gebeurt ook echt niet hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Pedroso het volgende:
Als ze maar niet constant gaan fluiten bij ieder balcontact van Siggie, daar help je Ajax niet mee en daar gaat het toch om.
Dat zal er wel voor zorgen dat niet elke bal 5 meter van zijn voet afspringt.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Maar we hebben siggy niet veel ind e spits gezien met blind op CVM en Boil op LB toch ?
#Hoop.![]()
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Maar we hebben siggy niet veel ind e spits gezien met blind op CVM en Boil op LB toch ?
#Hoop.![]()
Nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Sunri5e het volgende:
Hoezo kijken jullie zo op van de keus van de Boer voor Sigthórsson? Hij is momenteel toch gewoon de beste keus voor de spitspositie?
Achja, Hoesen en Siggy schelen echt niet zoveel. Dus dat gezeik gaat nergens over.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Al was Sig wel mijn laatste keuze om De Jong te vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |